Урок: "Країни, національності. Опис зовнішності."

Про матеріал

Розробка уроку в 3-Б класі. Програмна тема: "Я, моя сім'я та друзі." Даний урок побудовано на основі підручника "Welcome 2" видавництва Express Publishing.

Перегляд файлу

Form 3

 

Тема: Країни, національності. Опис зовнішності.

Мета: Практична – навчити створювати е-маіл, використовуючи лексику і    граматику теми.

           Освітня – узагальнити знання з теми; відпрацювати правильну артикуляцію звука:

           [h ]; повторити й активізувати лексику: назви країн, національностей; закріпити навички описання зовнішності: колір очей, волосся; зріст та вага; закріпити граматичні навички та повторити структури: she/he has got, I have got; she/he is,

           I am.

           Розвиваюча - розвивати комунікативну, мовну та мовленнєву компетенції, фонематичний слух, мислення, пам'ять; розширювати словниковий запас учнів.

           Виховна – виховувати інтерес до вивчення культури країни, мова якої вивчається.

Обладнання: комп’ютер, телевізор, DVD диски Welcome 2, Posnayko, малюнки, прапори,  дидактичний матеріал, підручники

         Welcome 2, Posnayko №9 (116) вересень 2010; Posnayko № 7-8 (115) липень 2010 р.

 

Хід уроку:

 

І. Вступна частина.

 

1. Congratulation. (Привітання).

- Good morning!

- Good morning!

 

2. Introductory Talk. (Введення в іншомовну лексику).

 

Game. (Гра): “Ginie says …”

Lets say: “Hello!” to Masid.

Використання малюнка джина Месіда.

Masid comes and wants to play some with us:

“Ginie says… hands up

                       Hands down

                       Turn around

                       Sit down

                       Stand up

                       Touch your nose”

Sit down! Sit still! Get ready for the lesson!

 

3. Pronunciation Practice. (Фонетико-лексична зарядка).

 (Posnayko № 9, ст. 10, tracks 6-8)

Аби правильно вітатися англійською, варто спершу потоваришувати зі звуком [h ].

Звук [h ] тендітний – в словах ледь помітний.

Hi

Hello

How

Help

Hand

Happy

House

 

 

 

Тут не почуєш цього звука, хоч як не нашорошуй вуха.

Hour

Why

What

When

Where

Whale

 

ІІ. Основна частина.

 

  1. Aim ( Повідомлення теми і мети уроку).

 

What is our theme?  “Nationalities, countries and describing appearances”. At the end of our lesson we will make the e-mail message to our e-mail friend, where you can tell about yourselves.

 

  1. Homework (Перевірка домашнього завдання).

 

Let’s dream some. Our guests and I are at the theatre and you are the actresses. You must show the play for us.

All heroes come here!

OK. Start to show. (драматизація діалогу за ролями)

Take your sits. And answer for my questions. (перевірка розуміння тексту)

  1. How old is Manuel?
  2. Where is he from?
  3. Is he handsome?
  4. Has he got dark hair and brown eyes?

 

  1. Check up (Актуалізація опорних знань).

 

I want to remember some information about yourselves and ask you some questions. Please, be attentive and answer for them. (використання карток Posnayko № 9 - додаток)

  1. What’s your name?
  2. Where are you from?
  3. How old are you?
  4. What colour is your hair?
  5. What colour are your eyes?
  6. Have you got an e-mail friend?
  7. What’s her name?
  8. What’s your favourite colour?

 

4.Individual Work (Індивідуальна робота)

 

Posnayko № 9 ст. 19, track 13 «Свято прапорів».

Учні слухають текст + читають його, потім закривають книжки і виконують завдання: Posnayko № 9 – додаток. (розфарбовують прапори).

 

  1. Pair Work (Робота в парах).

 

Open your pupil’s books at page 8. Make a pair and speak some. Use exercise 4. I’ll give you one minute.

Let’s listen to Veronica and Nastya, then Julia with Lera.

 

  1. Team Work ( Робота в командах).

 

At first, you must listen to an e-mail. Look at the TV.

Then we divide in two teams. ( you are the first/second team).

All teams come to the board and use this information and play some. There is an e-mail on the board and you must do this task all together. Who will circle?

Start to work. If you will be the first you win.

OK. Thank you! And now let’s review how you understand this e-mail. Look at the TV and answer. ( use the TV)

And now I need two girls for reading this e-mail.

 

  1. Rest. (Фізхвилинка).

 

Posnayko № 9 ст. 11 – драматизація пісні з рухами.

 

8. Reading. (Робота з підручником Welcome 2).

 

Listening. Аудіювання впр. 3 ст. 8

Listen and write a name or a number. Take your pens.

 

1 Hello, what’s your name?

Carlos.

How do you spell it?

C-A-R-L-O-S. Carlos.

 

2 How old are you, Carlos?

I’m sixteen.

Sixteen?

Yes.

 

3 Where are you from?

I’m from Spain.

Spain? Oh, it’s nice in Spain!

 

Let’s review, answer for my question:

  1. What’s his name?
  2. How old is he?
  3. Where’s he from?

 

Game. (Гра).

Let’s play! One pupil must choose one of the children. Other pupils ask questions until they find who it is. You can ask. (використання наочності – один учень загадує дитину з малюнка, а інші – відгадують, задаючи питання).

  1. Is it a boy or a girl?
  2. Is he /she slim?
  3. Has he/she got dark hair?

 

9. Reading. Читання. 

Posnayko № 7-8, ст. 19 – учні читають текст + вставляють слова замість малюнків.

 

10. Song. (Пісня).

Welcome 2. Lets sing! Three girls with flags of Spain, UK, USA sing this song.   

 

ІІІ. Заключна частина.

 

  1. Homework. (Домашнє завдання).

 

You’ll make a project ex. 5 p. 8 – this is an e-mail message to a new e-mail friend.

 

2. Summarizing. (Підсумки уроку).

 

You can make an e-mail message where you can describe yourselves.

 

3.Marking. (Оцінювання).

 

Your work was good, fine, so-so, not bad.

You have to work more active.

You had some mistakes.

Your mark is eleven, ten, eight.        

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови 3 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
6 вересня 2018
Переглядів
1299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку