Олександр Зарічний. „Одинокий вітер". Життєва доля ліричного героя.

Про матеріал
Уроки літератури рідного краю розроблено у відповідності до програми з української літератури. Вони спрямовані на розвиток в учнів здатності бачити проблеми, виявляти суперечності, висувати гіпотези, оригінальні ідеї, аналізувати, інтегрувати, трансформувати та синтезувати інформацію, здійснювати пошук, дослідницьку діяльність.
Перегляд файлу

Тема. Олександр Зарічний. „Одинокий вітер". Життєва доля ліричного

героя.

Мета: ознайомити учнів із творчістю поета - земляка О.Зарічного,

домогтися розуміння учнями духовного світу О.Зарічного; удосконалювати

навички аналізу поетичних творів; зацікавити учнів творчістю поета;

розвивати самостійність мислення, творчі здібності; виховувати любов до

рідного слова, естетичний смак.

Обладнання: портрет О.Зарічного, збірка поетичних творів „Одинокий

вітер".

Хід уроку.

I. Вступне слово вчителя.

Перед вами, дорогі учні, книжка нашого земляка, жителя сусіднього села Сокиринці Олександра Зарічного (Олександра Петровича Басістого) „Одинокий вітер" . Ця поетична збірка - сповідального тону, де кожен наступний твір є ніби продовженням попереднього, а в цілому вони відтворюють життєву долю ліричного героя. Сьогодні у нас зустріч із неповторним світом поета з Чемеровеччини Олександра Зарічного.

П. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Мотивація навчальної діяльності.

III.  Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.

  1. Повідомлення учня про життєвий і творчий шлях
  2. Вчитель.

Учні, ви познайомились із збіркою віршів Олександра Зарічного „Одинокий вітер", в яку зібрано поезії різних літ. Прочитайте ті вірші, які найбільше припали вам до душі.

      3. Мелодекламація.

Під звуки музики учні читають найкращі поезії збірки „Одинокий вітер".

      4. Вчитель.

- Які почуття переживаєте ви під час читання поезії Олександра Зарічного? Чим хвилюють вони, над чим примушують замислитися?

 Метод „Мікрофон".

 5. Робота в групах.

Кожна група обирає для опрацювання 2-3 поезії із збірки „Одинокий вітер" і працює над питаннями:

  1. Яка основна думка поезії?
  2. Чим схвилював вас цей вірш, над чим примусив замислитися?
  3. Які художні засоби використовує автор у цих творах?
  4. Проаналізуйте строфічний ряд віршів. Визначте їх риму.

 6. Слово вчителя.

Олександр Зарічний у своїй поезії - жива людина зі своїми радостями і смутками, болями і надіями. Яким же постав перед вами ліричний герой збірки?

Метод „Мікрофон".

IV. Підсумок уроку.

  1. Вчитель.

     Поезія, як сказала наша видатна поетеса Ліна Костенко, це завжди

неповторність. Поезія - це життєдайне джерело, це пісня душі. Якщо у

ваших серцях залишилося щось добре, гарне, то вірші нашого земляка,

поета із Сокиринець, житимуть серед нас.

 2. Оголошення результатів навчальної діяльності учнів.

V. Домашнє завдання.

Написати невеликий відгук на збірку Олександра Зарічного „Одинокий вітер".

docx
Додано
27 березня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку