Українська мова дата 01.10
Тема: Письмо великої букви А.
ОР: називає і розбірливо пише рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог; дотримується культури оформлення письмових робіт; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки.
Хід уроку:
І. Ок
Перевірити готовність до уроку. Побажати успіху.
ІІ. МНД
Загадка
Розсмішить усіх вона,
Її любить дітвора.
Це велика хитрунеса
Наша люба … клоунеса
Звати нашу клоунесу Алька
Вона обіцяє, що за гарні результати, вправність буде показувати нам, як осінь фарбує все навколо.
ІІІ. АОЗ
Вимовте слово
поділіть на склади
наголос
послідовне називання звуків
коротка характеристика
добір фішки моделювання
Конструювання мовної одиниці
Хто вгадає, яке ім’я було у Альки, коли вона не була клоуном…
Фарбування води у жовтий колір
Зосередження уваги
ІV. Письмо
Фізкультхвилинка
V. Закріплення
Фарбування води у червоний колір
Сіла осінь на порозі,
Довгі коси розплела,
Спілі яблука на возі
До бабусі привезла.
Аналіз вірша
Про кого вірш?
Що осінь розплела?
Що осінь привезла?
Кому вона привезла яблука?
Ой, а яке ж ім’я у бабусі?
Ми дізнаємося, коли об’єднаємося у групи
Подув вітерець…, розсипалося насіння…
У кожної групи предмет на а; група називає цей предмет.
Яким звуком починається ? Придумайте ім’я бабусі (вже в групах) на літеру А.
Звуковий аналіз придуманого слова з LEGO
Перевірка.
Фарбування води у оранжевий колір.
VІ. Рефлексія