Тема. Обираємо здоровий спосіб життя
Мета: Ознайомити учнів із сучасним уявлення про здоров’я, здоровий спосіб життя і життєвими навичками сприятливими для здоров’я . Пояснити необхідність здорового способу життя. Навчити дотримуватись усіх важливих елементів здорового способу життя. Створити на тренінгу дружню атмосферу, надати змогу відпрацювання навичок комунікації і групової роботи.
Результати навчання:
Наприкінці заняття учні:
Обладнання і матеріали: аркуші паперу (формат А2, А4), скотч, олівці, ручки, фломастери, маркери.
Що підготувати заздалегідь:
Орієнтовний план тренінгу
Зворотний зв'язок, актуалізація теми 7 хв
Стартові завдання 7 хв
Інформаційне повідом. «Здоров’я, як важлива життєва цінність» 4 хв
Робота в групах «Правила здорового способу життя» 15 хв
Демонстрація правил здорового способу життя. 3 хв
Підсумкове завдання 3 хв
Віночок побажань 3 хв
Зворотний зв'язок, актуалізація теми
(Тренер пропонує кожному учаснику назвати власне очікування від тренінгу, написати їх на квітках і прикріпити у формі бутона на квітці здоров’я.)
Стартові завдання
На дошці тренер записує вислови всіх учасників про те, що таке, на їхню думку, здоров’я з чим воно асоціюється.
Підсумуйте!
Здоров’я людини пов’язане не лише з тим, яке здорове тіло вона має, як вона дбає про своє тіло, а й з усіма іншими її благополуччями: вмінням учитися, спілкуватися, дбати про інших людей, вести активне життя, долати невдачі і стреси. За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я: «Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб і фізичних дефектів».
2. Гра «Коло здоров’я»
Учні створюють коло здоров’я кладучи руки на плечі один одному. Присідають. Учитель запитує, чи зручно їм, чи міцне коло. Учитель розділяє учнів на п’ять груп (складові здоров’я: фізична, духовна, соціальна, інтелектуальна, емоційна). Далі пропонує групі учнів, які належать до «соціальної складової» присісти. Колу здоров’я устояти важко, воно хитається і розпадається. Учні роблять висновок про місце будь-якої складової здоров’я у житті людини.
3. Вправа «Модель здоров’я »
Інформаційне повідомлення «Здоров’я, як важлива життєва цінність»
Робота в групах «Правила здорового способу життя»
Здоровий спосіб життя можна обрати у будь якому віці, але найкращий результат буде тоді, коли його правил дотримуватись з дитинства.
Демонстрація правил здорового способу життя.
Підсумкове завдання
Учні висловлюють свої враження від роботи і спілкування, висновки, які зробили для себе, якщо їхнє очікування справдилось, розкривають бутон у квітку.
Віночок побажань.