Олександр Олесь. Драма-казка «Микита Кожум’яка.Виразне читання в особах драми-казки "МикитаКожум'яка".Виокремлення в ній найнапруженіших епізодів

Про матеріал
Олександр Олесь. Драма-казка «Микита Кожум’яка.Виразне читання в особах драми-казки "МикитаКожум'яка".Виокремлення в ній найнапруженіших епізодів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Олександр Олесь. Драма-казка «Микита Кожум’яка. Виразне читання в особах драми-казки "Микита. Кожум'яка". Виокремлення в ній найнапруженіших епізодів

Номер слайду 2

Мета: продовжувати роботу над драматичним твором Олександра Олеся «Микита Кожум'яка;удосконалювати комунікативні вміння висловлювати власні мірку­вання, виразно в особах читати драму-казку «Микита Кожум'яка», виокремлюючи в ній найнапруженіші епізоди, розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати повагу до історичного минулого українського народу, шаноб­ливе ставлення до заповітів наших предків.

Номер слайду 3

* Мозковий штурм1. Справжнє прізвище Олександра Олеся 2. В якому місті Сумської області народився письменник ? 3. Як називалася поетична книга О. Олеся, яку він закінчив писати в 1920 році ? 4. Як називався літопис, який вивчав О. Олесь, щоб зрозуміти долю українського народу ?

Номер слайду 4

1. Яке лихо сталося у Князя? 2. Чому Князь вирішив звернутися до Микити Кожум’яки?Чому Микиту називають Кожум’якою? Які надприродні можливості мав Микита?Хто, крім дітей, ще приходив до Микити Кожум’яки з проханням від Князя? 6. Чому Микита вирішив боротися зі Змієм лише тоді, коли його попросили про це діти? 7. Який інтерес – особистий чи громадянський – змусив Микиту воювати зі Змієм?

Номер слайду 5

Пам’ятка «Як читати за ролями»• оберіть потрібний тон;• умійте переконувати, співчувати, захоплюватись, обурюватись;• відтворюйте в діалогах та поведінці вдачу своїх персонажів;• не забувайте про роль жестів, міміки.

Номер слайду 6

2. Бесіда з учнями.- Чому автор не показує читачеві бій Микити Кожум’яки зі Змієм? - Який найнапруженіший епізод у казці?- Чи змогли б ви на місці Микити, маючи неабияку силу, теж вступити в бій зі Змієм? 3. Скласти інформаційне ґроно до образу Микити Кожум’яки?

Номер слайду 7

* Проблемне питання:- Чи можна в наш час зустріти таку людину, як Микита Кожум’яка?- На вашу думку, чи є сьогодні справжні патріоти, які здатні віддати життя за Україну та її народ?

Номер слайду 8

4. Установіть події в правильному порядку.1. Перемога Микити над Змієм. 2. Нарада князя з воєводами. 3. Сум кня­зя та княгині з приводу того, що доведеться віддавати власну дочку Зміє­ві. 4. Прихід до Микити Кожум'яки дідів. 5. Прихід до князя діда. 6. Прохання дітей про допомогу. 7. Битва зі Змієм.

Номер слайду 9

Продовжте речення. ▪ Олександр Олесь у казці «Микита Кожум’яка» прославляє…▪ У казці «Микита Кожум’яка» письменник засуджує….▪ Драматичним називається твір, який….▪ Твір Олександра Олеся сучасний і сьогодні….

Номер слайду 10

Номер слайду 11

VІІІ. Домашнє завдання. Скласти план драматичного твору Олександра Олеся «Микита Кожум’яка».*Скласти сенкан «Микита Кожум’яка».  Зразок. Микита Кожум'яка. Мовчазний, кремезний. Мне, бореться, перемагає. Оборонець рідного народу, Києва. Змієборець.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дей Дима
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
4202
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку