НУШ: Розробка уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: мовно – літературна галузь

Про матеріал
НУШ: Розробка уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: мовно – літературна галузь. Тема. Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Перегляд файлу

          «Я досліджую світ»: мовно – літературна галузь

(План – конспект уроку для 1 класу Нової Української школи)

Тема. Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

Очікувані результати навчання. Бере участь у сюжетно-рольовій грі, уживає відповідно до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику, описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника драматизації, з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі, створює короткі письмові повідомлення.

Зміст навчального матеріалу. Сюжетно-рольові ігри, діалогічне та монологічне висловлювання, правильна вимова й наголошування слів (тематика тижня) , поповнення словникового запасу, короткі письмові повідомлення, ранкове коло, дослідження

Види навчальної діяльності. Ранкова зустріч, робота в групах, робота в парах, мікрофон, авторське крісло,  рефлексія

                                            Хід уроку

1.Ранкове коло.                                                                                                     Вітання, побажання, комплімент, усмішка.

2.Ранкова зустріч.

               ( Діти промовляють слова і імітують рухи)

Доброго ранку, привіт тобі, сонечко!                                                                       День усміхнувся мені крізь віконечко.                                                                           Хто мені скаже щасливо : «Привіт!»?                                                          Весь білий світ !                                                                                                              Сонце і небо, хмарка й комашка,                                                                                        котик і півник, вітер і пташка,                                                                                                                             тато і мама, бабуся і дід…                                                                           Весь білий світ!

 3.Робота біля куточка «Щоденні новини»                                                                                          Діти разом з учителем обговорюють тему тижня, тему дня, пригадують число,  день тижня, місяць, пору року. З’ясовують як утворити число (сьогоднішню дату) .

4. Дослідження.                                                                                                                                            Об’єднуються в групи і досліджують назви місяців . (в даному випадку - весняних) .

5. Презентація роботи груп (використати авторську крісло і мікрофон) 

6. Бесіда за темою тижня.                                                                                            (Діти сідають на килимок)

Тема тижня «Веселка» . Вчитель висвітлює на екрані комп’ютера веселку.                    Пропонує дітям пояснити це явище, діти розповідають де і коли вони бачили веселку.

7.Доповнення вчителя. 

Пояснює явище дисперсії.

 

   Картинки по запросу завантажити відео дисперсія світла                                                                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. ФІзкультхвилинка. (На увагу) Вчитель робить різні вправи, а говорить про інші. Діти спочатку роблять те, що вчитель говорить, а потім – те, що вчитель робить.

9. Робота з конструктором «Лєго». (Діти складають його відповідно до кольорів веселки)

10.Сюжетно – рольові ігри.                                                                                                                                                          «Руки сусіда»

Вчитель ходить в середині кола. Зупинившись біля якого – небудь гравця,говорить: «Руки». Гравець, до якого звернені слова, стоїть спокійно. Гравець, що стоїть справа від нього, підіймає праву руку, той, що стоїть зліва, - ліву руку. Якщо хто – небудь з трьох помилився, він вибуває з гри.

                                            «Хто підходив?»

За вказівкою вчителя один із гравців підходить до ведучого ззаду, торкається його плеча і швидко стає на своє місце. Ведучий чітко рахує «Раз, два, три !» , повертається і намагається ідгадати хто з гравців підходив до нього. Якщо ведучий вгадав, то вони міняються місцями.

 

11.    Рефлеусія. Обговорення почутої інформації.    Діти розповідають що їх вразило, що вони розкажуть вдома батькам.                                                                                                     

 

Є легенда, що веселка — це шлях до неба, велетенський міст, по якому сходять на землю янголи. Про це свідчить і її друга назва “райдуга” — райська дуга. За біблійною легендою, веселка — це знак угоди між Богом та людьми. Після потопу Бог пообіцяв праведному Ною, який урятувався з родиною, що більше ніколи не насилатиме на землю такої страшної нищівної зливи. На згадку про це Він створив веселку.

 

                                                                                                              Юрчишина Н.І.

 

 

.

 

docx
Додано
7 квітня 2019
Переглядів
5463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку