Презентація "Оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів. Нова українська школа"

Про матеріал

У даній презентації у формі блок-схем подано оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів Нової української школи. Даний матеріал буде корисний для вчителів початкових класів, керівників ШМО початкової школи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів. Підготувалакерівник РМОМосійчук Т.Є. НУШ

Номер слайду 2

Наказ МОН України №1154 від 27 серпня 2019року«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнівдругого класу»

Номер слайду 3

Основний документ

Номер слайду 4

Важливим компонентом освітнього процесу в початкових класах є оцінювальна діяльністьна засадах компетентнісного,діяльнісного, суб'єкт-суб'єктного підходів та передбачає - партнерську взаємодію вчителя, учнів,їхніх батьків

Номер слайду 5

Навчальні досягнення учнів других класів підлягають - формувальному - підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально

Номер слайду 6

Застосування формувального оцінювання уможливлює розв'язання таких освітніх завдань:підтримання бажання вчитися та прагнути максимально можливих результатів;сприяння оптимальному темпу здобуття освіти учнів;формування в учнів упевненості у собі, усвідомлення своїх сильних сторін;формування в учнів рефлексивного ставлення до власних помилок і розуміння їх як невід'ємних етапів на шляху досягнення успіху;забезпечення постійного зворотного зв'язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу;здійснення діагностування особистісного розвитку та навчальних досягнень учнів на кожному з етапів навчання.

Номер слайду 7

Об’єкти формувального оцінювання:процес навчання учнів, - результат навчальної діяльності на певному етапі навчання.

Номер слайду 8

Критерії оцінювання визначаються вчителем із поступовим залученням учнів до цього процесу. Орієнтирами для визначення критеріїв є - вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, визначених Держстандартом,- очікувані результати, зазначені в освітній програмі закладу загальної середньої освіти

Номер слайду 9

Під час здійснення формувального оцінювання важливо- не протиставляти дітей один одному. - акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів, - враховувати, що оцінюється не учень, а його робота.

Номер слайду 10

Формувальне оцінювання здійснюється шляхом:педагогічного спостереження учителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів;аналізу учнівських портфоліо, попередніх навчальних досягнень учнів, результатів їхніх діагностичних робіт;самооцінювання та взаємооцінювання результатів діяльності учнів;оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками;застосування прийомів отримання зворотного зв'язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу

Номер слайду 11

У другому класі рекомендуємо використовувати «Методичні рекомендації щодо орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.08.2018 № 924.

Номер слайду 12

Результати педагогічних спостережень (зміни в поведінці учня, його емоційних реакціях, мотивації, вольових проявах, зниження чи підвищення результативності навчальної діяльності тощо) рекомендуємо фіксувати у зошиті спостережень учителя. Зошит спостережень учителя ведеться у довільній формі, є його особистим документом,не підлягає перевірці з боку адміністрації

Номер слайду 13

Інший спосіб фіксації педагогічних спостережень Індивідуальна картка навчального поступу учняІм’я учня ____________________________________________________________________++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес;V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомогиціль/уміннядатадатадатадата. Відповідає на питання «так/ні»++++++Відповідає на спеціальні питання!VV+Взаємодіє з іншими    

Номер слайду 14

Учитель може самостійно розробити оцінювальний аркуш для групи учнів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу кожного розділу відповідно до навчальної програми  Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти. Правильно інтонує прості речення будь-якого виду. Пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях. Розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного. Усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення)Бере участь у колективному обговоренні прочитаного. Сприймає й обговорює прості медіапродукти. Діагностична робота. Підсумок за темою1. Аксьонов Дмитро         2. Баландіна Марія         3. Воіна Римма         Читання. Тема «До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!»

Номер слайду 15

  Аналізує звуко-буквений склад слова. Правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. Правильно вимовляє й записує слова з апострофом. Правильно наголошує загальновживані слова. Переносить слова з рядка в рядок складами (одна буква, збіг приголосних, й, ь, дж, дз, ьо, йо, апостроф)Розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру. Дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення. Діагностична робота. Підсумок за темою1. Аксьонов Дмитро         2. Баландіна Марія         Українська мова. Тема «Досліджую звуки і букви, склад, наголос»

Номер слайду 16

  Відтворює послідовність чисел у межах сотніВизначає розрядний склад двоцифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків. Порівнює числа різними способами. Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100 Вимірює і порівнює величини часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо. Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає елементи геометричних фігур. Розв’язує прості сюжетні задачі; складає сюжетні задачі на одну дію. Діагностична робота. Підсумок за темою1. Аксьонов Дмитро         2. Баландіна Марія         Математика. Тема «Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас»

Номер слайду 17

  Розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них. Розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб. Розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення. Дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів. Діагностична робота. Підсумок за темою1. Аксьонов Дмитро      2. Баландіна Марія      Я досліджую світ. Тема «Людина в суспільстві»

Номер слайду 18

Учнівські портфоліо передбачають систематизацію робіт учнів у другому класі діти започатковують ведення портфоліо Портфоліо. У вигляді папки з прикріпленими аркушами таблиці для переліку робіт, графою для дати, іншому форматі, за спільним рішенням учителя та учнів.

Номер слайду 19

Підсумкове тематичне оцінюванняздійснюється протягом навчального року; за результатами опанування здобувачами теми, кількох тем, розділу програми виконанням діагностичних робіт. Діагностичні роботи усні письмові у формі тестових завдань, комбінованої роботи, практичної роботи, усного опитування тощо.

Номер слайду 20

Діагностичні роботи. Тривалість виконання5 хв - інструктаж, 35 хв – виконання. Проведення - у календарно-тематичному планіРекомендовано з освітніх галузеймовно-літературної математичної природничоїтехнологічна, інформатична, соціальна і здоров'язбережувальна, громадянська та історичнау межах інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Номер слайду 21

З української мови рекомендовано види мовленнєвої діяльності аудіювання, читання, говоріння, письмоїх комбінацію аудіювання, читання вголос, читання напам'ять, переказ, робота з літературним твором /медіатекстом, списування, диктант, робота з мовними одиницями.

Номер слайду 22

Письмові діагностичні роботи учні виконують у зошитах для діагностичних робіт, на окремих аркушах, бланках Результатом оцінювання діагностичної роботи є оцінне судження відповідно до шкали оцінювання у свідоцтві досягнень учнів У Класному журналі у графі «Зміст уроку» (права сторінка розвороту журналу) фіксують факт проведення діагностичної роботи, у колонці під? датою проведення уроку (ліва сторінка розвороту журналу). Можуть зберігатися в учнівському портфоліо.

Номер слайду 23

Підсумкове завершальне оцінюванняздійснюється в кінці навчального року, передбачає узагальнення інформації про навчальний поступ протягом навчального року (педагогічні спостереження, результати тематичного оцінювання, аналіз учнівських портфоліо),не передбачає проведення окремих діагностичних робіт,фіксується у Класному журналі і свідоцтвах досягнень.

Номер слайду 24

Свідоцтво досягнень заповнюється вчителем двічі на рік. У жовтні заповнюється лише його перша частина, у травні - перша і друга частини. Документ підписують учитель і батьки. Оригінал – батькам завірена копія – в особовій справі учня в школі.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Іванова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Усач Алла Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шеремет Віра Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мищенко Инна
    Дякую. Інформація важлива і доречна, логічний і в повному обсязі виклад матеріалу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
34824
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку