2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Урок.Тема: Створення об’ємної фантастичної істоти з пластиліну "Ельфи та феї".

Про матеріал
Тема: Створення об’ємної фантастичної істоти з пластиліну «Ельфи та феї». Мета: поглибити знання учнів про пластилін, його властивості та застосування; розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, логічне мислення, мовлення; виховувати естетичний смак, любо до оточуючого світу, повагу один до одного. Обладнання: презентація, зображення героїв, аудіо супровід, технологічна карта, відеоматеріал. Техніка виконання: виріб із пластиліну Хід уроку: I.Організація класу 1. Привітання Ось дзвінок сигнал подав, до роботи час настав. Ось і ми часу не гаймо, а урок свій починаймо. 2. Перевірка готовності до уроку - Подивіться уважно, щоб у всіх біли на партах пластилін, дощечка, стека, серветка. У кого чогось не вистачає — підніміть руку. II.Актуалізація опорних знань 1. Бесіда Сьогодні ми з вами будемо працювати з пластиліном. Але, для початку, давайте пригадаємо: - Що ж таке пластилін? - Які він має властивості? - Навіщо нам пластилін? - Що можна виготовляти з пластиліну? III.Мотивація навчальної діяльності А щоб дізнатися, що ж ми будемо робити з пластиліну, давайте переглянемо фрагмент фільму. Він називається “Артур та Мініпути”. Подивіться і скажіть, що ж ми будемо робити? Сьогодні до нас у гості завітали герої з цього фільму. Це — мініпути, або ельфи. Головний герой, якого звуть Артур, Принцеса Селенія та Принц Барахлюш. Подивіться на дошку, ось так вони виглядають. І саме їх ми будемо робити сьогодні з пластиліну. IV.Засвоєння нового матеріалу 1. Теоретико-аналітична робота Для початку давайте розглянемо як виглядають наші герої. Почнемо з головного героя, якого звуть Артур. - З чого складається його тіло? - Які частини тіла більші? - Які менші? - Який колір переважає в постаті цього казкового героя? (Яке волосся? Якого кольору одяг?) Наступним давайте розглянемо Принца Барахлюша. - З яких частин складається його тіло? - Чим відрізняється його тіло, від тіла Артура? - Який колір переважає в його постаті? І останньою розглянемо Принцесу Селенію. - З яких частин складається її тіло? - Чим відрізняється Селенія від інших героїв? - Яких кольорів більше у її образі? Давайте переглянемо, як зображують ельфів у інших жанрах образотворчого мистецтва. (у живописі, в скульптурі) У більшості ельфів є капелюшки. Давайте спробуємо виготовити один з таких. 2. Підготовчі вправи Візьміть у руки шматочок пластиліну і повторюйте за мною. Спочатку скатуємо його у кульку. Потім робимо з цієї кільки конус, загострюючи одну сторону. З іншого боку робимо плоскі поля для капелюшка. Подивіться, що має вийти. Покажіть мені, що у вас вийшло. 3. Пояснення послідовності виконання завдання Подивіться уважно на дошку. Давайте розглянемо образ Артура, адже саме його я покажу як робити. - Які частини тіла й нього найбільші? - Які частини тіла найменші? - Якої довжини руки? - Якої довжини ноги? - Який одяг у Артура? - Яких кольорів найбільше? - З чого можна зрозуміти, що він ельф? А тепер подивіться на те, що знаходиться у мене в руках. Ось такий Артур вийшов у мене. Для того, аби виготовити ельфа, треба спочатку виготовити окремо деталі його тіла. Виготовляємо руки, ноги, тулуб, голову. Після цього, поєднуємо деталі, утворюючи тіло. Додаємо голову. Після цього додаємо ельфу волосся, очі, рот, ніс, деталі одягу. За цією ж схемою можна виготовити Принцесу Селенію, використавши інші кольори, додавши іншого одягу і волосся. Найголовніше — слідувати цій послідовності дій. Принца Барахлюша виготовити також легко, дотримуючись цій схемі. Кожен з вас повинен виготовити одного героя за бажанням. Обирайте того, хто вам більше подобається. Але не забувайте дотримувати пропорцій тіла і кольорового поєднання. Фізхвилинка Але перед початком давайте трохи відпочинимо. Встаньте усі разом, підрівняйтесь, аби не заважати один одному. V. Закріплення нового матеріалу. Творча практична робота 1. Самостійна робота учнів під керівництвом вчителя. (під музичний супровід) VI. Підсумок уроку. Аналіз та оцінювання робіт. У Вас лишилось 2 хвилини, аби завершити свою роботу. Хто хоче вийти і розповісти про свого героя? - Чому вирішили саме його робити? Чим сподобався? Що було складно робити? Ви усі дуже добре попрацювали, розумнички. До нових зустрічей.
Перегляд файлу

Тема: Створення об’ємної фантастичної істоти з пластиліну «Ельфи та феї».

Мета: поглибити знання учнів про пластилін, його властивості та застосування;

розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, логічне мислення, мовлення;

виховувати естетичний смак, любо до оточуючого світу, повагу один до одного.

Обладнання: презентація, зображення героїв, аудіо супровід, технологічна карта,

відеоматеріал.

Техніка виконання: виріб із пластиліну

Хід уроку:

I.Організація класу

1. Привітання

Ось дзвінок сигнал подав,

до роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

а урок свій починаймо.

2. Перевірка готовності до уроку

- Подивіться уважно, щоб у всіх біли на партах пластилін, дощечка, стека, серветка. У

кого чогось не вистачає — підніміть руку.

II.Актуалізація опорних знань

1. Бесіда

Сьогодні ми з вами будемо працювати з пластиліном. Але, для початку, давайте

пригадаємо:

- Що ж таке пластилін?

- Які він має властивості?

- Навіщо нам пластилін?

- Що можна виготовляти з пластиліну?

III.Мотивація навчальної діяльності

А щоб дізнатися, що ж ми будемо робити з пластиліну, давайте переглянемо фрагмент

фільму. Він називається “Артур та Мініпути”. Подивіться і скажіть, що ж ми будемо

робити?

Сьогодні до нас у гості завітали герої з цього фільму. Це — мініпути, або ельфи.

Головний герой, якого звуть Артур, Принцеса Селенія та Принц Барахлюш. Подивіться на

дошку, ось так вони виглядають. І саме їх ми будемо робити сьогодні з пластиліну.

 

IV.Засвоєння нового матеріалу

1. Теоретико-аналітична робота

Для початку давайте розглянемо як виглядають наші герої. Почнемо з головного героя,

якого звуть Артур.

- З чого складається його тіло?

- Які частини тіла більші?

- Які менші?

- Який колір переважає в постаті цього казкового героя? (Яке волосся? Якого кольору

одяг?)

Наступним давайте розглянемо Принца Барахлюша.

- З яких частин складається його тіло?

- Чим відрізняється його тіло, від тіла Артура?

- Який колір переважає в його постаті?

І останньою розглянемо Принцесу Селенію.

- З яких частин складається її тіло?

- Чим відрізняється Селенія від інших героїв?

- Яких кольорів більше у її образі?

Давайте переглянемо, як зображують ельфів у інших жанрах образотворчого мистецтва.

 (у живописі, в скульптурі)

У більшості ельфів є капелюшки. Давайте спробуємо виготовити один з таких.

2. Підготовчі вправи

Візьміть у руки шматочок пластиліну і повторюйте за мною.

Спочатку скатуємо його у кульку. Потім робимо з цієї кільки конус, загострюючи одну

сторону. З іншого боку робимо плоскі поля для капелюшка. Подивіться, що має вийти.

Покажіть мені, що у вас вийшло.

3. Пояснення послідовності виконання завдання

Подивіться уважно на дошку. Давайте розглянемо образ Артура, адже саме його я покажу

як робити.

 

C:\Users\Сергей\Desktop\1.jpg

 

- Які частини тіла й нього найбільші?

- Які частини тіла найменші?

- Якої довжини руки?

- Якої довжини ноги?

- Який одяг у Артура?

- Яких кольорів найбільше?

- З чого можна зрозуміти, що він ельф?

А тепер подивіться на те, що знаходиться у мене в руках. Ось такий Артур вийшов у мене.

Для того, аби виготовити ельфа, треба спочатку виготовити окремо деталі його тіла.

Виготовляємо руки, ноги, тулуб, голову. Після цього, поєднуємо деталі, утворюючи тіло.

Додаємо голову. Після цього додаємо ельфу волосся, очі, рот, ніс, деталі одягу. За цією

ж схемою можна виготовити Принцесу Селенію, використавши інші кольори, додавши

іншого одягу і волосся. Найголовніше — слідувати цій послідовності дій. Принца

Барахлюша виготовити також легко, дотримуючись цій схемі. Кожен з вас повинен

виготовити одного героя за бажанням. Обирайте того, хто вам більше подобається. Але

не забувайте дотримувати пропорцій тіла і кольорового поєднання.

 

Фізхвилинка

Але перед початком давайте трохи відпочинимо. Встаньте усі разом, підрівняйтесь, аби

не заважати один одному.

V. Закріплення нового матеріалу. Творча практична робота

1. Самостійна робота учнів під керівництвом вчителя.

(під музичний супровід)

VI. Підсумок уроку. Аналіз та оцінювання робіт.

У Вас лишилось 2 хвилини, аби завершити свою роботу.

Хто хоче вийти і розповісти про свого героя?

- Чому вирішили саме його робити? Чим сподобався? Що було складно робити?

Ви усі дуже добре попрацювали, розумнички. До нових зустрічей.

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 4 клас (Резніченко М.І., Трач С.К)
Додано
9 березня 2020
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку