Заповнення графи «Характеристика результатів навчання» здійснюється відповідно до переліку навчальних предметів, визначених затвердженою освітньою програмою закладу. Заповнюється з урахуванням фіксованих у класних журналах результатів досягнень учнів упродовж навчального року. Рекомендується у класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів (Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.
РМ № 2. Складання та розігрування діалогів, зокрема в онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул. РМ № 7. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом. Говоріння Письмо. Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом). Проміжний моніторинг. Диктант.
– Як оцінювати компетентності?Оцінити, чи опанував учень ті чи інші компетентності, можна через виконання завдань, що передбачають аналіз та оцінювання ситуації, або ж у практичній діяльності. Причому оцінювати компетентності можна і через тестові завдання, якщо вони передбачають, наприклад, виявлення істинних чи хибних суджень. Гарним полем для виявлення компетентностей також є полілоги та дискусії, у яких учень має проаналізувати та синтезувати різну інформацію, щоби підібрати переконливі аргументи. Важливою ознакою компетентності є також суб’єктність учня, його відповідальне ставлення до навчання, а також уміння вчитися самостійно. Конкретними проявами цього можуть бути:-уміння ставити навчальні цілі;-формулювати критерії правильності виконання завдання;-організовувати власну діяльність самостійно;-планувати час;-звертатися по допомогу в разі потреби, а також надавати допомогу та співпрацювати в групі;-здійснювати само- та взаємооцінювання.