Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків
української мовита літератури в 7 класі
(2 години на тиждень)
на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р
Учитель української мови та літератури
СЗШ І _ІІІ ступенів №2
смт Муровані Курилівці
Бабак Г.І.
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків
української мови та літератури в 7 класі
(2,5 години на тиждень)
на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р
Учитель української мови та літератури
СЗШ І _ІІІ ступенів №2
смт Муровані Курилівці
Бабак Г.І.
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
|
Вид і час дієприслівників |
|
|
|
|
Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення. Складання розповіді про улюбленого українського художника на основі зібраної в мережі Інтернет інформації про його життя та творчість із використанням дієприслівників доконаного й недоконаного виду |
|
|
|
|
РМ Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом) |
|
|
|
|
Не з дієприслівниками |
|
|
|
|
РМ Письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі («Душу я у вишивку складаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога») |
|
|
|
|
КР4 «Дієприслівник» Тестування |
|
|
|
|
РМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі |
|
|
|
Прислівник |
||||
|
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Аналіз письмового твору |
|
|
|
|
Розряди прислівників (практично) |
|
|
|
|
Ступені порівняння прислівників. Складання відгуку про цікаву книжку з використанням прислівників вищого й найвищого ступенів порівняння |
|
|
|
|
Творення й правопис прислівників . Навчальне аудіювання |
|
|
|
|
РМ Складання анотації на книжку з використанням прислівників |
|
|
|
|
Букви -н- та -нн- у прислівниках |
|
|
|
|
Не і ні з прислівниками. РМ Сладання усного висловлення-роздуму «Від споживацького безглуздя довкілля треба берегти» з використанням антонімічних прийменників |
|
|
|
|
И та і в кінці прислівників |
|
|
|
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників |
|
|
|
|
РМ Портретний нарис у публіцистичному стилі |
|
|
|
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. |
|
|
|
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівникових сполук до лиця, до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру |
|
|
|
|
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день . Узагальнення й систематизація з теми «Правопис прислівників» |
|
|
|
|
КР 5 «Прислівник» Тестування |
|
|
|
Прийменник |
||||
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні .Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою |
|
|
|
|
Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення |
|
|
|
|
Сполучник |
|
|
|
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням |
|
||
|
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. |
|
|
|
|
Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників та однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники |
|
|
|
|
РМ Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді на історичну тему про визначні події, пов’язані з «малою батьківщиною» |
|
|
|
|
Частка |
|
|
|
|
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі .Аналіз письмового переказу |
|
||
|
Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично). Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення) |
|
|
|
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки |
|
|
|
|
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках |
|
|
|
|
Контрольний диктант. РМ Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не
|
|
|
|
|
КР 6 «Службові частини мови». Тестування. Виразне читання уривків з художніх творів, що містять діалоги, складені в розмовному стилі. Обговорення ролі часток у мовленні |
|
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні |
|
|
|
Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української мови та літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н.р. та відповідно до Програми для ЗНЗ: Українська мова. 5 – 9 класи/ Автори Шелехова Г. Т.,
Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т. Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б.
Підручник: Заболотний О.В., Заболотний В.В. Українська мова: підручник для 7 класу для загальноосвітніх навчальних закладів/
О.В. Заболотний, В.В. Заболотний – К.: «Генеза», 2015. – 256 с.