Оцінювання 5-6 кл. НУШ 2022-2023 н.р.

Про матеріал
Презентація з оцінювання НУШ для виступу на педраді чи методичному об`єднанні вчителів гуманітарного циклу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Презентацію підготувала вчителька української мови та літератури Перещепинського ліцею Махінова Н. С.

Номер слайду 2

Згідно Закону України «Про повну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.

Номер слайду 3

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є: -формувальне; -поточне ; -підсумкове: тематичне, семестрове, річне. За вибором закладу оцінювання може здійснюватися за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою

Номер слайду 4

Семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12.

Номер слайду 5

Заповнення графи «Характеристика результатів навчання» здійснюється відповідно до переліку навчальних предметів, визначених затвердженою освітньою програмою закладу. Заповнюється з урахуванням фіксованих у класних журналах результатів досягнень учнів упродовж навчального року. Рекомендується у класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів (Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

РМ № 2. Складання та розігрування діалогів, зокрема в онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул. РМ № 7. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом. Говоріння Письмо. Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом). Проміжний моніторинг. Диктант.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Зразок заповнення електронного журналу. ПІ учня. ПІ учня

Номер слайду 11

Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. Окремі види контрольних робіт, як правило, не проводяться.

Номер слайду 12

Що ж таке «компетентнісний підхід»?Компетентнісний підхід передбачає викладання теми через створення проблемних ситуацій, надання практико-орієнтованих завдань, які зі свого боку дають змогу учням проводити аналіз та синтез інформації, оцінювати її та створювати новий продукт.

Номер слайду 13

– Як оцінювати компетентності?Оцінити, чи опанував учень ті чи інші компетентності, можна через виконання завдань, що передбачають аналіз та оцінювання ситуації, або ж у практичній діяльності. Причому оцінювати компетентності можна і через тестові завдання, якщо вони передбачають, наприклад, виявлення істинних чи хибних суджень. Гарним полем для виявлення компетентностей також є полілоги та дискусії, у яких учень має проаналізувати та синтезувати різну інформацію, щоби підібрати переконливі аргументи. Важливою ознакою компетентності є також суб’єктність учня, його відповідальне ставлення до навчання, а також уміння вчитися самостійно. Конкретними проявами цього можуть бути:-уміння ставити навчальні цілі;-формулювати критерії правильності виконання завдання;-організовувати власну діяльність самостійно;-планувати час;-звертатися по допомогу в разі потреби, а також надавати допомогу та співпрацювати в групі;-здійснювати само- та взаємооцінювання.

Номер слайду 14

pptx
Додано
27 січня 2023
Переглядів
1434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку