Олександр Копиленко
НАЙВЕСЕЛІШИЙ
МІСЯЦЬ
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ
Робота над загадкою
Де вона проходить - Там травиця сходить, Квіти розцвітають, Солов'ї співають.
Вітерець у лісі — ш-ш-ш.
Повзе вуж у траві — с-с-с. Прилетів жук — ж-ж-ж.
Заспівав комарик — з-з-з.
Пролетів птах — шух-шух-шух.
Запихкав їжачок — пих-пих-пих.
Дзюркоче вода у струмочку — дз-дз-дз.
Забриніла бджілка — дж-дж-дж.
РОБОТА НАД СКОРОМОВКОЮ
Павло і Пилипко Поливали липки.
Виросли липки
У Павла і Пилипка.
Вівчарики парашутики птаство відцвісти
насій нявко вівчарики
найгучніший найвеселіший невтомний піднімаються
У кого найгучніший, чистий голос? Прочитайте.
Знайдіть абзац, у якому описано кульбабу.
Які порівняння використав письменник?
Чому, на думку автора, травень — найвеселіший місяць? Обґрунтуйте свою відповідь, звертаючись до тексту.
Визначте: Тему - Головну думку -
Мету -
Будову тексту: Зачин - Основну частину - Кінцівку -