При викладанні зарубіжної літератури намагаюсь:визначити життєвий досвід кожного учня, пізнавальні здібності, рівень інтелекту, інтереси, які спочатку треба розкрити, а потім розвинути у навчальному процесі;формувати позитивну мотивацію учнів до пізнавальної діяльності, потребу в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні школярів;озброїти учнів механізмом адаптації, саморегуляції, самозахисту, самовиховання, необхідних для сучасної людини; розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитися та самореалізуватися, а не формувати попередньо задані якості. 07.04.20195
1 2 3 4 5 забезпечує цілеспрямоване і систематичне засвоєння учнями навчального матеріалу. Актуальність досвідудає можливість нестандартного підходу до структури уроку, де домінуючими є дослідницька діяльність, творчість, пошукзабезпечує умови для розвитку особистостінадає можливість кожній дитині спробувати себе в літературній творчості, виявити рівень художнього обдаруваннядопомагає учневі отримати практичні навички роботи зі словом
07.04.201911 Шляхи реалізації проблеми Використання мультимедійних засобів при вивченні нового матеріалу та формуванні вмінь і навичок Використання інноваційних прийомів та засобів для формування творчої особистості Залучення дітей до самостійного планування діяльності Формування та вдосконалення читацької культури учнів
07.04.201916 Розтуляються очі,сном оповиті. Відчуття, що прокинувся наче й не я. Замість рук на постелі – крила розкритіВідчуття,що я птах у далеких краях. І ось тут розумію, що це зовсім не казка;Що прокинувся дійсно, не людина, а птах. Але це усвідомити дуже вже важкоІ у грудях холоне не людський уже страх…Щемить і плаче моє серце,Йому немає втіхи ні на мить. О, як набридло мені все це!Не можу я в цім грішнім світі жить. Літати хочу серед хмар,Щоб вітер тихо віяв. Я думала любов – це дар,А це – лиш нездійсненні мрії. .. Автор Григорчук С. ТВІР-МЕТАМОРФОЗААвтор Заплітний А. Твір-ремейк
Шановні восьмикласники!Оберіть собі роль, ознайомтесь із завданнями та починайте їх виконувати. Бажаю успіхів!РОЛІ1. Маркетолог2. Історик3. Біограф4. Дизайнер5. Мовознавець6. Психолог7. Літературознавець8. Журналіст 9. Дослідник. Прийоми та засоби розвитку творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури