Математика
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч.
закл. / М. В. Богданович, Г. П. Лишенко. – К. : Генеза", 2012. – 136 с. : іл.
Зведений перелік тематичних перевірних робіт
Вид перевірки |
3 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
контрольна робота |
4 |
3 |
контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
1 |
Загальна кількість |
4 |
4 |
№ |
Зміст |
Кільк. годин |
дата |
корекція |
примітки |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас |
11 |
|
|
|
1 |
Нумерація чисел у межах 100.Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. |
1 |
|
|
|
2 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника. |
1 |
|
|
|
3 |
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за коротким записом. |
1 |
|
|
|
4 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. |
1 |
|
|
|
5 |
Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом. |
1 |
|
|
|
6 |
Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі. |
1 |
|
|
|
7 |
Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
1 |
|
|
|
8 |
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника. |
1 |
|
|
|
9 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка. |
1 |
|
|
|
10 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
1 |
|
|
|
11 |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Тема |
1 |
|
|
|
|
Таблиці множення і ділення чисел 2-5 |
9 |
|
|
|
12 |
Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії. |
1 |
|
|
|
13 |
Табель-календар. Століття. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
14 |
Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць. |
1 |
|
|
|
15 |
Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
16 |
Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. |
1 |
|
|
|
17 |
Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
18 |
Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня. |
1 |
|
|
|
19 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
20 |
Аналіз контрольної роботи. Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником. Тема |
1 |
|
|
|
|
Таблиці множення і ділення 6-9 |
16 |
|
|
|
21 |
Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість. |
1 |
|
|
|
22 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
23 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
24 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. |
1 |
|
|
|
25 |
Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
26 |
Задачі з буквеними даними (знайомство). Складання виразів та знаходження їх значень. |
1 |
|
|
|
27 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними. |
1 |
|
|
|
28 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширеня задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
29 |
Розв’язування виразів і задач. |
1 |
|
|
|
30 |
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника. |
1 |
|
|
|
31 |
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей. |
1 |
|
|
|
32 |
Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). |
1 |
|
|
|
33 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників. |
1 |
|
|
|
34 |
Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач. Складання і розв'язування рівнянь. |
1 |
|
|
|
35 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
36 |
Аналіз контрольної роботи. Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними. Тема |
1 |
|
|
|
|
Таблиці множення і ділення чисел (продовження) |
11 |
|
|
|
37 |
Розв'язування задач на дві і три дії. |
1 |
|
|
|
38 |
Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. |
1 |
|
|
|
39 |
Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. |
1 |
|
|
|
40 |
Розвязування виразів та задач. |
1 |
|
|
|
41 |
Переставний закон множення. |
1 |
|
|
|
42 |
Сполучний закон множення. |
1 |
|
|
|
43 |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. |
1 |
|
|
|
44 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. |
1 |
|
|
|
45 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
46 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення 0. Неможливість ділення на 0. |
1 |
|
|
|
47 |
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. Тема |
1 |
|
|
|
|
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча» |
15 |
|
|
|
48 |
Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня. |
1 |
|
|
|
49 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного. |
1 |
|
|
|
50 |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу. |
1 |
|
|
|
51 |
Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею. |
1 |
|
|
|
52 |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. |
1 |
|
|
|
53 |
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії. |
1 |
|
|
|
54 |
Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. |
1 |
|
|
|
55 |
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії. |
1 |
|
|
|
56 |
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. |
1 |
|
|
|
57 |
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. |
1 |
|
|
|
58 |
Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. |
1 |
|
|
|
58 |
Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. |
1 |
|
|
|
59 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
60 |
Аналіз контрольної роботи. Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними. Тема |
1
|
|
|
|
|
Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел |
13 |
|
|
|
61 |
Додавання і віднімання числа 1(170+1, 170-1). |
1 |
|
|
|
62 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Додавання на основі розрядного складу числа(300+40, 300+4). Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. |
1 |
|
|
|
63 |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа(300+50+4, 345-5). Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
64 |
Додавання виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
65 |
Усне віднімання виду 670-420. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків. |
1 |
|
|
|
66 |
Додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 760-40, 760-400. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків. |
1 |
|
|
|
67 |
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
68 |
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задачі на три дії. |
1 |
|
|
|
69 |
Додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
70 |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
71 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380+590. Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
72 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. .Контрольна робота № 5: усні обчислення (математичний диктант) |
1 |
|
|
|
73 |
Аналіз контрольної роботи. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650-290. Тема |
1 |
|
|
|
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел |
16 |
|
|
|
74 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Розв'язування та порівняння складених задач, у складі є пряме і непряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
1 |
|
|
|
75 |
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь. Творча робота над задачами. |
1 |
|
|
|
76 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
77 |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників. |
1 |
|
|
|
78 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. |
1 |
|
|
|
79 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль. |
1 |
|
|
|
80 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків. |
1 |
|
|
|
81 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
82 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
83 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розширена задача на зведення до одиниці. |
1 |
|
|
|
84 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розвя'зання рівнянь. |
1 |
|
|
|
85 |
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). Розв'язання розширеної задачі на зведення до одиниці двома способами. |
1 |
|
|
|
86 |
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач. |
1 |
|
|
|
87 |
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані. |
1 |
|
|
|
88 |
Контроль робота №6 |
1 |
|
|
|
89 |
Аналіз контрольної роботи. Творча робота над задачами. Тема |
1 |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення та ділення. Закони та властивості. |
5 |
|
|
|
90 |
Переставний і сполучний закони множення. |
1 |
|
|
|
91 |
Властивості множення на 1 і 0. Розв’язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць. |
1 |
|
|
|
92 |
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв’язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків. |
1 |
|
|
|
93 |
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100. |
1 |
|
|
|
94 |
Ділення числа на рівне йому число. |
1 |
|
|
|
|
Позатабличне множення та ділення: усні обчислення |
13 |
|
|
|
95 |
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задачі на три дії. |
1 |
|
|
|
96 |
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задача на знаходження суми двох добутків. |
1 |
|
|
|
97 |
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв’язуваня задач. |
1 |
|
|
|
98 |
Ділення виду 80:20, 600:30, 600:300 способом послідовного ділення та способом випробовування. |
1 |
|
|
|
99 |
Множення суми на число. |
1 |
|
|
|
100 |
Множення числа на суму. |
1 |
|
|
|
101 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач. Периметр прямокутника. |
1 |
|
|
|
102 |
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. |
1 |
|
|
|
103 |
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв’язання задач. |
1 |
|
|
|
104 |
Множення виду 320∙3. Розв’язування задач. Знаходження довжини сторони трикутника за двома відомими сторонами та периметром. |
1 |
|
|
|
105 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
106 |
Контрольна робота №7 |
1 |
|
|
|
107 |
Аналіз контрольної роботи Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв’язання задач. Тема |
1 |
|
|
|
|
Позатабличне множення і ділення: усні обчислення(продовження |
8 |
|
|
|
108 |
Аналіз контрольної роботи. Перевірка ділення множенням. Ділення виду 64:16,125:25 |
1 |
|
|
|
109 |
Перевірка дії множення дією ділення. |
1 |
|
|
|
110 |
Ділення виду 360:3. |
1 |
|
|
|
111 |
Ділення виду 64:16. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
112 |
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
113 |
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
114 |
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
115 |
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. Тема |
1 |
|
|
|
|
Частини. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
16 |
|
|
|
116 |
Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа. |
1 |
|
|
|
117 |
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
118 |
Знаходження числа за його частиною. |
1 |
|
|
|
119 |
Ділення з остачею (ознайомлення). |
1 |
|
|
|
120 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
121 |
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
122 |
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1 |
|
|
|
123 |
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число. |
1 |
|
|
|
124 |
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. |
|
|
|
|
125 |
Нумерація трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число. |
1 |
|
|
|
126 |
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник. |
1 |
|
|
|
127 |
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами. |
1 |
|
|
|
128 |
Контрольна робота №8 |
1 |
|
|
|
129 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення з остачею. Ділення суми на число. Розв’язування задач. Тема |
1 |
|
|
|
|
Повторення |
7 |
|
|
|
130 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове. |
1 |
|
|
|
131 |
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число. |
1 |
|
|
|
132 |
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами. |
1 |
|
|
|
133 |
Нумерація трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число. |
1 |
|
|
|
134 |
Закріплення вивченого матеріалу. Способи раціональних обчислень: множення на 9, 11. |
1 |
|
|
|
135 |
Нестандартні задачі. |
1 |
|
|
|
136 |
«Магічні фігури». Математичні ребуси. Підсумковий урок. Тема |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|