О. Сенатович «Поміняймося місцями».

Про матеріал
Розвиваємо мовлення й мислення, вчимося давати висловлення оцінних суджень, удосконалюємо навички виразного читання. Навчаємося за презентацією Канва. Працюємо над твором О. Сенатович «Поміняймося місцями». Даємо відповіді на запитання після тексту. Виразно читати вірш. Поділитися своїми враженнями з рідними від незвичної пропозиції мамі.
Перегляд файлу

imageimageЖАРТIВЛИВА ПРОПОЗИЦIЯ

Оксана Сенатовичimage

image

Учитель : Нколенко Н.о.

imageдомашнього завданняо

Виразне читання

О. Дерманського

«Теплий

дляimage                               image image image image

image

що, на вашу думку, могло засмутити (порадувати) маму ?

image

що, на вашу думку, могло засмутити (порадувати) маму ?

image

Лексико-семантична робота

imageкартати дорн«ати дарма - даремно, навмисно, товктися плутатися, заважати, неждано- несподвано, неочи«увано,

Лексико-семантична робота

нагряне прийде, з'явиться, частувати - пригощати, не обурюватися не злитися, не показувати незадоволення

image

Прогнозування змисту вирша за заголовком «Поминяймося м•сцями» та словами вирша

imageпро що/кого йдеться у вЈршЈ, якщо заголовок «ПомЈняймося i в 3MicTi Е Taki слова: якби, зФ нами, казка, не картатиму, за уроки,виправить сама, заходь, частувати, не обурюся,

Опрацювання в•рша О, Сенатович

«Поминяймосяimage

image

                          Читання                     учнями мовчки,

image- Прочитайте    мовчки, його на частини так, щоб уявно можна було «побачити» картинку, (5 картинок може бути, а 7 частин),

imageчитання вголос за частинами з елементами image3MicTy,

Прочитайте зачин кинцивку

imageвцэша.

Про що мрлли дити?

Яким вони уявили життя своТх мам? Пщтвердпь ще раз словами тексту вцэша.

яку першу уявну

картинку описала авторка?

Як поставиться мама до дитини, коли трапиться дв'йка у нет?

image

image

imageщо трапиться, коли на пороз з'явиться неочкуваний псть? image

Читання вирша вголос з дотриманням интонацийних особливостей видповщних рядк•в,

Робота з методичним апаратом до вирша

image

imageРобота над виразнистю читання врша. Розстановка логичних, смислових наголосв та пауз. Читання в•рша вголос за складеною мовленневою партитурою.

Узагальнювальна робота над змктом в•рша.

imageЧи сподобався вам вирш, чим? Який настр•й викликав у вас зм•ст в•рша? Пом•ркуйте, про що нагадала вам авторка вирша. А ваши мами пристали би на ПРОПОЗИЦ'Ю пом'нятися мкцями? Чому, на вашу думку, виникла в дитей така дивна пропозиц•я? Чого навчае вас цей вирш?

image

П щсумки уроку.

imageimageЗ яким настроем ви працювали з в•ршем?

Чи траплялися з вами випадки, вид яких вам ставало соромно? це засмучувало вашу маму?

Як ви думаете, коли вщ ваших вчинюв мами посмжаються, немов весняне сонечко?

Домашне завдання

Виразно читати вирил Под•литися свотми враженнями з рщними вщ незвичноТ пропозицй мам•.

image

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку