Завдання уроку :
Міжпредметні зв’язки: Основи здоров’я. 2 клас. Фізичні вправи і здоров’я.
Інвентар і обладнання:
Тип уроку: за змістом - комплексний;
за дидактичним завданням – комбінований.
Місце проведення:Гусаківський НВК, спортивний зал.
Зміст уроку (40хв)
Підготовча частина уроку - 12 хв.
6.Повторення рухливої гри «Квач з стрічкою».
7. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики в колі.
Основна частина уроку - 20-22 хв.
1.Ознайомлення учнів із лижними перегонами .
2. Повторення техніки виконання стрибків з місця .
3.Сприяння розвитку швидкості, спритності і сили під час проведення рухливих ігор та естафет.
Заключна частина уроку - 5 хв.
1.Шикування класу в шеренгу.
2. Повторення гри «Вітер і флюгери».
3. Підбиття підсумків уроку.
4.Оголошення і пояснення домашнього завдання.
№ з/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||||
Підготовча частина уроку 14-15 хв |
|||||||
1. |
Організація учнів до уроку. Шикування класу в одну шеренгу |
0,5 хв |
|
||||
2. |
Привітання з учнями |
0,5 хв |
|
||||
3. |
Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань
- Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, вивчимо новий комплекс вправ, нові рухливі ігри. |
1 хв |
Використовую картинки на спортивну тематику |
||||
4. |
Організувальні вправи (Повороти ліворуч, праворуч) |
1 хв |
|
||||
5. 5.1 5.2 5.3 5.4
5.5 5.6 5.7 5.8 |
Ходьба з переходом на біг в повільному темпі і навпаки : Ходьба звичайна. Ходьба навшпиньках. Ходьба на п’ятках. Ходьба з високим підніманням стегна. Ходьба у напівприсіді. Ходьба у повному присіді. Біг у повільному темпі. Звичайна ходьба. |
3 хв
10-20 м 10-20 м 10-15 м
10-15 м
10-15 м 10-20 м 10-20 м |
Стежу за інтервалом та напрямком руху
Перед початком бігу наголошую учням про культуру поведінки |
||||
6. |
Вправи на відновлення дихання |
30 с. |
|
||||
7. |
Повторення рухливої гри «Квач з стрічкою » |
3 хв |
|
||||
7.1 |
Підготовка до рухливої гри |
0,5 хв |
|
||||
7.2 |
Пояснення і проведення рухливої гри -Пограємо у рухливу гру «Квач з стрічкою » Один із гравців буде квачем. Його завдання догнати когось із гравців та доторкнутись до нього. Цей гравець голосно каже « Я квач »і бере стрічку в руки . У цій грі перемагає той хто жодного разу не був квачем. |
2 хв |
|
||||
7.3 |
Підведення підсумків гри |
0,5хв |
|
||||
8 |
Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у колі |
5-6 хв |
|
||||
8.1 |
Шикування класу в коло |
0,5 хв |
|
||||
8.2 |
Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у колі Вправа 1. В. п.-о.с, руки на поясі; 1,3 – руки вгорі; 2,4 – в.п.
|
10-12 разів
|
Темп виконання повільний. Під час виконання очі не зажмурювати |
||||
|
Вправа 2. В.п – о.с., руки на поясі; 1-4 – колові рухи головою вправо; 5-8 – колові рухи головою вліво. |
10-12 разів |
Темп виконання середній |
||||
|
Вправа 3. В.п.-о.с- руки вгору 1-4 – колові рухи руками вперед; 5-8 – колові рухи руками назад. |
|
|
||||
|
Вправа 4. В.п – стійка ноги нарізно, руки в сторони; 1-2- повороти вправо 3-4 – повороти вліво |
10-12 разів |
|
||||
|
Вправа 5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі;
|
10-12 разів |
|
||||
|
Вправа 6 .В.п – о.с. 1,3 – присід, руки вперед 2,4 – о.с |
10-12 разів |
|
||||
|
Вправа «планка»7. В.п (хл.) – упор лежачи (дів.) – упор лежачи на колінах
|
Хл тримати в.п. – 20с Дів.тримати в.п – 15с |
|
||||
|
Вправа 8. В.п – взятися за руки в колі; 1-8 – стрибки на двох ногах вправо; 9-16 – стрибки на двох ногах вліво.
|
|
|
||||
|
Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. |
30 с |
Відновлення дихання дітей |
||||
Основна частина уроку 19-20 хв |
|||||||
1. |
Ознайомлення учнів із зимовими лижними перегонами. З давніх давен придумали лижі для того щоб пересуватися по снігу, спочатку були широкі, а пізніше з роками вони стали все досконалішими і зараз ми можемо побачити лижі які допомагають швидше пересуватися бо вони є вузькі і довгі.
|
5 хв |
|
||||
2. |
Повторення техніки стрибків у довжину з місця |
1 хв |
|
||||
3. |
Сприяння розвитку спритності і швидкості у рухливій грі « Хто де живе» |
10 хв |
|
||||
3.1 |
Підготовка до гри. |
05 хв |
|
||||
3.2 |
Пояснення і проведення гри. Усі гравці об’єднують у дві команди і стають в колону по одному або в одну шеренгу. Кожну команду вчитель розраховує по порядку (№1,№2,і т. д.) Між двома командами ,на однаковій відстані розміщені три кола (гімнастичні обручі),які символізують «Ліс», «Повітря» і «Воду». Учитель називає тварину, птаха або рибу і номер. Наприклад ,учитель голосно каже : «Вовк,№5».З кожної команди гравці, які мають даний номер ,біжить до свого кола ,де вони «живуть»(у даному випадку «Ліс».)Той гравець ,який швидше прибіжить, виграє або цій команді нараховується одне очко. |
0,5 хв |
|
||||
3.3 |
Підведення підсумків гри. |
|
|
||||
4 |
Підготовка до гри . |
|
|
||||
4.1 |
Сприяння розвитку спритності у рухливій грі «Абетка»
|
|
|
||||
4.2
4.3 |
Пояснення і проведення гри .
Підбиття підсумку гри. |
|
|
||||
|
|||||||
Заключна частина 4-5 хв |
|||||||
1. |
Шикування класу в шеренгу |
1 хв |
|
||||
2.
2.2
|
Повторення рухливої гри «Вітер і флюгери»
Підготовка і пояснення гри Учитель з’ясовує ,чи знають учні ,де північ ,південь ,захід і схід, потім повторює їм таку гру. Учитель – «Вітер» ,,учні – «Флюгери». Коли вчитель каже «Вітер дме на південь»,, «флюгери «повертаються на південь і витягують рики в пере (долоні разом). Коли вчитель каже: (Вітер дме зі сходу»- «флюгери повертаються на схід»)Якщо вчитель каже «Буря»- «флюгери обертаються на місці, «штиль»- усі завмирають .Гру проводять в швидкому темпі . Переможець вважають того , хто не припустить помилки. |
0.5 хв
2 хв |
|
||||
2.3 |
Підбиття підсумків гри . Нагородження переможців
|
|
|
||||
3. |
Підведення підсумків уроку
|
1 хв |
|
||||
4. |
Оголошення і пояснення домашнього завдання: назвати прізвища двох українських олімпійських чемпіонів ; навчитися виконувати 4 вправи ранкової гімнастики . |
|
|
||||