Олімпіадні завдання з англійської мови 3 клас

Про матеріал

Олімпіадні завдання з англійської мови для учнів 3 класу. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.


Перегляд файлу

Олімпіада з англійської мови

3 клас

 

Ім’я, прізвище ________________________________________________


Школа _________________________________________________________

1. Попелюшка прийшла до старовинного англійського замку. На стіні висіла карта замку, але від старості малюнок стерся. З’єднай крапки в алфавітному порядку. (5 балів)

                                                                   K                                                      

 

                                      F    J    I                                  M      L      P

                                                             H                                    N

 

                                    E  D G                     X                     O  R Q                        

                                   B    C              Y             W               S     T     

                                      A                       Z            V                  U

2. Допоможи Попелюшці. Послухай текст і постав «+» для правильних тверджень і «-» для неправильних тверджень. (10 балів)

 

1)  The children get up at 8 o’clock. _____

2)  The children’s mother makes their beds. _____

3)  They have breakfast at eight o’clock. _____

4)  They usually have porridge and coffee. _____

5)  Mike and Ann like tea. _____

6)  Pete likes tea too. _____

7)  Pete likes milk. _____

8)  Jack drinks coffee in the morning. _____

 

3. Попелюшці потрібно прочитати текст і зробити завдання, давай допоможемо. (10 балів)

It is a very hot day in the middle of summer, and there are no trees along the street. Mr. Brown closes his shop at half past five, goes out into the street and begins walking to his bus. He is very fat. The sun shines brightly, and in a few minutes Mr. Brown is very hot. A small boy comes out of another shop in the street, and follows Mr. Brown. He stays very near him all the time, and he kicks the heels of Mr. Brown's shoes several times. Mr. Brown looks at him angrily each time.

After the third time, Mr. Brown stops, turns round and says to the small boy, "What are you doing? Stop following me like that! You're going to hurt my heels".

"Please, don't stop me", the small boy says any shade anywhere else in the street!"

kick the hills  наступати на п’яти

stop follow me – не йди за мною

а) Закінчіть речення, виберіть правильний варіант відповіді.

1. At half past five Mr. Brown ________________.

a)   opens the shop;   b) closes the shop;   c) takes a bus home.

2. The boy follows Mr. Brown closely and__________________.

a)    touches his arm every time;   b) takes his hand;

c) kicks the heels of Mr. Brown shoes several time.

3. It's very hot today and ____________________.

a)    there is no shade anywhere;  b) the sun is shining brightly;

c) there is no wind.

б) Дайте відповіді на запитання.

1. What is the weather like? ___________

a)   It is a very hot day.  b) The day is rather warm. c) The sun is shining and the wind is blowing.

2. At what time does Mr. Brown go home?______________

a)   At half past one.  b) At quarter to six.   c) At half past five.

3. "Why are you following me?" asked Mr. Brown.______________

a)    It's very hot today.  b) There isn't any shade anywhere else.

  c) I want you to show me the way to the bus stop.

4. Допоможи Попелюшці вставити артиклі aабо an. (5 балів)

1) ___ dog, ___ fish, ___ eye, ___ car, ___ tree, ___ duck, ___ lemon;

2) ___ airplane, ___ elephant, ___ book, ___ owl, ___ girl;

3) ___ pen, ___ doll, ___ pupil, ___ bird, ___ mouse, ___ bus;

4) ___ orange, ___ star, ___ man, ___ engineer, ___ chair, ___ aunt;


5) ___zebra, ___umbrella, ___ banana, ___ boy, ___ egg, ___ tree.

 

5. Вибери разом з Попелюшкою слово, яке підходить по змісту з другого стовпчика. (5 балів)

1) I can _______ in the river.

2) He has a black _____ .

3) This woman is my _____ .

4) Peter is ____ years old.

5) I have ____ in the morning.

6) There is a lot of ____ in winter.

7) ____ is food.

a) mother

b) breakfast

c) dog

d) ten

e) meat

f) swim

g) snow

6. Попелюшка навчається рахувати. Потренуйся разом з нею, продовж ряд числівників. (2 бала)

1) two, three, four, five, __________

2) eleven, twelve, thirteen, fourteen, _________

3) sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, ________

4) first, second,  __________

7. Напиши разом з Попелюшкою правильну форму дієслова to be (am, is, are). (3 балів)

1) It _____ a snake.

2) I _____ a teacher.

3) We _____ from Russia.

4) My mother _____ twenty five.

5) Ann and Mary _____ students.

8. Попелюшка захотіла скласти розповідь, але всі речення розділились один від одного. Допоможи їй зібрати речення в правильному порядку. (5 балів)

A. His name is Sam.

B. We like to play tennis in the park.

C. There is a big park near my house.

D. My name is Kate.

E. I can play tennis well.

F. I am six.

G. We live in Park Street.

H. I have got a pet – a dog.

1 ___, 2 ____, 3 ____, 4 _____, 5 _____, 6 _____, 7 _____, 8 _____.

 

Всього 45 балів. Набрано _____________

 

 

 

Олімпіадні завдання

з української мови для 3 класу

 

І варіант

 

1. Виконати математичні дії і записати слово:

КОР-О+И+НИ+ЦКЯ-К (криниця)

 

2. Скласти ланцюжок слів (6слів), де останній склад    

попереднього слова є першим складом наступного.

 

3. До слів – назв предметів дібрати слова назви ознак:

Осінь-

Слово-

 

4. Написати хто (що) чим славиться:

Соловейко -

Колос –

Джерельце –

Сонце –

5. Скласти з окремих слів речення так, щоб підмет стояв на

         початку речення:

а) На, звила, кущ, пташка, гніздо.

б) В, дзюрчить, канавки, вода.

Підкреслити підмет і присудок.

  1. До виділених слів дібрати протилежні за значенням так, щоб  похмура картина природи змінилася на протилежну. Дібрати заголовок.

Важкі чорні хмари пливли по небу.

Сердитий вітер гойдав віти дерев.

Жовте листя сумно тріпотіло од вітру.

Настала пізня осінь.

7*. Розв’язати ребуси і прочитати скоромовку:

Запиши скоромовку:

РІ___                                ВІ_

ДВО         ТРА                ТРА               ДРО

8. Продовж  міркування (6-8 речень)

Ліси треба охороняти, тому що …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олімпіадні завдання з

математики для 3  класу

І варіант

1. Записати всі двоцифрові числа, сума цифр кожного з яких дорівнює 6.

2. У Юри і в Олі було порівну марок. Юра дав Олі 5 марок. На скільки марок більше стало в Олі, ніж у Юри?

3. Між деякими цифрами 1,2,3,4,5 постав знаки дій і дужки так, щоб можна було отримати число 40.

4. Встав пропущенні цифри

6*        *4

*5        2*

37        72

5. У двох братів 6 гривень У старшого брата удвічі більше, ніж у молодшого. Скільки гривень у кожного?

6. Скільки татові років? Якщо від найбільшого двоцифрового числа відняти 7 десятків і додати 3 одиниці, то дістанемо вік тата.

7. З дроту зробили два рівносторонні трикутники та один квадрат. На усі фігури витратили 6дм дроту. Знайди периметр трикутника, якщо сторони фігур рівні.

8. Дві планки, кожна з яких завдовжки 85 см поклали на метрову лінійку: одну від початку відліку, а другу від кінця. Яку довжину має здвоєна частина планок?

9. Андрій зірвав 36 горіхів

- Дай мені третину від третини твоїх горіхів – сказала сестра.

- Візьми половину від половини всіх горіхів – сказав брат.

Скільки горіхів попросила сестра?

 

Олімпіадна робота з природознавства

для учнів  3  класу

 

Обведи кружечком правильну відповідь.

 

1.Зозуля дуже корисна для лісів, тому що вона:                                                                
а) поїдає і тим самим регулює кількість дрібних птахів;
б) поїдає велику кількість шкідливих гризунів;
в) поїдає гусінь яку не їдять інші птахи.                                                                                                                                                              

                                                                                                                                      1 бал

 2. Після зливи дощові черв’яки виповзають на поверхню ґрунту. Чому вони це роблять?

а) провітрюють зябра ; б)нюхають квіти ; в)дивляться на світло ;

г)  дихають; ґ)  підсушують шкіру                                                                                        1 бал

 

3. Ланцюг живлення починається з

а) ґрунту; б) рослини; в) травоїдної тварини; г) хижої тварини; ґ) всеїдної тварини      1 бал

                                                                                                       

4. Ці рослини розмножуються так:

а)  Бульбами: картопля,  цибуля, пролісок, тюльпан ;

б)  Стеблом: верба, смородина, нарцис, аґрус;

 в) Насінням: огірок, кріп, малина, суниця ;                                                                          1бал

 

5. За поданими властивостями визнач поняття торф

а)  Тверда речовина, чорного кольору, блищить, важча за воду, горить яскраво, виділяє багато тепла;

б)  Масляниста рідина з різким запахом, чорного кольору, легша за воду,горить кіптявим полум’ям, виділяє багато тепла;

в) Безбарвна, газоподібна речовина, легка, горить синім полум’ям, виділяє багато тепла;

г) Тверда речовина, бурого чи коричневого кольору, не блищить, легша за воду, повільно займається, горить тьмяно, утворює багато попелу і диму.                                                1бал                                                                                                                                      

                                                                                                                                

  6. Познач умовними позначками погоду                                                                         

Небо весь день було вкрито хмарами_ _________,  ішов дощ _______,  було холодно, термометр за вікном показував _______ . А уночі  пішов сніг ________, температура повітря  сягнула позначки ________ .                                                                                 

                                                                                                                                                2 бали  

7. Прочитайте назви рослин. Спочатку випишіть цифри, якими позначені рослини, що цвітуть навесні, а потім – восени.

 

1-конвалія, 2- хризантема, 3-сон-трава, 4-чорнобривці, 5-нарциси,6-жоржини,

7-айстри, 8 - пролісок

Навесні _____________________. Восени ______________________.                             2 бали

 

 

Дай  повні відповіді на запитання

8. Запиши 3 назви найбільших річок України. Які  річки своєї місцевості ти знаєш?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                               

                                                                                                                                  3 бали

9. Марійка винесла  бутиль з компотом на мороз. Через деякий час дівчинка побачила, що бутиль тріснув. Чому?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                                5бали

10. Доведи, що черепаха – це плазун, а не земноводна тварина.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  5 бали

11.Чому після дощової весни урожай яблук, слив, груш невисокий?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________     

 5 бали

12. Назвіть три продукти  необхідні для руху автобуса продукти, сировиною для виготовлення яких є нафта.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                               5 бали

13. Людина купається у воді, миє посуд, підлогу, пере в ній білизну. Яку властивість води при цьому використовує людина?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                               5 балів

14. Щоб не виникла проблема порятунку природи треба виконувати правила поведінки в довкіллі. Допиши речення і додай свої.


Не розорюй___________________________________________________________________
Не рви_______________________________________________________________________
Не лови ______________________________________________________________________
Не ламай _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

                                                                                                                                                6 балів

 Всього  можливих  : 45балів

Набрано: _______ балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олімпіада з курсу «Я у світі»

Прізвище, ім’я___________ _________________________________________

Школа____________________________________________________________

Клас______________________________________________________________

 

 

                                                                Загальна кількість балів : 45 балів

                                                                Досягнення учасника(ці)_________

                                                                Місце _________________________

 

 

І варіант

 

Завдання  1.    5 балів

Складіть візитку своєї школи за планом:

  1. Кількість класів _________________.
  2. Кількість учнів __________________.
  3. Кількість учителів _______________.
  4. Гуртки та спортивні секції: _____________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________.

  1. Які предмети вивчаються: ______________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

Завдання  2.    10 балів

Заповніть схему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання  3.    10 балів

Що ти знаєш про нашу Батьківщину?

  1. З якими країнами межує Україна?

__________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________.

  1. Які гори знаходяться на території України?_______________________
  2. Які ріки протікають територією України?________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

  1. Які моря омивають нашу державу? _____________________________.

 

Завдання 4.  2бали

Україну називають:

а) азіатською державою; б) європейською державою.

Завдання 5. 5 балів

 Запиши про відомі традиції інших народів.

 Завдання 6. 5 балів

Напиши ,як відзначають святвечір в Україні.

. Завдання 7.3 бали

 Які винаходи людства тебе найбільше вразили.

Завдання 8. 5 балів

 На пиши, як відзначають одне з державних свят в Україні.

 

 

 

 

 

 

 

Олімпіада з англійської мови

4 клас

 

Ім’я, прізвище ________________________________________________

Школа _________________________________________________________


 

 

 


 

1. Послухай уважно діалог між двома дівчатками Глорією і Нелі. Намагайся зрозуміти його, а після цього обведи в таблиці числівники, які ти почуєш. (10 балів)

2

11

70

90

6

18

30

6

60

45

14

20

12

16

56

 

2. Послухай діалог ще раз. Чи правильні твердження до нього? Познач правильне твердження літерою T (true), неправильне – F(false). (5 балів)

 

1. Gloria's birthday is on Sunday.

 

2. Gloria wants to go to a birthday party.

 

3. The girl lives far from the centre of the city..

 

4. You can get there by bus.

 

5. The girl has got 2 cousins.

 

6. Her mother wants to drink some mineral water.

 

7. There is a fridge in the house.

 

8. There are some apples and oranges at home.

 

9. They have got a bottle of orange juice, too.

 

10. Nelly loves sweets.

 

 

3. Допоможи Білу. Прочитай лист і виконай завдання. (10 балів)

Dear Polina,

I am in Lviv. I came here four days ago and now I'm with Dmytro's family. At first the weather was terrible and we didn't go for a walk. The weekend was great, it was warm and there was no rain. Dmytro showed me Lviv. It is a fantastic city! We saw wonderful places — old parks, churches, galleries and museums. In the museum I learnt a lot about the history of Lviv, it was really exciting. We heard interesting stories about famous people, and I took some photos. It was half past four when we came back home. Yesterday was Sunday, the twenty-ninth of March. Dmytro's mum and I did some shopping in the city centre. There were lots of people at the department store. I bought some souvenirs for my friends and a teddy bear for my little brother. Dmytro gave me a present for my book collection — "Treasure Island" by Stevenson. It is an old book — R. L. Stevenson wrote it in 1883. I made new friends here, that's why I enjoyed my holidays.

Love,

Katia

 

а) Познач правильні речення знаком (P)

1.  The girl went to a big city. ________

     The girl did go to a big city.  ________

2.  They visits the city centre last month. ________

     They visited the city centre last month. _______

3.  At first Katia did not liked the weather. _______

     At first Katia did not like the weather. ________

б) Добери пропущене слово.

4. It is Katia’s _____________ in Lviv.

a) Bad;      b) better;       c) worse.

5. On Saturday and Sunday the weather was ___________

a) Bad;      b) better;       c) worse.

6. At the weekend the children visited a _________

a)  Cinema;    b) theatre;      c) museum.

7. Katia had a ________

a)  Walkman;     b) camera;    c) CD.

8. They came back home at _________

a)    3:30;    b) 4:15;     c) 4:30.

9. There were lots of people in the city centre on the 29th of March because it was ________

a)   Sunday;     b) a holiday;   c) a party.

10.  The girl bought a _______________ for her brother.

a)   New toy;    b) book;    c) photo.

11.  Katia is a ... collector.

a)   Stamp;    b) book;     c) toy.

в) Дай відповідь на запитання

12. Why did Katia enjoy her holidays in Lviv?

______________________________________________________________

_____________________________________________________________

4. Біл зібрався поїхати до Англії. Допоможи йому заповнити таблицю, розподіли слова у відповідні колонки. (10 балів)

butcher's, oranges, tram, theatre, bananas, potatoes, greengrocer, cus­tomer, underground station, bakery, sausages, shop assistant, bread, mu­seum, taxi, clothes, shop keeper, pet shop, bus, post office, stadium, milk,supermarket, park, sweets, ice-cream, circus, school, trolleybus, baker

Towns

Shopping

Places

Transport

Things to buy

People in shops

Shops

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

____________

 

5. Ось Біл і в Англії. Дуже хоче розповісти про все, що бачив, але забув як порівнювати слова. Давай допоможемо. Утвори ступені порівняння прикметників. (5 балів)

 

1) fast - __________________ - the_____________________

2) wide - ___________________ - the____________________

3) slow - ____________________ - the ____________________

4) wet - ______________________ - the ___________________

5) good _______________________ - the ___________________

6) wonderful - ________________________ - the _____________________

7) interesting - _______________________ - the _____________________

8) bad - _____________________ - the ________________________

 

6. Допоможи Білу закінчити діалог. Використовуй тільці такі слова – was, were,wasnt, werent. (5 балів)

Mother: Where (1) ______________________ you last night?

Mark: I (2) _______________________ at Ann’s house?

Mother: (3) ______________________ Oleh with you?

Mark: No, he (4) ________________. He and Pavlo (5) ______________ there. But Olha and Taras (6) __________________________.

 

 

 

 

 

Всього балів 45. Набрано ________

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
8165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку