Матем. 25.09
Тема: Число і цифра 3. Трикутник.
ОР: розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; читає і записує математичні вирази; відтворює послідовність чисел у межах 20; читає і записує числа; утворює числа різними способами; знайомиться з цифрою 3, вміє її графічно зображувати.
Хід уроку:
І. Ок
ІІ. АОЗ
Від 1 до 8; від 12 до 19; від 15 до 10; від 7 до 2.
Навмисне роблю неправильне написання цифри на дошці.
Чи правильно я написала цифру? (Ні.)
Чому? (Припущення дітей.)
Далі діти на дошці почергово пишуть правильно цифру.
Перевірка. Подяка.
ЗОСЕРЕДЖЕННЯ УВАГИ
ІІІ. ВНТ
Організований перехід на вулицю
Спостереження
Що на подвір’ї школи є по 1? По 2?
А як зробити так, щоб предметів, що по 2 стало 3? (Відповіді дітей.)
Отже, щоб утворити число 3 треба до 2+ 1.
Вчитель демонструє цифру 3.
На що вам схожа цифра 3?
Викладають виучувану цифру з природніх матеріалів.
Організований перехід до класу.
ЗОСЕРЕДЖЕННЯ УВАГИ
У нашого Бедрика біда… Його цифри розплуталися. Допоможемо йому?
Діти складають з ниток цифру 3. Побіжний перегляд.
Аутотренінг
Робота в зошитах. Письмо цифри 3.
Показ вчителем на дошці. Різні підготовчі вправи до письма (письмо в русі).
Письмо учнів. Побіжний перегляд. Похвала.
Фізкульхвилинка для рук.
Місимо тісто, щоб спекти цифру 3.
Математичний диктант
Запишіть цифрою, скільки хвостів у однієї корови.
Запишіть цифрою, скільки хлопчиків у класі з іменем Саша.
Запишіть цифрою, рук в людини.
Перевірка.
Читання й записування виразів з дошки.
Робота Daily 3
Викладають трикутники.
Рефлексія.