Планування несвіт 3 клас 1 семестр зі змістовими лініями

Про матеріал

Календарно -тематичне планування до підручника Алли Несвіт для третього класу перший семестр з інтегрованими змістовими лініями, згіднодо нових вимог.

Перегляд файлу

3 клас І семестр за підручником А.М. Несвіт  «English”( 2 години на тиждень)

Дата

Тематика спілкування

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

 

ДЗ

Інтегровані

Змістові лінії

Лексика

 

Граматика

Зорове сприйма

ння

(читання)

 

 

Сприй-мання на слух(ау-діюван-ня)

 

 

Усна взаємодія(діалог)

Усне продуку-вання (монолог)

Писем-не

Проду-кування(письмо)

Екологічна безпека та  ссталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

 

Світ природи (10 год)

І знову до навчання. Активізація та введення нових лексичних одиниць.

 

 

Вміти: привітатися прощатися;

 

представи-ти себе/ друга /  батьків

 

 

називати когось / щось;

 

 

запитувати / повідомля-ти про вік;

 

 

запитувати / повідомля-ти про місце- проживання

 

 

 

Вміти: описувати погоду;

 

 

розповідати про пори року;

 

запитувати про погоду

 

 

 давати характерис-тику порам року / погодним явищам

  Hello! Hi!

Nice to meet you.

Good morning. Nice to see you

 

name,

Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison

 

To be

Впр.2 ст.6

Впр.1 ст.6

Впр.3,4 ст.7

З.впр.1,2 ст.2

Впр.5 ст.7

 

усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів

усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів

 

 

2

 

Звідки ти? Повторення алфавіту.

What form are you in? What do you do…?

Ukraine, the USA

To be Present Simple

Впр.2,4 ст.8-9

Впр.1,3 ст.8-9

Впр.4 ст.9

З.впр.1,2 ст.3

Впр.5 ст.9

 

 

 

3

 

Природа. Пори року. Введення лексики.

What’s the weather like today?

It’s …

What season is it now?

It’s …

Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn

To be Present Simple

Впр.2,3,5 ст.10-11

Впр.1 ст.10

Впр.4 ст.11

З.впр.1 ст.4

Впр.2 ст.13

уміння проектувати власні дії на захист довкілля; націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

 

націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді; висловлює власне ставлення до пртродного різноманіття.

 

Уміє оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

націлює на уміння обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів

4

5

 

Пори року. Погода. Розвиток читання.

Моя улюблена пора року. Розвиток письма і аудіювання.

Do you like…?

My favourite season is ..

What can you do in …?

My favourite season is ..

Seasons, months, favourite

 

Seasons

To be Present Simple

To be Present Simple

Впр.3 ст.12-13 Впр.5 ст.13

Впр.4 ст.15

Впр.1 ст.12

Впр.1 ст.14

Впр.2,4 ст.12-13

Впр.3 ст.15

З.впр.2 ст.5

З.впр.1,2 ст.6

З.впр.1 ст.5

Впр.5 ст.15

6

 

Погода. Розвиток видів мовленнєвої діяльності.

What is the weather like today

Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty

To be Present Simple

Впр.3 ст.17

Впр.1,2 ст.16

Впр.4 ст.17

З.впр.1,2 ст.7

Впр.5 ст.17

7

 

Погода в Україні та в світі. Розвиток аудіювання.

 

 

What is the weather like today

Лексичний матеріал за вивченою темою

To be Present Simple

Впр.1,4 ст.18-19

Впр.1 ст.18

Впр.2,3 ст.19

З.впр.1-3 ст.8

Впр.5 ст.19

8

 

Світ природи. Розвиток письма.

 

 

 

What is the weather like today

Лексичний матеріал за вивченою темою

To be Present Simple

Впр.3 ст.21

Впр.1 ст.20

Впр.2,4 ст.20-21

З.впр.1-3 ст.9

Впр.5 ст.21

9

 

Пори року. Розвиток тестологічних вмінь.

What is the weather like today

Лексичний матеріал за вивченою темою

To be Present Simple

З.впр.3 ст.10

Впр.1 ст.22

З.впр.2 ст.20

З.впр.1 ст.10

Вивчити вірш

розрізняти безпечні та небезпечні  погодні ситуації

націлює на розуміння необхідності жити разом у мирі , злагоді  з природою.

Дбає про здоровий спосіб життя та екологію

 

10

 

Ми і природа. Узагальнення і повторення вивченого

 

 

What is the weather like today

Лексичний матеріал за вивченою темою

To be Present Simple

Впр.2 ст.22

Впр.1 ст.22

Впр.3,4 ст.23

Тести

Впр.5 ст.23

 

11

 

Наша школа    (10 год)

У школі. Активізація і введення нових лексичних одиниць.

Вміти: давати елементар-ну харак-теристику шкільним приладдям;

 розповідати та запиту-вати про речі в класі

діяльність під час уроків / після уроків;

опис-вати класну кімнату.

What do / does you / he / she do on …?

 

Days of the week? Read, write, come to school,

Present Simple

Впр.1 ст.24

Впр.1 ст.24

Впр.3 ст.25

З.впр.1 ст.11

Вив-чити слова

Форм улює необхідність  збереження  природнього фонду, як основного  ресурсу   виготовлення книжок.

націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

 

Розуміє необхідність поєднання навчання з відпочинком

Наводить приклади свого внеску в життя громади

12

 

Робочий тиждень учня. Розвиток видів мовленнєвої діяльності.

What do / does you / he / she do on …?

 

do sums and play, study, sing songs, jump, run

Present Simple

Впр.1 ст.24

 

Впр.4 ст.25

З.впр.2 ст.11

Впр.5 ст.25

13

 

Шкільні речі. Розвиток читання.

What do / does you / he / she do on …?

Is it  a …?

A pen,        a bag,         a pencil,     a ruler,        a rubber,     a desk,        a pencil-case, an exercise-book,          a textbook, a diary

Present Simple

Впр.1,4 ст.26-27

Впр.1 ст.26

Впр.3 ст.26

З.впр.2 ст.12

Впр.5 ст.25  З.впр.1 ст.12

14

 

Мій улюблений шкільний предмет. Розвиток аудіювання і письма.

 

What is your favourite subject?

 

A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study

Present Simple

Впр.2 ст.28

Впр.1 ст.28

Впр.3 ст.29

З.впр.2 ст.13

Впр.5 ст.29  З.впр.1 ст.13

  розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів; презентувати та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

розуміння потреби працювати разом уміє  наводити приклади взаємодопомоги,  демонструє себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

Пояснює  життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних  шкіл шкіл місцях

демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;  Складає перелік  покупок шкільного приладдя

15

 

На уроці. Розвиток видів мовленнєвої компетенції.

Can you give me a …?

Here you are

Yes, sure

To learn, to answer, to count, to play games, to do sums

Present Simple   

Впр.2,4 ст.30-31

Впр.1 ст.30

Впр.3 ст.31

З.впр.1,2 ст.14

Впр.5 ст.31

16

 

Речі в класі. Розвиток письма і читання.

This is a …

That is a …

These are …

Those are …

Things in the classroom

Present Simple   

Впр.1 ст.32

Впр.4 ст.33

Впр.2 ст.32

З.впр.1 ст.15

Вмвчити слова

17

 

 

Опис класної кімнати. Розвиток монологічного мовлення.

This is a …

That is a …

These are …

Those are …

Things in the classroom

Present Simple   

Впр.3 ст.32

Впр.4 ст.33

Впр.4 ст.33

З.впр.2 ст.15

Впр.5 ст.33

18

 

 

Мій клас. Вивчення тематичного тексту.

This is a …

That is a …

These are …

Those are …

Things in the classroom

Present Simple   

Впр.1 ст.34

Впр.1 ст.34

Впр.2 ст.34

З.Впр.2 ст.16

З.впр.1 ст.16

19

 

 

На фізкультурі.

Розвиток тестологічних вмінь.

This is a …

That is a …

These are …

Those are …

Лексичний матеріал за вивченою темою

Present Simple   

Впр.2 ст.37

Впр.1 ст.36

Впр.3 ст.37

З.впр.1,2 ст.17

З.впр.3 ст.17

20

 

 

Узагальнення і повторення вивченого.

This is a …

That is a …

These are …

Those are …

Лексичний матеріал за вивченою темою

Present Simple   

Впр.4 ст.39

Впр.1 ст.38

Впр.5 ст.39

З.впр.1,2 ст.18

 

 

 

 

 

21

 

 

Моя родина   (10год)

Мої батьки. Активізація та введення нових лексичних одиниць.

 

This is my

That is my

These are my…

Those are my…

Grandpa-rents,

a grandma,

a grandpa,

a grandson,

a sister

Present Simple   

To be

Впр.1 ст.40

Впр.1 ст.40

Впр.2 ст.41

Впр.4 ст.41

Вив-чити слова

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним.

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

22

 

Моя родина. Розвиток видів мовленнєвої компетенції.

 

This is my

That is my

These are my…

Those are my…

a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin

Present Simple    

 To be    

Впр.1 ст.40

Впр.3 ст.41

Впр.5 ст.41

З.впр.2 ст.19

З.впр.1 ст.19

23

 

 

Сім’я мого друга / подруги. Розвиток читання.

 

What’s your name?

What’s your mother’s / father’s name?

Where does he / she work?

Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant

Present Simple    

 To be    

Впр.1 ст.42

Впр.2 ст.42

Впр.3,4 ст.43

З.впр.1 ст.20

З.впр.2 ст.20

24

 

 

Моє родинне дерево. Проектна робота.

 

This is my

That is my

These are my…

Those are my…

Nephew, niece

Present Simple    

 To be    

Впр.1 ст.44

Впр.3 ст.45

Впр.2,4 ст.44-45

З.впр.1 ст.21

З.впр.2 ст.21

25

 

 

Вік. Навчан-ня діалогіч-ного мов-лення.

 

How old are you / is he / she?

Numerals

Numerals  Present Simple    

 To be     

Впр.5 ст.47

Впр.1,2 ст.46

Впр.3 ст.47

З.впр.2 ст.22

З.впр.1 ст.22

26

 

Професії членів моєї родини. Розвиток письма та аудіювання.

 

What does the (profession) usually do?

What’s your / his / her job?

Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker

Numerals  Present Simple    

 To be     

Впр.1 ст.48

Впр.1 ст.48

Впр.2 ст.48

З.впр.2 ст.23

З.впр.1 ст.23

пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища,  

націлює на уміння повідомляти про перспективи свого професійного вибору 

Обговорює   позитивні та негативні наслідки від певних  професій

визначати достовірність інформації; прогнозує власний вибір  професії та виокремлює професії затребувані на ринку прапор сьогодні. націлює на прояв обізнаності і свого ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

27

 

Вчимося слухати. Розвиток аудіювання.

 

Where does he / she work?

To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time

Numerals  Present Simple    

 To be     

Впр.1 ст.50

Впр.1 ст.50

Впр.2,3 ст.51

З.впр.1,2 ст.24

Впр.5 ст.51

28

 

Що ми зазвичай робимо.

Контроль говоріння

 

 

What does the (profession) usually do?

What’s your / his / her job?

Лексичний матеріал за вивченою темою

Numerals  Present Simple    

 To be     

Впр.2 ст.52

Впр.1ст.52

Впр.3 ст.53

З.впр.1-3 ст.25

Впр.5 ст.53

29

 

 

Перевір себе. Розвиток тестологічних вмінь

Контроль аудіювання

 

 

This is my

That is my

These are my…

Those are my…

Лексичний матеріал за вивченою темою

Numerals  Present Simple    

 To be     

Впр.3 ст.55

Текст

Впр.4 ст.55

Тести

Впр.5 ст.55

30

 

 

Узагальнення і повторення.

 

This is my

That is my

These are my…

Those are my…

Лексичний матеріал за вивченою темою

Numerals  Present Simple    

 To be     

Впр.1,2 ст.54

Текст

Впр.5 ст.55

З.впр.1,2 ст.26

 

31

 

Контроль читання.

 

 

Виконання тестових завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати     навчально-пізнавальної  діяльності учнів(комунікативна компетентність)

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємодія

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

Писемн продукування

Усне продукування (монолог)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/my-dad

 

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 150-200 слів

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/restaurant-menu

 

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/writing-practice/penpal-letter

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 6 реплік

 

 

Обсяг письмового повідомлення (у межах) 4-5 речень

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/food

 

 

4-5 речень

 

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/your-turn/fast-food

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
6 вересня 2018
Переглядів
6722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку