Мета: продовжувати роботу над драматичним твором Олександра Олеся «Микита Кожум'яка;удосконалювати комунікативні вміння висловлювати власні міркування, виразно в особах читати драму-казку «Микита Кожум'яка», виокремлюючи в ній найнапруженіші епізоди, розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати повагу до історичного минулого українського народу, шанобливе ставлення до заповітів наших предків.
1. Яке лихо сталося у Князя? 2. Чому Князь вирішив звернутися до Микити Кожум’яки?Чому Микиту називають Кожум’якою? Які надприродні можливості мав Микита?Хто, крім дітей, ще приходив до Микити Кожум’яки з проханням від Князя? 6. Чому Микита вирішив боротися зі Змієм лише тоді, коли його попросили про це діти? 7. Який інтерес – особистий чи громадянський – змусив Микиту воювати зі Змієм?
4. Установіть події в правильному порядку.1. Перемога Микити над Змієм. 2. Нарада князя з воєводами. 3. Сум князя та княгині з приводу того, що доведеться віддавати власну дочку Змієві. 4. Прихід до Микити Кожум'яки дідів. 5. Прихід до князя діда. 6. Прохання дітей про допомогу. 7. Битва зі Змієм.