Новорічна конкурсна програма «Веселий Новий рік» для учнів 5 класу

Про матеріал
Цілі сценарію: ознайомити школярів з новорічними традиціями різних країн світу; розширювати кругозір учнів; розвивати їх творчі здібності, кмітливість, спритність; сприяти згуртуванню колективу класу.
Перегляд файлу

   Новорічна конкурсна програма «Веселий Новий рік» для учнів 5 класу

Цілі сценарію:
ознайомити школярів   з новорічними традиціями різних країн світу;
розширювати кругозір учнів;
розвивати їх творчі здібності, кмітливість, спритність;
сприяти згуртуванню колективу класу.

 

Ведуча1. Добрий день, шановні гості,

                    Наступає Новий рік,

                    І йому м’якеньку постіль

                    Застилає білий сніг.

 

    Ведуча 2. Добрий день вам, любі друзі,

                     Щиро всіх вітаємо,

                     Щастя, радості й здоров’я

                     Від душі бажаємо!

 

    Ведуча 1. Новорічний настав час,

                     То ж запрошуємо вас

                     Повеселитись і пограти,

                     Щоб гарний настрій весь рік  мати.

Сьогодні в нас незвичайне новорічно-розважальне свято. Готуйтеся  поспівати, потанцювати, повеселитися та гарно провести час! А братимуть участь у конкурсі учні 5-А  та 5-б класів.

 

 

 

Ведуча 2. Конкурс 1. Новорічна вікторина.

Що ж приносить нам Новий рік (Ялинку, подарунки …) От і нас сьогодні чекають ігри, розваги та подарунки. І перша гра – це новорічна вікторина. Кожному класу по черзі я читатиму цікаві факти зі святкування нового року в різних країнах. Щось тут правда, а щось брехня – це прийдеться з’ясувати вам. Готові! Почали!

Новорічна вікторина «Правда – брехня».

1. Чи правда, що в Угорщині є традиція дарувати на Новий рік друзям глиняні фігурки? (правда)

2. ...у Гвінеї в першу новорічну ніч прийнято водити по вулицях слонів? (правда)

3. ...у Данії є традиція в перший ранок нового року залізати на дах і кидати монети в трубу? (брехня)

4. ...на Кубі є традиція перед Новим роком наповнювати весь посуд водою, а з настанням свята - виливати її з вікон? (правда)

5. ...у Греції є така традиція: щоб наступний рік був рясним, приводити в новорічну ніч додому козла і натирати йому роги оливковим маслом? (брехня)

6. ...у Франції на знак особливої уваги до господарів гості приносять у якості новорічного подарунка товсте поліно? (правда)

7. ...у США є традиція спалювати за новорічним столом доларову купюру і попіл від неї розсипати по келихах для шампанського? (брехня)

Ведуча 1. 8. ...у Бразилії існує традиція в новорічну ніч, поки годинник б´є 12, за допомогою насоса накачувати футбольний м´яч? (брехня)

9. ...у Іспанії є традиція в мить, коли годинник б´є 12, кожен повинен з´їсти 12 виноградин? (правда)

10. ...у Індії за декілька хвилин до настання нового року голови один одного посипають чаєм- урожаю року, що йде? (брехня)

11. ...у Ефіопії до новорічного столу подають варені крокодилові яйця з шкаралупою, що фарбують в зелений колір? (брехня)

12. ...у Албанії вранці 1 січня прийнято проганяти по вулицях села свиней? (брехня)

13. ...у В´єтнамі є традиція не сідати за стіл без букета квітів? (правда)

14. ...у наступаючому році ми будемо в 45 разів здоровіші, 76 разів веселіші і в 97 разів щасливіші? (правда)

Ведуча 2. Конкурс 2. «Сніжки»

З кожного класу виходить по 5 чоловік. Кожен учасник має зім’яти з паперу сніжку і кинути у коробку.

Переможцем стає та команда, в чиїй коробці виявиться більше сніжок. Раз, два почали!

Гарно усі постаралися! А зараз прийміть вітання у вигляді пісні від_________________________________________

Ведуча 1. Конкурс 3. «Хто я?»

Запрошуємо по 1 гравцю з класу. Гравець стає спиною до телевізора та обличчям до свого класу. На екрані телевізора з’являється якийсь об’єкт ( казковий герой, персонаж з мультика, річ з одягу, будь-що) 

Завдання полягає в тому, щоб гравець зміг вгадати, який персонаж був на екрані телевізора. При цьому дозволяється ставити лише питання, на які члени його команди зможуть відповідати лише «так» або «ні».

Наприклад:

«Я казковий персонаж?»,

«Я дівчинка?»,

«Я новорічний персонаж?»,

«Я вигаданий герой?»

«Я існую в реальності?» і т. д.

Перемагає той, хто швидше відгадає загаданого персонажа.

Раз, два почали!

Ведуча 2. Конкурс 4. «Танець»

Запрошуємо 6 пар дітей (6 дітей з кожного класу). Коли звучить пісня пара стає на газету і танцює. Далі газета складається вдвоє і пари знову танцюють. Виграє та пара, яка танцюватиме на меншому шматку. Раз, два почали!

Молодці! А зараз послухайте пісню у виконанні____________

_________________________________________________   

 

Ведуча 1. Конкурс 5. «Караоке»

Кожна команда повинна заспівати пісню, слова якої зявлятимуться на телевізорі. Переможе та команда, яка краще заспіває. Починаймо!

Ведуча 2. Конкурс 6. «Ялинка»

З кожного класу виходить по 3 учасники. Одному завя’зуються очі, другий подає іграшки у вигляді прищепок, а третій стоїть, як святкова ялинка і чекає, щоб на нього повісили іграшку.

Переможе та команда, швидше прикрасить ялинку. Приготувалися! Почали!

Всі учасники гарно постаралися, а зараз для вас звучить музичне вітання  _____________________________________

____________________________________________________

 

Ведуча 1. Хай здійсняться ваші мрії,

                 Всі у цьому році,

                 Хай всміхається вам доля

                 На кожному кроці!

 

 Ведуча 2. Нехай ввечері і зрання

                    Всі збуваються бажання,

                    Хай щастить вам у всьому,

                    І великому, й малому!

 

Ведуча 1. Хай щастить вам всім нівроку

Ведуча 2. Кожен День Нового року!

Разом. З Новим роком! 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Оленич Ольга Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Денисенко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єфремова Олександра Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
21270
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку