Про матеріал
Організації навчальної діяльності учнів з вивчення української мови і літератури
Існує чимало способів організації дистанційного навчання української мови і літератури для учнів під час карантину. Звичайно, більшість з них потребує технічного забезпечення. Проте варто не забувати й про традиційні методи роботи з учнями на відстані: є теми, які можуть бути винесені на самостійне вивчення учнями, а є,які потребують обов’якового роз’яснення вчителем; серед завдань мають бути і такі, що передбачають роботу з підручником. Список таких завдань має містити чітко зазначені параграфи, сторінки та перелік вправ чи інших видів роботи. При цьому вчителі-предметники мають дозувати зміст та обсяг завдань для самостійної роботи учнів, аби уникнути перенавантаження.
Уроки онлайн – обмін інформацією в режимі прямої трансляції. Учні та вчитель повинні бути забезпечені відповідним технічним обладнанням, мати підключення до мережі Інтернет. Форми навчання у такому випадку використовують дещо модифіковані. При цьому між учителем та учнівською аудиторією існує безпосередній зв’язок: пряма відеотрансляція, демонстрування презентації (зокрема колективний перегляд відео); обмін документами Microsoft Office; демонстрування робочого столу або активних програмних додатків із комп’ютера педагога.