Мета: продовжити роботу над аналізом твору; розвивати образне та творче мислення учнів під час характеристики образів Бена та Деві; уміння робити висновки; формувати загальнолюдські риси та вміння переборювати складні ситуації; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, любов до близьких людей; самоорганізації в незвичних ситуаціях.
Робота над змістом тексту(бесіда)Яким був Деві на початку оповідання? Як він почувався у поїздці з батьком? Що хвилювало хлопчика? Яким був стан Деві, коли він побачив пораненого батька?Чому Бен вирішив, що єдина надія врятуватися — це «примусити Деві самостійно думати, впевнено робити те, що він повинен робити»? 6. Яким було ставлення батьків до Деві? 7. Чому Бен змушений був узяв із собою сина в Акулячу Бухту? 8. Чи погодився Деві летіти в експедицію з батьком?9. А що виражає заплакане обличчя хлопчика?10. 10. Як склалися стосунки батька і сина після польоту?11. Яку обіцянку дав Бен Деві?12. Чи можна назвати сім’ю Бена Аміго справжньою?