НУШ "Розвиток ключових компетентностей, створення творчої атмосфери, гарного настрою під час проведення інтелектуального шоу (брейн - ринг) «Я -українець»

Про матеріал
НУШ " Розвиток мовленнєвої компетентності, створення творчої атмосфери, гарного настрою під час проведення інтелектуального шоу (брейн - ринг) «Я -українець».
Перегляд файлу

НУШ Розвиток мовленнєвої компетентності, створення творчої атмосфери, гарного настрою під час проведення інтелектуального шоу (брейн - ринг) «Я -українець».

 

Мета. Формувати високі громадянські якості: патріотизм, людяність, доброту, милосердя, працьовитість. Готувати дітей бути свідомими громадянами України, щоб кожен міг знайти своє місце у житті країни.

 

                                          Хід заходу

 

Звучить пісня «Я – українець».

 

Різні в світі є країни,                                                                                                                                    Різні люди є на світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти,

А у нас у всіх одна країна,

Найрідніша нам усім.

То прекрасна Україна,

Нашого народу дім.

 

Ведучий.

  • Вітаємо вас! Сьогодні ми проводимо інтелектуальне шоу «Я - українець», де наші учні покажуть: які вони справжні патріоти, що знають про свою державу, і попробують довести, що гордо можуть називати себе українцями.

А оцінювати наші команди буде компетентне журі.

(Представлення журі)

 

Змагатися будуть команда «Синіх» та команда «Жовтих»

           (У дітей на головах сині та жовті стрічки)

 

Представлення команд.

Правила конкурсу: за правильну відповідь команді нараховується один бал.

 

  1. Розминка капітанів.( Завдання із скриньки).

Капітани по черзі дістають речі казкових героїв і відгадують з якої це казки.

 

  1. Розминка для команд.

 

  • Як називається наша країна?
  • Столиця України – місто …
  • Найбільша річка України?
  • Куди впадає Дніпро?
  • Закінчіть прислів’я «Без верби і калини …»
  • В якій області ми живемо?

 

-  Україна – це велика держава. 24 серпня 1991року вона проголошена незалежною.

Україна має свою Конституцію – Основний Закон. Це правила, за якими живуть громадяни нашої держави. Як і кожна держава світу, Україна має свої символи.

 

Перше запитання. Які державні символи України?

     (На екрані комп’ютера висвітлено три відповіді, знайти правильну) .

  1. Герб і прапор.
  2. Гімн , герб і калина.
  3. Герб, гімн, прапор.

 

Київ – столиця нашої держави. Це одне з найстаріших слов’янських міст. Колись тут жили три брати: Кий , Щек, Хорив. Була у них сестра Либідь. І побудували вони місто. Та назвали його  на честь старшого брата Кия. Зараз Київ – одне з найкращих містУкраїни.

 

 Запитання: Яке дерево є символом міста Києва?

1.Тополя.

2. Каштан.

3. Береза.

 

      У  кожного народу є своя мова і для нього вона найкраща. Рідна мова – це багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя , і свої сподіванки, розум, досвід, почуття. Перевіримо, як знають рідну мову наші команди.

 

Завдання: скласти прислівя – пазли та пояснити їх.                                                                     

 

За своїм краєм серце болить.

Кожному мила своя сторона.

За рідний край – життя віддай.

Де не є добре, а вдома краще.

 

Однак у повсякденному житті частіше за все можна почути народні приказки.

Відгадайте другу частину приказок.

 

  1. Та земля мила – де мати … (народила).
  2. Без верби і калини…(нема України).
  3. Козацькому роду …(нема переводу).
  4. У дитини заболить пальчик, а у мами -…(серце).

 

А який співучий український народ! Без пісні не проходило на Україні жодне свято.

 

Фізкультхвилинка (висвітлюється на екрані комп’ютера) «Україно, ми твоя надія».

 

Що не кажіть, любим ми українці поїсти.

Наступне завдання : відгадати загадки про їжу.

 

  1. Довго з тіста їх ліпили,                                                                                                                     у окропі поварили.

Потім дружно ласували

Ще й сметанки додавали. (Вареники)

 

  1. Народився із землі,

Зарум’янивсь на вогні.

І з’явився на столі

До борщу тобі й мені. (Хліб)

 

      3.Мене не їдять, але і без мене не їдять. (Сіль)

 

      4 Як дитиною буваю, пелюшок тоді не маю. (Капуста)

 

Конкурс для капітанів «Мішок з гостинцями»

В червоному мішку гостинці, капітани по черзі витягують їх і відгадують що це. Команда допомагає.

 

Слово журі.

 

Нагородження. Перемагає дружба.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Дякую за Вашу творчість.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Сценарії
НУШ
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
868
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку