Орієнтовне календарно - тематичне планування розроблено для роботи з підручником
"Основи здоров`я": підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / Т. Є. Бойченко, І. П. Василашко, О. К. Гурська та ін.
Орієнтовне календарно – тематичне планування
з основ здоров`я
9 клас
№ Пп |
Тема уроку |
К-сть Годин |
Дата
|
Примітка |
1 |
Розділ 1. Здоров`я людини.
Життя як феномен. Здоров`я як атрибут життя людини |
1 |
|
|
2 |
Сфери життя людини. Планування життя. Життєве кредо. |
1 |
|
|
3 |
Сучасне уявлення про здоров`я. |
1 |
|
|
4 |
Розділ 2. Фізична складова здоров`я.
Взаємозв`язок принципів особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку. |
1 |
|
|
5 |
Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров`я. |
1 |
|
|
6 |
Складові особистої гігієни. |
1 |
|
|
7 |
Біологічні ритми і здоров`я. Значення сну в юнацькому віці. |
1 |
|
|
8 |
Харчування для здоров`я. |
1 |
|
|
9 |
Моніторинг здоров`я. |
1 |
|
|
10 |
Урок узагальнення. |
1 |
|
|
11 |
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров`я.
Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці. |
1 |
|
|
12 |
Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки. |
1 |
|
|
13 |
Самовизначення. |
1 |
|
|
14 |
Вибір професії. |
1 |
|
|
15 |
Саморегуляція емоцій |
1 |
|
|
16 |
Урок узагальнення. |
1 |
|
|
17 |
Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. |
1 |
|
|
18 |
Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. |
1 |
|
|
19 |
Способи ефективного навчання і підготовки до іспитів. Планування часу. |
1 |
|
|
20 |
Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини. |
1 |
|
|
21 |
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. |
1 |
|
|
22 |
Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. |
1 |
|
|
23 |
Урок узагальнення. |
1 |
|
|
24 |
Розділ 4. Соціальна складова здоров`я.
Стосунки та рівні спілкування. |
1 |
|
|
25 |
Цінність родини. Готовність до сімейного життя. |
1 |
|
|
26 |
Стан репродуктивного здоров`я молоді в Україні. |
1 |
|
|
27 |
Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров`я. |
1 |
|
|
28 |
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині. |
1 |
|
|
29 |
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству. |
1 |
|
|
30 |
Урок узагальнення. |
1 |
|
|
31 |
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. |
1 |
|
|
32 |
Національна безпека України. |
1 |
|
|
33 |
Глобальні проблеми, породжені діяльністю людини. |
1 |
|
|
34 |
Розвитоу екологічно доцільного мислення і поведінки. Інформаційне суспільство і сталий розвиток. |
1 |
|
|
35 |
Урок узагальнення. |
1 |
|
|