" ОБИРАЄМО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ" Урок з основ здоров’я

Про матеріал
Мета: Ознайомити учнів із сучасним уявлення про здоров’я, здоровий спосіб життя і життєвими навичками сприятливими для здоров’я . Пояснити необхідність здорового способу життя. Навчити дотримуватись усіх важливих елементів здорового способу життя. Створити на тренінгу дружню атмосферу, надати змогу відпрацювання навичок комунікації і групової роботи.
Перегляд файлу

Тема. Обираємо здоровий спосіб життя

Мета: Ознайомити учнів із сучасним уявлення про здоров’я, здоровий спосіб життя і життєвими навичками сприятливими для здоров’я . Пояснити необхідність здорового способу життя. Навчити дотримуватись усіх важливих елементів здорового способу життя. Створити на тренінгу дружню атмосферу, надати змогу відпрацювання навичок комунікації і групової роботи.

Результати навчання:

Наприкінці заняття учні:

  •                 називають чинники впливу на здоров’я, основні правила здорового способу життя;
  •                 наводять аргументи на користь здорового способу життя;
  •                 пояснюють, що таке холістичне уявлення про здоров’я, чому кожному важливо дбати про своє здоров’я;
  •                 демонструють уміння складати план здорового способу життя, позитивне спілкування, активність і роботу в команді.

Обладнання і матеріали:  аркуші паперу (формат А2, А4), скотч, олівці, ручки, фломастери, маркери.

Що підготувати заздалегідь:

  • плакат «Правила групи»;
  • плакат «Наше очікування»;
  • плакат «Сучасне уявлення про здоров’я ».

Орієнтовний план тренінгу

Зворотний зв'язок, актуалізація теми         7  хв

Стартові завдання            7  хв

Інформаційне повідом. «Здоров’я, як важлива життєва цінність»     4  хв

Робота в групах «Правила здорового способу життя»      15 хв

Демонстрація правил здорового способу життя.        3 хв

Підсумкове завдання             3 хв

Віночок побажань             3 хв

Зворотний зв'язок, актуалізація теми

  1.          Привітайте учнів.
  1.               Продовжити фразу: «В народі кажуть, що… (в здоровому тілі – здоровий дух) »
  2.               Назвіть тему і завдання уроку: «На цьому тренінгу ми проаналізуємо сучасне уявлення про здоров’я, чому кожному важливо дбати про своє здоров’я, складемо план здорового способу життя»
  3.               Нагадування правил: «Перш ніж приступити до слідуючого завдання, давайте пригадаємо уже відомі вам правила роботи в групі, виберемо з них ті, які допомагають зберегти здоров’я.» (Діти називають правила, а тренер проти кожного правила ставить квіточку).
  4.               Очікування: «Що, саме, ви очікуєте дізнатись впродовж  цього заняття?»

(Тренер пропонує кожному учаснику назвати власне очікування від тренінгу, написати їх на квітках і прикріпити у формі бутона на квітці здоров’я.)

Стартові завдання

  1.               Мозковий штурм «Що таке здоров’я?»

На дошці тренер записує вислови всіх учасників про те, що таке, на їхню думку, здоров’я з чим воно асоціюється.

Підсумуйте!

Здоров’я людини пов’язане не лише  з тим, яке здорове тіло вона має, як вона дбає про своє тіло, а й з усіма іншими її благополуччями: вмінням учитися, спілкуватися, дбати про інших людей, вести активне життя, долати невдачі і стреси. За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я: «Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не лише  відсутність хвороб і фізичних дефектів».

2. Гра «Коло здоров’я»

Учні створюють коло здоров’я  кладучи руки на плечі один одному. Присідають. Учитель запитує, чи зручно їм, чи міцне коло. Учитель  розділяє учнів на п’ять груп (складові здоров’я: фізична, духовна, соціальна, інтелектуальна, емоційна). Далі пропонує групі учнів, які належать до «соціальної складової» присісти. Колу здоров’я устояти важко, воно хитається і розпадається. Учні роблять висновок про місце будь-якої складової здоров’я у житті людини.

3. Вправа «Модель здоров’я »

Інформаційне повідомлення «Здоров’я, як важлива життєва цінність»

Робота в групах «Правила здорового способу життя»

  1.               Слово тренера: «Свідомий вибір на користь здорового способу життя потребує глибокого розуміння його переваг. Вам необхідно розробити правила здорового способу життя.»
  2.               Об’єднайте учнів у сім груп.
  3.               Завдання групам: придумати назву для своєї групи, девіз і користуючись життєвими навичками, підготувати правила здорового способу життя.
  4.               Презентації груп обговорення.

Здоровий спосіб життя можна обрати у будь якому віці, але найкращий результат буде тоді, коли його правил дотримуватись з дитинства.

Демонстрація правил здорового способу життя.

Підсумкове завдання

  1.               Славо тренера: «Від самої людини багато в чому залежить її спосіб життя. Мудрі кажуть: «Одна людина може  привести коня до води, але й тисяча не може змусити його напитися» Сама людина повинна творити своє життя. Від самих вас залежить, яким воно буде. Сьогодні ми розробили правила здорового способу життя, дотримуйтесь їх і не відкладайте на інший день.
  2.               Очікування.

Учні висловлюють свої враження від роботи і спілкування, висновки, які зробили для себе, якщо їхнє очікування справдилось, розкривають бутон у квітку.

Віночок побажань.

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку