Організація самостійної роботи на уроках англійської мови

Про матеріал

Самостійна діяльність учня – це його навчально-комунікативна мовна діяльність, засобом організації якої є самостійна робота.

Під самостійною роботою з англійської мови слід розуміти таку форму організації навчальної і мовної діяльності учнів, при якій під керівництвом учителя і за його завданням на уроці учні самостійно здійснюють його послідовний цикл навчальних дій, спрямованих на оволодіння відповідним матеріалом або формування мовних умінь
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала Іванко Ю.О.

Номер слайду 2

Самостійна діяльність учня – це його навчально-комунікативна мовна діяльність, засобом організації якої є самостійна робота. Під самостійною роботою з англійської мови слід розуміти таку форму організації навчальної і мовної діяльності учнів, при якій під керівництвом учителя і за його завданням на уроці учні самостійно здійснюють його послідовний цикл навчальних дій, спрямованих на оволодіння відповідним матеріалом або формування мовних умінь.

Номер слайду 3

В організації самостійної роботи учнів ведуча роль належить учителеві, який завчасно планує самостійну роботу учнів, продумує її організаційну і змістову сторони, організовує і стимулює самостійну діяльність учнів і контролює її.

Номер слайду 4

Диференціація й індивідуалізація самостійної роботи дає можливість: Розвивати пізнавальні здібності і мовні вміння всіх учнів з урахуванням їх здатності до навчання англійської мови; Активізувати високу здатність до навчання в тих учнів, у яких вона є; Запобігати відставанню слабо встигаючих учнів.

Номер слайду 5

Творчого характеру Реконструктивного характеру Реконструктивного характеру За аналогією За аналогією За зразком За зразком Види самостійних робіт за формою мовної діяльності

Номер слайду 6

Приклади рецептивних завдань: за зразком – «Знайдіть у тексті слова з ідентичними буквами (звуками), ідентичні граматичні явища, відповідні речення»; за аналогією – «Знайдіть у тексті слова даної групи…», «Знайдіть у тексті граматичні явища, аналогічні вивченим (наприклад, дієслова в минулому часі); реконструктивного характеру – «Знайдіть у тексті слова вихідна форма яких задана», «Знайдіть у тексті подані нижче дієслова, які стоять у майбутньому (теперішньому, минулому)часі.

Номер слайду 7

Приклади репродуктивних завдань: За зразком – «Побудуйте речення за поданим зразком», «Відтворіть діалог», «Побудуйте висловлювання за поданим зразком»; За аналогією – «Складіть діалог, подібний до наведеного». «Побудуйте висловлювання, подібне до даного» (у завданнях такого типу, де учні вже відступають від зразка, є елементи творчості); Реконструктивного характеру – «Змініть подане речення, текст, діалог, висловлювання» (це проміжна ланка між завданнями копіюючого і творчого характеру); і, нарешті, Творчого характеру – «Складіть речення з поданими словами, граматичними явищами», «Складіть діалог (розповідь)».

Номер слайду 8

Самостійна робота в процесі формування мовних знань. З усіх видів мовної діяльності найбільші можливості для розвитку навичок самостійної роботи учнів дає читання. Самостійна робота з читання має ширший характер, ніж під час навчання усного мовлення. Тут і сам процес читання , і робота учнів над текстом є самостійною діяльністю.

Номер слайду 9

Інструкція роботи над домашнім читанням Прочитати текст про себе, намагаючись зрозуміти його загальний зміст. Виписати нові (невідомі) слова, вказані вчителем, у словники. Читання кожного слова перевірити за транскрипцією, яка дається в словнику. Повторно прочитати текст, намагаючись вловити не тільки його загальний зміст, а й деталь. У разі потреби слід перевіряти значення тих чи інших слів у словнику. Опрацювати кожне речення тексту – зрозуміти його зміст.

ppt
Додав(-ла)
Ivanko Yuliia Oleksandrivna
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
2333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку