Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Комунальний заклад «Пересічанський ліцей»
Солоницівська селищна рада
Календарно – тематичне планування з предмету «Фізика» на 2023/2024 навчальний рік у 9А класі з інклюзивним навчанням
(для учнів з інтелектуальним порушенням)
Вчитель фізики
Руда Ірина Олександрівна
Розглянуто
на засіданні команди
психолого-педагогічного супроводу
учнів з інклюзивною формою навчання
від_________ , протокол№_____
«Погоджено»
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
____________________________
Пересічне 2023
№ |
№ скор. |
Тема уроку |
Дата |
Скор. дата |
Примітки |
1 |
|
Повторення вивченого у 7-8класі.Що вивчає фізика? Фізичний кабінет. Фізичні явища. Поняття про фізичне тіло, речовину і поле. Первинний інструктаж з ТБ |
|
|
|
2 |
|
Повторення вивченого у 7-8класах.Поняття про фізичні щкали та фізичні прилади. Як визначати ціну поділки і покази шкали? Поняття про фізичні величини та одиниці їх вимірювання |
|
|
|
3 |
|
Повторення вивченого у 7-8класах.Теплові та електричні явища |
|
|
|
Тема1.Магнітне поле |
|||||
4 |
|
Поняття про магнітні явища. Що таке постійні магніти та як вони взаємодіють? Поняття про магнітне поле Землі |
|
|
|
5 |
|
Що таке магнітне поле та яка його природа? Дослід Ерстеда |
|
|
|
6 |
|
Як зображують магнітні поля? Магнітне поле котущки зі струмом |
|
|
|
7 |
|
Що таке електромагніти? Як вони працюють і для чого потрібні? |
|
|
|
8 |
|
Практична робота№1. Зроблю електромагніт своїми руками і випробую його дію. Інструктаж з ТБ |
|
|
|
9 |
|
Поняття про магнітні властивості речовини |
|
|
|
10 |
|
Як діє магнітне поле на провідник зі струмом? Поняття про силу Ампера |
|
|
|
11 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
12 |
|
Що таке електродвигун і яке його призначення? |
|
|
|
13 |
|
Які є електровимірювальні прилади та як їх застосовують? |
|
|
|
14 |
|
Досліди Фарадея. Поняття про явище електромагнітної індукції. Індукційний струм та його природа |
|
|
|
15 |
|
Практична робота№2. Спостереження явища електромагнітної індукції. Інструктаж з ТБ |
|
|
|
16 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
17 |
|
Що таке генератори та яке їх призначення? Поняття про будову, призначення та принцип роботи генератора індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії |
|
|
|
18 |
|
Урок контролю знань |
|
|
|
19 |
|
Урок закріплення та систематизації знань з теми «Магнітне поле» |
|
|
|
Тема2. Світлові явища |
|||||
20 |
|
Поняття про світлові явища та їх природу. Що таке світла та яка його швидкість? |
|
|
|
21 |
|
Утворення тіні та півтіні. Поняття про Сонячне та Місячні затемнення |
|
|
|
22 |
|
Плоске дзеркало. Як відбивається світло від дзеркальних поверхонь? |
|
|
|
23 |
|
Практична робота№3. Спостереження утворення тіні та відбивання світла. Інструктаж з ТБ |
|
|
|
24 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
25 |
|
Поняття про заломлення світла та його природу |
|
|
|
26 |
|
Практична робота№4. Спостереження явища заломлення світла. Інструктаж з ТБ |
|
|
|
27 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
28 |
|
Спостереження розкладання звичайного світла на кольори. Фізична природа цього явища |
|
|
|
29 |
|
Поняття про лінзи, їх види, призначення |
|
|
|
30 |
|
Отримання зображення за допомогою лінзи |
|
|
|
31 |
|
Практична робота№5. Дослідження лінзи . Інструктаж з ТБ |
|
|
|
32 |
|
Найпростіші оптичні прилади |
|
|
|
33 |
|
Око. Вади зору. Призначення окулярів |
|
|
|
34 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
34 |
|
Урок контролю знань |
|
|
|
35 |
|
Урок закріплення та систематизації знань з теми «Світлові явища» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема3. Механічні та електромагнітні хвилі |
|||||
36 |
|
Поняття про механічну хвилю та природу її виникнення. Швидкість поширення механічних хвиль у різних середовищах |
|
|
|
37 |
|
Звук. Природа його виникнення. Види звуку |
|
|
|
38 |
|
Практична робота 6. Спостереження виникнення і поширення звуку різними джерелами. Інструктаж з ТБ |
|
|
|
39 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
40 |
|
Поняття про електромагнітне поле. Природа електромагнітних хвиль |
|
|
|
41 |
|
Світло як електромагнітна хвиля. Щвидкість світла |
|
|
|
42 |
|
Поняття про шкалу електромагнітних хвиль |
|
|
|
43 |
|
Властивості електромагнітних хвиль |
|
|
|
44 |
|
Поняття про засоби зв’язку |
|
|
|
45 |
|
Урок контролю знань |
|
|
|
46 |
|
Розв’язування найпростіших задач |
|
|
|
47 |
|
Урок закріплення та систематизації знань з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
|
|
48 |
|
Урок узагальнення знань за І семестр |
|
|
|