О. Генрі. Новела «Останній листок» – гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього

Про матеріал
Конспект уроку зарубіжної літератури за підручником «Зарубіжна література» авторів О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька, Л. Ковальова, В. Туряниця, Н. Базильська, О. Гвоздікова, Д. Лебедь (2024) для 7 класу за програмою НУШ. Ознайомити учнів із новелою О. Генрі «Останній листок», розкрити основну ідею твору – самопожертву людини заради ближнього, розвивати в учнів уміння аналізувати літературний твір, визначати ключові моменти сюжету, мотиви поведінки персонажів та засоби вираження моральних ідей, виховувати в учнів почуття милосердя, співчуття, альтруїзму, здатність цінувати життя та підтримувати інших у скрутні моменти
Перегляд файлу

 «____»___________ 20___ року

Конспект уроку зарубіжної літератури за підручником «Зарубіжна література» авторів О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька, Л. Ковальова, В. Туряниця, Н. Базильська, О. Гвоздікова, Д. Лебедь (2024) для 7 класу за програмою НУШ.

 

Урок №22. О. Генрі.  Новела «Останній листок» – гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього

Мета: ознайомити учнів із новелою О. Генрі «Останній листок», розкрити основну ідею твору – самопожертву людини заради ближнього, розвивати в учнів уміння аналізувати літературний твір, визначати ключові моменти сюжету, мотиви поведінки персонажів та засоби вираження моральних ідей, виховувати в учнів почуття милосердя, співчуття, альтруїзму, здатність цінувати життя та підтримувати інших у скрутні моменти;

Очікувані результати: виявляє невербальні засоби (художні деталі, символи та ін.), що вказують на наявність у художньому тексті/медіатексті прихованої інформації, виявляє і передбачає емоційні реакції персонажів у різних ситуаціях; пояснює причини відповідного емоційного стану персонажів у життєвих ситуаціях, розпізнає в художньому тексті і коментує зображувальновиражальні засоби, ознаки авторського стилю, взаємодіє з іншими особами, використовуючи твори мистецтва для створення власних текстів на підставі прочитаного художнього тексту;

Обладнання:  мультимедійний комплект.

 

Хід уроку

І. Вступна частина

Слайд 2. Організація класу.

Слайд 3. Перевірка домашнього завдання.

Слайд 5. Повідомлення теми уроку.

Слайд 6. Актуалізація опорних знань.

 

ІІ. Основна частина

Слайди 8-9. Звичайні люди і велика мета.

Слайди 10-12. Творчість заради життя.

Слайди 13. Символіка.

Слайд 14. Гімнастика для очей.

Слайд 15. Теорія літератури.

Слайд 16. Почніть знайомство з новелою «Останній листок» (прослухайте аудіохрестоматію або читайте за підручником с.122-129).

Слайд 17. Перевір себе.

Слайд 18. Комунікація.

Слайд 19. Аналіз та інтерпретація.

Слайд 20. Дослідження і проєкти.

Слайд 21. Життєві ситуації.

 

ІІІ. Заключна частина

  1.               Підсумок.
  2.               Рефлексія.

Слайд 22. Рефлексійна вправа «Дерево зростання».

Домашнє завдання

Слайд 23. Пояснення домашнього завдання.

 

docx
Додано
22 листопада
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку