Математика
170 год (5 години на тиждень)
За підручником Ф. Рівкінд, Л. Оляницька «Математика», 3 кл. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Сторін-ки/№ |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас Таблиці ділення і множення (продовження) |
|||
1 |
Нумерація чисел в межах 100. Арифметичні дії додавання і віднімання. |
|
С.5-6, №1-12 |
2 |
Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Таблиця множення числа 6. |
|
С.7-8 №13-23 |
3 |
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння. Таблиця ділення на 6. |
|
С.9-10 №24-35 |
4 |
Зв'язок дій додавання і віднімання. Рівняння. Одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка. Таблиця множення числа 7. |
|
С.10-12, №36-48 |
5 |
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Коло, круг. Таблиця ділення на 7. |
|
С.12-13, 49-60 |
6 |
Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання й віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Периметр многокутника . Таблиця множення числа 8. |
|
С.13-15, №61-71 |
7 |
Перевірка додавання відніманням. Складання і розв'язування обернених задач. Додавання і віднімання іменованих чисел. Таблиця ділення на 8. |
|
С.15-16, №72-81 |
8 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання суми до числа. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами. Таблиця множення числа 9. |
|
С.16-17, №82-91 |
9 |
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником.Таблиця ділення на 9. |
|
С17-19, № 92-102 |
10 |
Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником |
|
С.19-20, №103-113 |
11 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Самостійна робота Тема |
|
|
12 |
Табличне множення і ділення. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата |
|
С.20-21, №114-125 |
13 |
Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника |
|
С.21-22, №126-137 |
14 |
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій. |
|
С.23-24, №138-148 |
15 |
Властивості множення і ділення. Множення чисел на 0 і 1. Ділення на одиницю. Ділення нуля. Порядок дій. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів |
|
С.24-25, №149-159 |
16 |
Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів., які є комбінаціями простих задач вивчених видів. |
|
С.26-27, №160-173 |
17
|
Табличне множення і ділення. Повторення вивченого. |
|
|
18 |
Контрольна робота №1 |
|
|
19 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою. Тема |
|
|
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча» |
|||
20 |
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів |
|
С.28-30, №174-183 |
21 |
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом. |
|
С.30-31, №184-193 |
22 |
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів |
|
С.32-33, №194-204 |
23 |
Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі |
|
С.33-34, №205-214 |
24 |
Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Визначення загальної кількості сотень, десятків, одиниць у трицифрових числах. Міліметр. |
|
С.35-36, №215-225 |
25 |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини |
|
С.37-38, №226-237 |
26 |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Розв'язування і порівняння задач, що містят групу взаємопов'язаних величин. Знаходження периметра квадрата і прямокутника |
|
С.39-40, №238-247 |
27 |
Одиниця вимірювання маси — тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Задачі на зведення до одиниці |
|
С.40-41, №248-258 |
28 |
Закріплення і повторення вивченого за темою |
|
|
29 |
Контрольна робота №2 |
|
|
30 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок по темі. Тема |
|
|
Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел |
|||
31 |
Додавання і віднімання числа 1 (170 + 1; 187-1). Попереднє і наступне числа у натуральному ряді. Числові рівності і нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня |
|
С.42-43, №259-268 |
32 |
Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня |
|
С.43-44, №269-279 |
33 |
Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи |
|
С.45-46, №280-290 |
34 |
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці |
|
С. 46-47, №291-300
|
35 |
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
|
С.48-49, №301-310 |
36 |
Додавання і віднімання способом округлення. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
|
С.49, №311-313 |
37 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
|
С.50, №314-320 |
38 |
Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430; Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом |
|
С.50-51, №321-328 |
39 |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 480 - 250. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. Самостійна робота Тема |
|
С.52-53, №331-339 |
40 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 + 430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей |
|
С.53-54, №340-348 |
41 |
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи. |
|
С.55-56, №349-357 |
42 |
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач |
|
С.56-57, №358-366 |
43 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
|
С.58-59, №367-377 |
44 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 - 80. Розв'язування рівнянь. Задачі на обчислення довжини сторонни прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони |
|
С.59-61, №378-389 |
45 |
Закріплення віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 - 70.Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
|
С.61-62, №390-400 |
46 |
Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
|
С.63, №401-409 |
47 |
Узагальнення іі систематизація знань за темою |
|
|
48 |
Контрольна робота №3 |
|
|
49 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання вивчених видів. Розв'язування задач. Повторення вивченого. Підсумок по темі Тема |
|
|
Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел |
|||
50 |
Аналіз контрольної роботи Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. |
|
С.64-65, №410-419 |
51 |
Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника |
|
С.66-67, №420-429 |
52 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Складання задач на дві дії за поданим виразом. |
|
С.68-69, №430-438 |
53 |
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць |
|
С.70-71, №439-447 |
54 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. |
|
С.72-73, №448-456 |
55 |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд).Прості та складені задачі. |
|
С.74-75, №457-465 |
56 |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд).Прості та складені задачі. |
|
С.74-75, №457-465 |
57 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд).Прості та складені задачі на визначення тривалості подій, часу початку і часу закінчення події. Самостійна робота. Тема |
|
С.75-76, №466-475 |
58 |
Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. |
|
С.76-78, №476-484 |
59 |
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв'язування рівнянь. |
|
С.78-79, №485-494 |
60 |
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв’язування рівнянь, задач. Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. |
|
С.79-80, №495-505 |
61 |
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв'язування рівнянь. |
|
С. 80, №495-505 |
62 |
Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
|
С.81-82, №506-516 |
63 |
Узагальнення і систематизація знань за темою |
|
|
64 |
Контрольна робота №4. |
|
|
65 |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Тема |
|
|
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Закони та властивості |
|||||
66
|
Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків |
|
С.83-84, №517-524 |
||
67
|
Сполучний закон множення. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь |
|
С.85-86, №525-534 |
||
68 |
Переставний і сполучний закони множення. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
|
С.86-87, №535-544 |
||
69
|
Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.88-89, №543-554 |
||
70 |
Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток |
|
С.90, №555-562 |
||
71 |
Ділення числа на рівне йому число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею |
|
С.91-92, №563-571 |
||
72
|
Множення і ділення на 10. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
С.92-93, №572-581 |
||
73
|
Множення і ділення на 10. Задачі на кратне порівняння двох добутків. Обернені до них задачі |
|
С.93-94, №582-588 |
||
74 |
Закріплення вивченого. Самостійна робота.Тема |
|
|
||
75
|
Множення на 100. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь |
|
С.94-95, №589-598 |
||
76 |
Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
С.95-96, №599-608 |
||
77
|
Множення і ділення на 10 і 100. Числові рівності та нерівності. Істинні та хибні рівності й нерівності, складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого та другого ступенів) |
|
С.97-98, №609-617 |
||
78
|
Множення круглого числа на одноцифрове (40-2; 400 • 2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
|
С.98-99, №618-628 |
||
79
|
Ділення круглого числа на одноцифрове (40 : 2; 400 : 2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Складання обернених задач до простих |
|
С.100-101, №629-640 |
||
80 |
Узагальнення і систематизація знань за темою |
|
|
||
81 |
Контрольна робота № 5 |
|
|
||
82 |
Аналіз контрольної роботи. Тема |
|
|
||
Позатабличне множення і ділення: усні обчислення |
|||||
83
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток |
|
С.101-103, №641-650 |
||
84
|
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
С. 10-104, №651-659 |
||
85
|
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків |
|
С.104-106, №660-668 |
||
86
|
Розподільний закон множення відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач |
|
С.106-108, №669-677 |
||
87
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове (12 • 3). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
|
С.108-109, №678-687 |
||
88
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3 • 15). Правило множення числа на суму. Задачі з даними, що перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
|
С.110, №688-695 |
||
89
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове (240 • 3). Розв'язування рівнянь. Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів |
|
С.111-112, №696-704 |
||
90
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове (242 • 3). Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.Самостійна робота.Тема |
|
С.112-113, №705-714 |
||
91
|
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3 • 240). Розв'язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод) |
|
С.113-114, №715-725 |
||
92
|
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3 • 242). Розв'язування задач вивчених видів |
|
С.114-115, №735-742 |
||
93
|
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв'язування задач вивчених видів. |
|
С.115-117, №735-742 |
||
94
|
Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове. Розв'язування задач вивчених видів. |
|
С.117-118, №743-751 |
||
95-96 |
Узагальнення і систематизація знань за темою |
|
|
||
97
|
Контрольна робота № 6
|
|
|
||
98 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань. Тема |
|
|
||
99
|
Правило ділення суми на число. Задачі з буквеними даними. Задачі на ділення суми на число |
|
С. 118-119, №752-760 |
||
100
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (26 : 2). Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
С.119-120, №71-769 |
||
101
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (48 : 3). Розв'язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод) |
|
С.120-122, №770-779 |
||
102
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (39 : 3; 42 : 3). Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
С.122, №780-788 |
||
103
|
Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112 : 7). Задачі з буквеними даними |
|
С.123-124, №789-798 |
||
104
|
Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Рівняння, в яких один з компонентів є числовим виразом/Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
|
С.124, №799-806 |
||
105
|
Ділення круглого числа на одноцифрове число (120 : 3). Задачі на розкриття змісту ділення |
|
С.125, №807-817 |
||
106
|
Ділення круглого числа на кругле (420 : 20). Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
|
С.126-127, №81-827 |
||
107
|
Ділення круглого числа на кругле способом добору (90 : З0). Розв'язування задач вивчених видів |
|
С.127-128, №828-837 |
||
108
|
Ділення круглого числа на кругле способом добору (800 : 200). Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
С.128-129, №838-847 |
||
109
|
Ділення круглого числа на кругле способом добору (180 : 60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
С.130, №848-856 |
||
110
|
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) Самостійна робота. Тема |
|
С.131, №857-865 |
||
111
|
Ділення на двоцифрове число шляхом добору (51 : 17). Задачі па знаходження четвертого пропорційного |
|
С.132-133, №866-875 |
||
112
|
Ділення на двоцифрове число шляхом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами |
|
С.133-134, №876-884 |
||
113
|
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів |
|
С.134-135, №885-893 |
||
114
|
Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення (64 : 16). Задачі на ділення суми на число |
|
С.135-136 №894-903 |
||
115
|
Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
С.136 №904-913 |
||
116
|
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.137-138 №914-922 |
||
117
|
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). Самостійна робота |
|
С.138-139 №923-932 |
||
118
|
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин |
|
С.139-140 №933-942 |
||
119-120 |
Закріплення вивченого матеріалу |
|
|
||
121 |
Контрольна робота № 7 |
|
|
||
122 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань за темою. Тема |
|
|
||
123
|
Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.141 №943-951 |
||
Частини |
|||||
124
|
Поняття «частини» . Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. (Арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.142-145
№952-962 |
||
125-126
|
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.145-146 №963-972 |
||
127-128
|
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.147-14 №973-981 |
||
129-130
|
Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.148-150 №982-993 |
||
131-132
|
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами |
|
С.150-151 №994-1003 |
||
133-134
|
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. Самостійна робота. Тема |
|
С.152-153 №1004-1011 |
||
135-136
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною |
|
С.153-154 №1012-1021 |
||
137-138
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота |
|
С.155-156 №1022-1030 |
||
139-140
|
Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) |
|
С.157-158 №1031-1039 |
||
141-142 |
Закріплення вивченого матеріалу |
|
|
||
143
|
Контрольна робота № 8 (Усні обчислення) |
|
|
||
144 |
Аналіз контрольної роботи. Тема |
|
|
||
|
|||||
145-146 |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини |
|
С.159-160 №1-10 |
||
147-148
|
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії, які містять збільшення, зменшення числа на кілька одиниць |
|
С.с.160-161 №11-20 |
||
149-150
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
|
С.162-163 №21-30 |
||
151-152
|
Способи раціональних обчислень (множення і ділення на 5, 50) Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
С.163-164 №31-40 |
||
153-154 |
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
С.164-165 №41-49 |
||
155-156
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов'язані з пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці |
|
С.165-167 №50-58 |
||
157-158
|
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків |
|
С.167-168 №59-67 |
||
159-160
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Периметр прямокутника. Складені задачі з буквеними даними |
|
С.168-169 №68-77 |
||
161-163
|
Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків |
|
С.171 №87-96 |
||
14-166 |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Прийоми раціональних обчислень. Розв'язування складених задач на 2-4 дії. |
|
С.173-175 №106-126 |
||
167-169 |
Повторення вивченого про частини. Узагальнення і систематизація знань |
|
С.177 №127-136 |
||
170 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
||