Організувальні вправи.Комплекс вправ ранкової гімнастики.Бесіда «Лижні перегони».Стрибки у довжину з місця.Рухливі ігри та естафети.

Про матеріал
Завдання уроку : 1. Ознайомити учнів із зимовими лижними перегонами. 2. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики. 3. Повторення техніки виконання стрибків у довжину з місця. 4. Сприяти розвитку спритності, швидкості і сили під час проведення рухливих ігор та естафет. 5. Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами взимку.
Перегляд файлу

Тема. Організувальні вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Бесіда «Лижні перегони» . Стрибки у довжину з місця .Рухливі ігри та естафети.

Завдання уроку :

  1. Ознайомити учнів із зимовими лижними  перегонами
  2. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики
  3. Повторення техніки виконання стрибків у довжину з місця
  4. Сприяти розвитку спритності, швидкості і сили під час проведення рухливих ігор та естафет.
  5. Виховувати в учнів патріотизм та інтерес до занять фізичними вправами взимку.

Міжпредметні зв’язки: Основи здоров’я. 2 клас. Фізичні вправи і здоров’я.

Інвентар і обладнання: 

 

Тип уроку: за змістом  - комплексний;

                     за дидактичним завданням – комбінований.

Місце проведення:Гусаківський НВК, спортивний зал.

 

                                                Зміст уроку (40хв)

Підготовча частина уроку - 12 хв.

  1. Організація учнів до уроку.  Шикування класу в одну шеренгу.
  2. Привітання з учнями.
  3. Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань уроку.
  4. Організувальні вправи.
  5. Ходьба з переходом на біг в повільному темпі і навпаки .

 6.Повторення рухливої гри «Квач з стрічкою».

 7. Вивчити новий комплекс вправ ранкової гімнастики в колі.

 

                                   Основна частина уроку - 20-22 хв.

1.Ознайомлення учнів із лижними перегонами .

2. Повторення техніки виконання стрибків з місця .

3.Сприяння розвитку швидкості, спритності і сили під час проведення рухливих ігор та естафет.

 

                     Заключна частина уроку - 5 хв.

1.Шикування класу в шеренгу.

2. Повторення гри «Вітер і флюгери».

3. Підбиття підсумків уроку.

4.Оголошення і пояснення домашнього завдання.

 

 

 

 

 

з/п

Зміст основного навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина уроку 14-15 хв

 

1.

Організація учнів до уроку. Шикування класу в одну шеренгу

0,5 хв

 

2.

Привітання з учнями

0,5 хв

  •           Слава Україні!
  •           Героям Слава!

3.

Мотивація навчальної діяльності та оголошення завдань

  •           Згадайте всі попередні заняття, те корисне, що ви взяли з них для себе.
  •           Яка користь від виконання фізичних вправ?

- Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, вивчимо новий  комплекс вправ, нові рухливі ігри.

1 хв

 

 

Використовую картинки на

спортивну тематику

4.

Організувальні вправи

(Повороти ліворуч, праворуч)

1 хв

 

5.

 5.1

5.2

5.3

5.4

 

 

5.5

5.6

5.7

5.8

Ходьба з переходом на біг в повільному темпі і навпаки :

Ходьба звичайна.

Ходьба навшпиньках.

Ходьба на п’ятках.

Ходьба з високим підніманням стегна.

Ходьба у напівприсіді.

Ходьба у повному присіді.

Біг у повільному темпі.

Звичайна ходьба.

3 хв

 

10-20 м

10-20 м

10-15 м

 

10-15 м

 

10-15 м

         10-20 м

         10-20 м

Стежу за інтервалом та напрямком руху

 

Перед початком бігу наголошую учням про культуру поведінки

6.

Вправи на відновлення дихання

30 с.

 

7.

Повторення рухливої гри «Квач з стрічкою »

3 хв

 

7.1

Підготовка до рухливої гри

0,5 хв

 

7.2

Пояснення і проведення рухливої гри

-Пограємо у рухливу гру «Квач з стрічкою »

Один із гравців буде квачем. Його завдання догнати когось із гравців та доторкнутись до нього. Цей гравець голосно каже  « Я квач »і бере стрічку в руки . У цій грі перемагає той хто жодного разу не був квачем.

2 хв

 

7.3

Підведення підсумків гри

0,5хв

 

8

 Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у колі

5-6 хв

 

8.1

Шикування класу в коло

0,5 хв

 

8.2

Вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики у  колі

 Вправа 1. В. п.-о.с, руки на поясі;

 1,3 – руки вгорі;

 2,4 – в.п.

 

 

 

 

10-12 разів

 

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний.

Під час виконання очі не зажмурювати

 

Вправа 2. В.п – о.с., руки на поясі;

1-4 – колові рухи головою вправо;

5-8 – колові рухи головою вліво.

10-12 разів

Темп виконання середній

 

Вправа 3. В.п.-о.с- руки вгору

1-4 – колові рухи руками вперед;

5-8 – колові рухи руками назад.

 

 

 

Вправа 4. В.п – стійка ноги нарізно, руки в сторони;

1-2- повороти вправо

3-4 – повороти вліво

10-12 разів

 

 

Вправа 5. В.п. – стійка ноги нарізно,  руки на поясі;
1-2 – нахили вліво
3-4 – нахили вправо

 

10-12 разів

 

 

 

Вправа 6 .В.п – о.с.

1,3 – присід, руки вперед

2,4 – о.с

10-12 разів

 

 

 

 

 

Вправа «планка»7.

В.п (хл.) – упор лежачи

 (дів.) – упор лежачи на колінах

 

Хл тримати в.п. – 20с

Дів.тримати в.п – 15с

 

 

Вправа 8. В.п – взятися за руки в колі;

1-8 – стрибки на двох  ногах вправо;

9-16 – стрибки на двох ногах вліво.

 

 

 

 

Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання.

30 с

Відновлення дихання дітей

Основна частина уроку 19-20 хв

1.

Ознайомлення учнів із зимовими лижними перегонами.

З давніх давен придумали лижі для того щоб пересуватися по снігу, спочатку були широкі, а пізніше з роками вони стали все досконалішими і зараз ми можемо побачити лижі які допомагають швидше пересуватися бо вони є вузькі і довгі.

 

5 хв

 

2.

Повторення техніки стрибків у довжину з місця

1 хв

 

3.

Сприяння розвитку спритності і швидкості у рухливій грі 

« Хто  де живе»

10 хв

 

3.1

Підготовка до гри.

05 хв

 

3.2

Пояснення і проведення гри.

Усі гравці об’єднують у дві команди і стають в колону по одному або в одну шеренгу. Кожну команду вчитель розраховує по порядку (№1,№2,і т. д.)

Між двома командами ,на однаковій відстані розміщені три кола (гімнастичні обручі),які символізують «Ліс», «Повітря» і «Воду». Учитель називає тварину, птаха або рибу і номер.

Наприклад ,учитель голосно каже : «Вовк,№5».З кожної команди гравці, які мають даний номер  ,біжить до свого кола ,де вони «живуть»(у даному випадку «Ліс».)Той гравець ,який швидше прибіжить, виграє або цій команді нараховується одне очко.

0,5 хв

 

3.3

 Підведення підсумків гри.

 

 

4

Підготовка до гри .

 

 

4.1

Сприяння  розвитку спритності у рухливій грі «Абетка»

 

 

 

4.2

 

4.3

Пояснення і проведення гри .

 

Підбиття підсумку гри.

 

 

 

Заключна частина 4-5 хв

1.

Шикування класу в шеренгу

1 хв

 

2.

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Повторення рухливої гри «Вітер і флюгери»

 

Підготовка і пояснення гри

Учитель з’ясовує ,чи знають учні ,де північ ,південь ,захід і схід, потім повторює їм таку гру.

Учитель – «Вітер» ,,учні – «Флюгери». Коли вчитель каже «Вітер дме на південь»,, «флюгери «повертаються на південь  і витягують рики в пере (долоні разом). Коли вчитель каже: (Вітер дме зі сходу»- «флюгери повертаються на схід»)Якщо вчитель каже  «Буря»- «флюгери обертаються на місці, «штиль»- усі завмирають .Гру проводять в швидкому темпі . Переможець вважають того , хто не припустить помилки.

0.5 хв

 

 

 

 

2 хв

 

  2.3

Підбиття підсумків гри . Нагородження переможців

 

 

 

3.

Підведення підсумків уроку

 

1 хв

 

4.

Оголошення і пояснення домашнього завдання: назвати прізвища двох українських олімпійських чемпіонів ;

навчитися виконувати 4 вправи ранкової гімнастики .

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 грудня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку