НУШ 1клас " Розвиток ключових компетентностей учнів Нової Української школи під час проведення конкурсу для дівчаток "Перлинка класу"

Про матеріал
НУШ 1 клас" Розвиток ключових компетентностей учнів Нової Української школи під час проведення конкурсу для дівчаток "Перлинка класу"
Перегляд файлу

НУШ  1 клас  Конкурс для дівчаток «Перлинка класу»

 

Мета. Розвивати мовленнєву компетентність , артистичність, виробляти приємні емоції, виховувати впевненість в собі.

 

Святково прибрана зала. Під музику заходять до зали дівчатка.

          Ведучий повідомляє про сьогоднішній конкурс.

 

                                 Конкурси

1.Візитка (кожна дівчинка розповідає про себе).

(див. додаток)

 

2.Демонстрація суконь.

 

3.Наші таланти… (номери художньої самодіяльності).

 

4. Конкурс «Перукар» ( зробити зачіску ляльці).

 

5.Як ми дружимо з косметикою.

(Дівчатка фарбуються).

 

6. Підсумок журі, вручення нагород. (Кожна дівчинка – то перлинка, одержує в нагороду    корону і стрічку з написом «Перлинка класу»)

 

7. Матроський таночок.(Виконують хлопчики).

 

                                                Додаток

 

  1. Дуже ніжний голос маю

Дуже гарно я співаю.

Я чарівна та тендітна,

Гарна, як весняна квітка.

Є, звичайно, і проблеми -

Неслухняна ручка в мене.

Пише ніби не моя,

Тут вини моєї нема.

 

  1. Я мовчу, тому що скромна

Дівчинка маленька.

На уроці я соромлюсь,

Граюсь на перерві.

Вчусь як хочу та як можу

          Мамі вдома помагаю.

          Коли виросту, напевно,

          Гарною господарочкою стану.

 

  1. Ніжна, чемна та охайна

Я завжди стараюсь

Вчитись дуже – дуже гарно,                                                                                                                  У батьків одна я,

А тому зразкова буде

В мене поведінка,

Щоб батьки мною пишались,

А не червоніли.

 

  1. У батьків я теж одна,

Скромна та розумна.

Разом з мовою українською

Добре знаю я англійську.

Я старанна та уважна,

Ідеальна та відважна.

Правда, іноді хворію

І тоді про школу мрію.

 

  1. Під контролем я щодня

У своєї мами.

Вчусь писати і тому –

Почерк гарний маю.

Я старанна та уважна,

Дуже гарно вчуся.

Симпатична, хоч маленька,

Та я підтягнуся.

 

  1. Як циганочка чорненька,

          Для батьків надія.

          Гарні зошити у мене,

          Я писати вмію!

         Не завжди стосунки дружні

         З друзями я маю.

         Та на них не ображаюсь

         Я їм вибачаю.

 

  1. Артистична та вродлива

Життєрадісна та мила.

Дуже гарно я співаю,

На фортепіано граю.

Я живу батькам на радість.

Правило моє – «Старанність»!

Та при всім моїм старанні –

Букви в мене неслухняні.

 

  1. Симпатична я дівчина

З гарним іменем Христина.

Дуже гарний почерк маю

І англійську добре знаю.

Але це нічого ще не значить,

Бо, коли ніхто не бачить,

Люблю я пожартувати,

З друзями попустувати.

 

  1. Хоч не завжди я уважна,

Та люблю попустувати.

Та не варто, мама з татом,

Нерви вам свої псувати.

Бо на запитання перша

Зможу відповідь я дати,

А ще гарно та цікаво                                                                                                                      вмію я розповідати.

 

  1. Часом з братиком не мирюсь

На перервах та уроках:

Хто якою пише ручкою;

Хто сидить з якого боку.

Та я щира та відверта,

Чесна, чуйна, справедлива,

Артистична та охайна,

А ще досить вродлива.

 

                                                             Юрчишина Н.І.

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Сценарії
НУШ
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку