​Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української мови та літератури в 7 класі

Про матеріал

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків

української мовита літератури в 7 класі

(2 години на тиждень)

на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р

Учитель української мови та літератури

СЗШ І _ІІІ ступенів №2

смт Муровані Курилівці

Бабак Г.І.

Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків

української мови та літератури в 7 класі

(2,5 години на тиждень)

на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р

 

 

 

 

Учитель української мови та   літератури

СЗШ І _ІІІ ступенів №2

смт Муровані Курилівці

Бабак Г.І.

 

 

 

Тема

Дата

Примітки

 

Вид і час дієприслівників

 

 

 

Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення. Складання розповіді про улюбленого українського художника на основі зібраної в мережі Інтернет інформації про його життя та творчість із використанням дієприслівників доконаного й недоконаного виду

 

 

 

РМ Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом)

 

 

 

Не з дієприслівниками

 

 

 

РМ  Письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі («Душу я у вишивку складаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога»)

 

 

 

КР4  «Дієприслівник»  Тестування

 

 

 

РМ  Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі

 

 

Прислівник

 

Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Аналіз письмового твору

 

 

 

Розряди прислівників (практично)

 

 

 

Ступені порівняння прислівників. Складання відгуку про цікаву книжку з використанням прислівників вищого й найвищого ступенів порівняння

 

 

 

Творення й правопис прислівників . Навчальне аудіювання

 

 

 

РМ Складання анотації на книжку з використанням прислівників

 

 

 

Букви -н- та -нн- у прислівниках

 

 

 

Не і ні з прислівниками. РМ   Сладання усного висловлення-роздуму «Від споживацького безглуздя довкілля треба берегти» з використанням антонімічних прийменників

 

 

 

И та і в кінці прислівників

 

 

 

Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників

 

 

 

РМ  Портретний нарис у публіцистичному стилі

 

 

 

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

 

 

 

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням  прислівникових сполук  до лиця,  до смаку,  не до речі, не до вподоби, на вибір,  в міру

 

 

 

Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день . Узагальнення й систематизація з теми «Правопис прислівників»

 

 

 

КР 5  «Прислівник» Тестування

 

 

Прийменник

 

Прийменник як службова частина мови.  Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні .Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою

 

 

 

Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення

 

 

 

Сполучник

 

 

 

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням

 

 

Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

 

 

 

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників та однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники

 

 

 

РМ  Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді на історичну тему про визначні події, пов’язані з «малою батьківщиною»

 

 

 

Частка

 

 

 

Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі .Аналіз письмового переказу

 

 

Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично). Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення)

 

 

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки

 

 

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках

 

 

 

Контрольний  диктант. РМ   Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі  різних частин мови з часткою не і префіксом не

 

 

 

 

КР 6 «Службові частини мови». Тестування. Виразне читання уривків з художніх творів, що містять діалоги, складені  в розмовному стилі. Обговорення ролі часток у мовленні

 

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні

 

 

 

 

 Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української мови та літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н.р. та відповідно до Програми для ЗНЗ: Українська мова. 5 – 9 класи/ Автори Шелехова Г. Т.,

Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т. Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б.

 Підручник: Заболотний О.В., Заболотний В.В. Українська мова: підручник для 7 класу для загальноосвітніх навчальних закладів/

О.В. Заболотний, В.В. Заболотний – К.: «Генеза», 2015. – 256 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2018
Переглядів
3638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку