Календарно -тематичне планування до підручника Алли Несвіт для третього класу перший семестр з інтегрованими змістовими лініями, згіднодо нових вимог.
3 клас І семестр за підручником А.М. Несвіт «English”( 2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|
ДЗ |
Інтегровані Змістові лінії |
||||||
Лексика
|
Граматика |
Зорове сприйма ння (читання)
|
Сприй-мання на слух(ау-діюван-ня)
|
Усна взаємодія(діалог) Усне продуку-вання (монолог) |
Писем-не Проду-кування(письмо) |
||||||||||
Екологічна безпека та ссталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
1 |
|
Світ природи (10 год) І знову до навчання. Активізація та введення нових лексичних одиниць. |
Вміти: привітатися прощатися;
представи-ти себе/ друга / батьків
називати когось / щось;
запитувати / повідомля-ти про вік;
запитувати / повідомля-ти про місце- проживання
Вміти: описувати погоду;
розповідати про пори року;
запитувати про погоду
давати характерис-тику порам року / погодним явищам |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Nice to see you
|
name, Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison
|
To be |
Впр.2 ст.6 |
Впр.1 ст.6 |
Впр.3,4 ст.7 |
З.впр.1,2 ст.2 |
Впр.5 ст.7 |
|
усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів |
|
|
2 |
|
Звідки ти? Повторення алфавіту. |
What form are you in? What do you do…? |
Ukraine, the USA |
To be Present Simple |
Впр.2,4 ст.8-9 |
Впр.1,3 ст.8-9 |
Впр.4 ст.9 |
З.впр.1,2 ст.3 |
Впр.5 ст.9 |
|
|
|
||
3 |
|
Природа. Пори року. Введення лексики. |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn |
To be Present Simple |
Впр.2,3,5 ст.10-11 |
Впр.1 ст.10 |
Впр.4 ст.11 |
З.впр.1 ст.4 |
Впр.2 ст.13 |
уміння проектувати власні дії на захист довкілля; націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища
|
націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді; висловлює власне ставлення до пртродного різноманіття.
|
Уміє оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
націлює на уміння обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
|
4 5 |
|
Пори року. Погода. Розвиток читання. Моя улюблена пора року. Розвиток письма і аудіювання. |
Do you like…? My favourite season is .. What can you do in …? My favourite season is .. |
Seasons, months, favourite
Seasons |
To be Present Simple To be Present Simple |
Впр.3 ст.12-13 Впр.5 ст.13 Впр.4 ст.15 |
Впр.1 ст.12 Впр.1 ст.14 |
Впр.2,4 ст.12-13 Впр.3 ст.15 |
З.впр.2 ст.5 З.впр.1,2 ст.6 |
З.впр.1 ст.5 Впр.5 ст.15 |
|||||
6 |
|
Погода. Розвиток видів мовленнєвої діяльності. |
What is the weather like today |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty |
To be Present Simple |
Впр.3 ст.17 |
Впр.1,2 ст.16 |
Впр.4 ст.17 |
З.впр.1,2 ст.7 |
Впр.5 ст.17 |
|||||
7 |
|
Погода в Україні та в світі. Розвиток аудіювання.
|
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
Впр.1,4 ст.18-19 |
Впр.1 ст.18 |
Впр.2,3 ст.19 |
З.впр.1-3 ст.8 |
Впр.5 ст.19 |
|||||
8 |
|
Світ природи. Розвиток письма.
|
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
Впр.3 ст.21 |
Впр.1 ст.20 |
Впр.2,4 ст.20-21 |
З.впр.1-3 ст.9 |
Впр.5 ст.21 |
|||||
9 |
|
Пори року. Розвиток тестологічних вмінь. |
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
З.впр.3 ст.10 |
Впр.1 ст.22 |
З.впр.2 ст.20 |
З.впр.1 ст.10 |
Вивчити вірш |
розрізняти безпечні та небезпечні погодні ситуації |
націлює на розуміння необхідності жити разом у мирі , злагоді з природою. |
Дбає про здоровий спосіб життя та екологію
|
||
10 |
|
Ми і природа. Узагальнення і повторення вивченого
|
What is the weather like today |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
To be Present Simple |
Впр.2 ст.22 |
Впр.1 ст.22 |
Впр.3,4 ст.23 |
Тести |
Впр.5 ст.23 |
|
||||
11 |
|
Наша школа (10 год) У школі. Активізація і введення нових лексичних одиниць. |
Вміти: давати елементар-ну харак-теристику шкільним приладдям; розповідати та запиту-вати про речі в класі діяльність під час уроків / після уроків; опис-вати класну кімнату. |
What do / does you / he / she do on …?
|
Days of the week? Read, write, come to school, |
Present Simple |
Впр.1 ст.24 |
Впр.1 ст.24 |
Впр.3 ст.25 |
З.впр.1 ст.11 |
Вив-чити слова |
Форм улює необхідність збереження природнього фонду, як основного ресурсу виготовлення книжок. |
націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи
|
Розуміє необхідність поєднання навчання з відпочинком |
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
12 |
|
Робочий тиждень учня. Розвиток видів мовленнєвої діяльності. |
What do / does you / he / she do on …?
|
do sums and play, study, sing songs, jump, run |
Present Simple |
Впр.1 ст.24 |
|
Впр.4 ст.25 |
З.впр.2 ст.11 |
Впр.5 ст.25 |
|||||
13 |
|
Шкільні речі. Розвиток читання. |
What do / does you / he / she do on …? Is it a …? |
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary |
Present Simple |
Впр.1,4 ст.26-27 |
Впр.1 ст.26 |
Впр.3 ст.26 |
З.впр.2 ст.12 |
Впр.5 ст.25 З.впр.1 ст.12 |
|||||
14 |
|
Мій улюблений шкільний предмет. Розвиток аудіювання і письма.
|
What is your favourite subject?
|
A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study |
Present Simple |
Впр.2 ст.28 |
Впр.1 ст.28 |
Впр.3 ст.29 |
З.впр.2 ст.13 |
Впр.5 ст.29 З.впр.1 ст.13 |
розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів; презентувати та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
розуміння потреби працювати разом уміє наводити приклади взаємодопомоги, демонструє себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи |
Пояснює життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних шкіл шкіл місцях |
демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; Складає перелік покупок шкільного приладдя |
|
15 |
|
На уроці. Розвиток видів мовленнєвої компетенції. |
Can you give me a …? Here you are Yes, sure |
To learn, to answer, to count, to play games, to do sums |
Present Simple |
Впр.2,4 ст.30-31 |
Впр.1 ст.30 |
Впр.3 ст.31 |
З.впр.1,2 ст.14 |
Впр.5 ст.31 |
|||||
16 |
|
Речі в класі. Розвиток письма і читання. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Things in the classroom |
Present Simple |
Впр.1 ст.32 |
Впр.4 ст.33 |
Впр.2 ст.32 |
З.впр.1 ст.15 |
Вмвчити слова |
|||||
17 |
|
Опис класної кімнати. Розвиток монологічного мовлення. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Things in the classroom |
Present Simple |
Впр.3 ст.32 |
Впр.4 ст.33 |
Впр.4 ст.33 |
З.впр.2 ст.15 |
Впр.5 ст.33 |
|||||
18 |
|
Мій клас. Вивчення тематичного тексту. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Things in the classroom |
Present Simple |
Впр.1 ст.34 |
Впр.1 ст.34 |
Впр.2 ст.34 |
З.Впр.2 ст.16 |
З.впр.1 ст.16 |
|||||
19 |
|
На фізкультурі. Розвиток тестологічних вмінь. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Present Simple |
Впр.2 ст.37 |
Впр.1 ст.36 |
Впр.3 ст.37 |
З.впр.1,2 ст.17 |
З.впр.3 ст.17 |
|||||
20 |
|
Узагальнення і повторення вивченого. |
This is a … That is a … These are … Those are … |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Present Simple |
Впр.4 ст.39 |
Впр.1 ст.38 |
Впр.5 ст.39 |
З.впр.1,2 ст.18 |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
Моя родина (10год) Мої батьки. Активізація та введення нових лексичних одиниць. |
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
Grandpa-rents, a grandma, a grandpa, a grandson, a sister |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.40 |
Впр.1 ст.40 |
Впр.2 ст.41 |
Впр.4 ст.41 |
Вив-чити слова |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
22 |
|
Моя родина. Розвиток видів мовленнєвої компетенції. |
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.40 |
Впр.3 ст.41 |
Впр.5 ст.41 |
З.впр.2 ст.19 |
З.впр.1 ст.19 |
||||
23 |
|
Сім’я мого друга / подруги. Розвиток читання. |
|
What’s your name? What’s your mother’s / father’s name? Where does he / she work? |
Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.42 |
Впр.2 ст.42 |
Впр.3,4 ст.43 |
З.впр.1 ст.20 |
З.впр.2 ст.20 |
||||
24 |
|
Моє родинне дерево. Проектна робота. |
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
Nephew, niece |
Present Simple To be |
Впр.1 ст.44 |
Впр.3 ст.45 |
Впр.2,4 ст.44-45 |
З.впр.1 ст.21 |
З.впр.2 ст.21 |
||||
25 |
|
Вік. Навчан-ня діалогіч-ного мов-лення. |
|
How old are you / is he / she? |
Numerals |
Numerals Present Simple To be |
Впр.5 ст.47 |
Впр.1,2 ст.46 |
Впр.3 ст.47 |
З.впр.2 ст.22 |
З.впр.1 ст.22 |
||||
26 |
|
Професії членів моєї родини. Розвиток письма та аудіювання. |
|
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker |
Numerals Present Simple To be |
Впр.1 ст.48 |
Впр.1 ст.48 |
Впр.2 ст.48 |
З.впр.2 ст.23 |
З.впр.1 ст.23 |
пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, |
націлює на уміння повідомляти про перспективи свого професійного вибору |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних професій |
визначати достовірність інформації; прогнозує власний вибір професії та виокремлює професії затребувані на ринку прапор сьогодні. націлює на прояв обізнаності і свого ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
27 |
|
Вчимося слухати. Розвиток аудіювання. |
|
Where does he / she work? |
To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time |
Numerals Present Simple To be |
Впр.1 ст.50 |
Впр.1 ст.50 |
Впр.2,3 ст.51 |
З.впр.1,2 ст.24 |
Впр.5 ст.51 |
||||
28 |
|
Що ми зазвичай робимо. Контроль говоріння
|
|
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Numerals Present Simple To be |
Впр.2 ст.52 |
Впр.1ст.52 |
Впр.3 ст.53 |
З.впр.1-3 ст.25 |
Впр.5 ст.53 |
||||
29 |
|
Перевір себе. Розвиток тестологічних вмінь Контроль аудіювання
|
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Numerals Present Simple To be |
Впр.3 ст.55 |
Текст |
Впр.4 ст.55 |
Тести |
Впр.5 ст.55 |
||||
30 |
|
Узагальнення і повторення. |
|
This is my That is my These are my… Those are my… |
Лексичний матеріал за вивченою темою |
Numerals Present Simple To be |
Впр.1,2 ст.54 |
Текст |
Впр.5 ст.55 |
З.впр.1,2 ст.26 |
|
||||
31 |
|
Контроль читання.
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
32 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів(комунікативна компетентність) |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемн продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/my-dad
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 150-200 слів http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/restaurant-menu
|
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/penpal-letter
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 6 реплік
|
|
Обсяг письмового повідомлення (у межах) 4-5 речень http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/food
|
4-5 речень
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/fast-food
|