Урок.Тема: Малювання тематичної композиції «На червоній планеті».

Про матеріал
Розробила вч. Образотворчого мистецтва Анікіна Тетяна Олександрівна. Тема: Малювання тематичної композиції «На червоній планеті». Мета: Розвивати у учнів творчість та фантазію, вміння переносити їх на малюнок, застосовуючи відомі образотворчі навички та вміння. Удосконалювати вміння композиційно правильно вирішувати свою роботу, використовувати широку палітру кольорів. Виховувати естетичний смак, бажання малювати. Обладнання: папір, гуаш, пензлі, презентація Хід уроку Організація класу -Добрий день! Домовляймось не шуміти Руку гарно підіймати На уроці не дрімати А знання мерщій хапати Щоб не було нам мороки Всі готові до уроку? Перевірка готовності Перевірте щоб у вас на партах лежало все необхідне: альбом, фарби, олівець, гумка, пензлі, а все інше приберіть , щоб вам воно не заважало. Актуалізація опорних знань Бесіда. -Які ви знаєте планети ? -Які бувають супутники? -А галактика? - А, як називають людей, які освоюють, вивчають космос? - Хто з вас знає, як звуть людину, яка вперше в світі здійснив космічний політ? Він вперше в історії людства за 108 секунд зробив один оборот навколо землі. А ви знаєте, що він сказав в інтерв'ю, після вдалого приземлення? Ось його слова: «Облетівши Землю в кораблі - супутнику, я побачив, яка прекрасна наша планета. Люди, будемо зберігати, і примножувати цю красу, а не руйнувати її! » Вивчення нового матеріалу І сьогодні, діти , ми виступимо з вами в ролі космонавтів - дослідників. Нам належить зробити подорож в космічний світ, в якому вас чекає багато нового, незвичайного і казкового. А здійснимо ми подорож на планету під назвою Марс. Колективне обговорення. - Давайте ще раз уважно розглянемо зображення планет.(на слайді) Зоряне небо завжди цікавило людей. Милуючись небом, людина намагалася в контурах хмар і в скупченні зірок в небі знайти знайомі поняття, образи людей, тварин, дерева. Подивіться на цю картину. Це Сонячна система. (слайд: сонячна система) Слово «сонячна» зрозуміло кожному, значить, у Сонця. А ось слово «система» означає, що біля Сонця знаходиться не один космічний будинок, наша Земля, а кілька. У Сонця, крім Землі, є ще 7 супутників, які називають планетами: Меркурій, Венера, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Кожна планета обертається навколо Сонця. 3. Практична частина. Зараз ми будемо вчитися складати космічну композицію. -Що таке композиція? (Композиція в живописі - це таке розташування елементів зображення на картинній площині, яке дозволяє з найбільшою повнотою і силою висловити задум.) Розгляд за малюнком Подивіться на малюнок і скажіть: -що зображено на малюнку? -що зображено на передньому плані? -що зображено на задньому плані? -якими кольорами це намальовано? Пояснення за технологічною картою Спочатку ми малюємо те що знаходиться на передньому плані. На передньому плані ви можете намалювати космонавта або ракету. На другому плані ми бачимо ,що це планети і задній план це космос. На передньому плані ми малюємо ракету . -З яких геометричних фігур вона складається? Верхня частина це - конус, середня частина ракети – прямокутник, прямокутник з’єднуємо з конусом, нижня частина складається теж з прямокутника, та паралелограмів- це ніжки ракети. Ви домальовуєте ракеті вікна. За бажанням ви можете намалювати космонавта тобто себе. Робота з фарбами Так, фон ми промальовуємо заднього плану верхня частина листочка темно-синім кольором, другий план це планети малюємо їх різним кольором, далі малюємо нашу планету Марс червоним кольором, останнім зафарбовується передній план. Правила роботи з фарбами -давайте пригадаємо як користуватися фарбами 1. Не можна знімати зайву фарбу для цього є ганчірочка. 2. Не можна змішувати різні фарби прямо у чашечках. Від цього фарби псуються і втрачають свій колір. Щоб змішувати фарби, є палітра. 3. Води не бійся: частіше мий пензлика. По роботі вимий пензлика, витри його ганчіркою. Вимий палітру і банку для води. Физхвилинка: Космодром Все готово для польоту, (підняти руки вперед, потім вгору.) Чекають ракети всіх хлопців. (З'єднати пальці над головою, зображуючи ракету.) Мало часу для зльоту, (марш на місці. Космонавти встали в ряд. (Встати стрибком - ноги нарізно, руки на пояс. Поклонилися вправо, (вліво, нахили в сторони.) Відаємо земний уклін. (Нахили вперед.) Ось ракета полетіла. (Стрибки на двох ногах) Спорожнів наш космодром. (Сісти навпочіпки, потім піднятися.) Виконання практичної роботи Підсумок уроку 1 Виставка робіт 2 Прибирання Вимиваємо пензлик, витираємо його ганчіркою Вимиваємо палітру і банку для води.
Перегляд файлу

Розробила   вч. Образотворчого мистецтва              Анікіна Тетяна Олександрівна. 

Тема: Малювання тематичної композиції  «На червоній планеті».

Мета: Розвивати у учнів творчість та фантазію, вміння переносити їх на малюнок, застосовуючи відомі образотворчі навички та вміння. Удосконалювати вміння композиційно правильно вирішувати свою роботу, використовувати широку палітру кольорів. Виховувати естетичний смак, бажання малювати.

Обладнання: папір, гуаш, пензлі, презентація

Хід уроку

Організація класу

-Добрий день!

Домовляймось не шуміти

Руку гарно підіймати

На уроці не дрімати

А знання мерщій хапати

Щоб не було нам мороки

Всі готові до уроку?

Перевірка готовності

Перевірте щоб у вас на партах лежало все необхідне: альбом, фарби, олівець, гумка, пензлі, а все інше приберіть , щоб вам воно не заважало.

Актуалізація опорних знань

Бесіда.

-Які ви знаєте планети ?

-Які бувають супутники?

-А галактика?

- А, як називають людей, які освоюють, вивчають космос?

- Хто з вас знає, як звуть людину, яка вперше в світі здійснив космічний політ?

Він вперше в історії людства за 108 секунд зробив один оборот навколо землі. А ви знаєте, що він сказав в інтерв'ю, після вдалого приземлення? Ось його слова: «Облетівши Землю в кораблі - супутнику, я побачив, яка прекрасна наша планета. Люди, будемо зберігати, і примножувати цю красу, а не руйнувати її! »

Вивчення нового матеріалу

І сьогодні, діти , ми виступимо з вами в ролі космонавтів - дослідників. Нам належить зробити подорож в космічний світ, в якому вас чекає багато нового, незвичайного і казкового. А здійснимо ми подорож на планету під назвою Марс.

Колективне обговорення.

- Давайте ще раз уважно розглянемо зображення планет.(на слайді)

 Зоряне небо завжди цікавило людей. Милуючись небом, людина намагалася в контурах хмар і в скупченні зірок в небі знайти знайомі поняття, образи людей, тварин, дерева.

Подивіться на цю картину. Це Сонячна система. (слайд: сонячна система)

Слово «сонячна» зрозуміло кожному, значить, у Сонця. А ось слово «система» означає, що біля Сонця знаходиться не один космічний будинок, наша Земля, а кілька. У Сонця, крім Землі, є ще 7 супутників, які називають планетами: Меркурій, Венера, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Кожна планета обертається навколо Сонця.

3. Практична частина.

Зараз ми будемо вчитися складати космічну композицію.

-Що таке композиція?

(Композиція в живописі - це таке розташування елементів зображення на картинній площині, яке дозволяє з найбільшою повнотою і силою висловити задум.)

Розгляд за малюнком

Подивіться на малюнок і скажіть:

-що зображено на малюнку?

-що зображено на передньому плані?

-що зображено на задньому плані?

-якими кольорами це намальовано?

Пояснення за технологічною картою

C:\Users\Сергей\Desktop\11.jpg

Спочатку ми малюємо те що знаходиться на передньому плані. На передньому плані ви можете намалювати космонавта або ракету. На другому плані ми бачимо ,що це планети і задній план це космос.

На передньому плані ми малюємо ракету .

-З яких геометричних фігур вона складається?

Верхня частина це - конус, середня частина ракети – прямокутник, прямокутник з’єднуємо з конусом, нижня частина складається теж з прямокутника, та паралелограмів- це ніжки ракети. Ви домальовуєте ракеті вікна. За бажанням ви можете намалювати космонавта тобто себе.

Робота з фарбами

Так, фон ми промальовуємо заднього плану верхня частина листочка темно-синім кольором, другий план це планети  малюємо їх різним кольором, далі малюємо нашу планету Марс червоним кольором, останнім зафарбовується передній план.

Правила роботи з фарбами

-давайте пригадаємо як користуватися фарбами

 1.  Не можна знімати зайву фарбу для цього є ганчірочка.

2.  Не можна змішувати різні фарби прямо у чашечках. Від цього фарби псуються і втрачають свій колір. Щоб змішувати фарби, є палітра.

3.  Води не бійся: частіше мий пензлика.

По роботі вимий пензлика, витри його ганчіркою. Вимий палітру і банку для води.

Физхвилинка: Космодром

Все готово для польоту, (підняти руки вперед, потім вгору.)

Чекають ракети всіх хлопців. (З'єднати пальці над головою, зображуючи ракету.)

Мало часу для зльоту, (марш на місці.

Космонавти встали в ряд. (Встати стрибком - ноги нарізно, руки на пояс.

Поклонилися вправо, (вліво, нахили в сторони.)

Відаємо земний уклін. (Нахили вперед.)

Ось ракета полетіла. (Стрибки на двох ногах)

Спорожнів наш космодром. (Сісти навпочіпки, потім піднятися.)

Виконання практичної роботи

Підсумок уроку

1 Виставка робіт

2 Прибирання

Вимиваємо пензлик, витираємо його ганчіркою

Вимиваємо палітру і банку для води.

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 4 клас (Резніченко М.І., Трач С.К)
Додано
9 березня 2020
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку