20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

НУШ. 1 клас Розробка уроку "Я досліджую світ": мовно-літературна галузь. Тема: "Сюжетно – рольові та рухливі ігри. Інсценізація улюблених казок і віршів. ."

Про матеріал
НУШ. 1 клас Розробка уроку "Я досліджую світ": мовно-літературна галузь. Тема:"Сюжетно – рольові та рухливі ігри. Інсценізація улюблених казок і віршів. Збагачення словникового запасу."
Перегляд файлу

                                          НУШ 1 клас Розробка уроку

«Я досліджую світ»: мовно – літературна галузь

 

Тема. Сюжетно – рольові та рухливі ігри. Інсценізація улюблених казок і віршів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

 

Очікувані результати. Звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова; ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання; бере участь у сюжетно – рольовій грі; уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби; обговорює сюжетно – рольову гру, в якій брав / брала участь; імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів; обирає для написання висловлення (наприклад, листівки) відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); створює невеликі висловлювання на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами.

 

Зміст навчального матеріалу. Ранкове коло, інсценізація казок, сюжетно – рольові ігри прості медіа продукти (вітальна листівка), короткі письмові повідомлення, нові слова.

 

Види навчальної діяльності.

Ранкова зустріч, робота в парах, робота в групах, інсценізація, ігри, динамічна пауза, дослідження, робота над текстом, авторське крісло, мікрофон, письмо під диктовку, дискусія, рефлексія.

 

                                                        Хід уроку

 

1.Ранкове коло. Діти вітаються по черзі, прикладають долоньку до долоньки правої ручки. Називають один одного у формі звертання, дарують посмішку, говорять комплімент і побажання.

Наприклад:

-Доброго ранку, Марійко!

-Доброго ранку, Андрійку!

(Дивляться один одному в очі, посміхаються)

-Ой, які в тебе розумні очки!

-Дякую.

-Бажаю , щоб у тебе усмішки квітли!

-Дякую.

 

      2. Вітання сонечку (імітують рухи)

Доброго ранку, привіт тобі, сонечко!                                                                                          День усміхнувся мені крізь віконечко.

Хто мені скаже щасливо: «Привіт!»?                  

Весь білий світ!                                                                                                                       Сонце і небо, хмарка й комашка,                                                                                        котик і півник, вітер і пташка,                                                                                                            тато і мама, бабуся і дід…

 Весь білий світ!                                                                        

 

На стенді «Мій настрій» показують свій настрій

 

  1. Щоденні новини.   Діти разом з учителем обговорюють тему тижня, тему дня, дату, день тижня, пору року. Вчитель звертає увагу на те, як утворити число-дату сьогоднішнього дня. Називають місяці даної пори року. Відмічають погоду в календарі природи.

 

  1. Дослідження. Діти об’єднуються в групи , досліджують слова відповідно до теми тижня.

 

5. Презентація роботи груп, використовуючи авторське крісло і мікрофон.

 

6.Групове заняття.

(Діти сідають на килимок)

Зясовують для чого людям потрібні рослини, чи можуть вони жити без них.

Вчитель вислуховує кожного, дякує і потім доповнює відповіді дітей.

 

7. Дискусія . Діти об’єднуються в дві групи за принципом листочок-квіточка і ведуть дискусію. Одна група стверджує, що рослини людям потрібні, що вони без них не можуть жити, а інша – навпаки, що люди без рослин можуть обійтися. Групи по черзі доказують свою правоту. Вчитель підсумовує, підводить дітей до того, щоб вони самі зробили правильний висновок.

 

8. Гра «Світлофор»

 

9. Розповідь вчителя про те, що рослини прокидаються кожна в свій час.

 

9.  Читання та обговорення оповідання «Квітковий годинник».

 

10. Обмін інформацією. Діти розповідають про свої враження від почутого.

 

11.Інсценізація казки на вибір учнів, використовуючи маски казкових героїв.

 

 12. Запис у щоденниках вражень коротким реченням що вразило під час уроку.                                         

 

13. Робота з конструктором «Лєго» (6 цеглинок)

Діти об’єднуються в групи за кольорами кошиків, в яких –«Лєго» на партах і займають місця відповідно до кольору кошика. З усіх цеглинок будують вежу успіху. Кожна група презентує  свою роботу, використовуючи мікрофон та крісло автора.

 

14. Рефлексія.

 

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку