Орієнтовне календарно-тематичне планування з української мови для 11 класу (академічний рівень) на 2018 − 2019 н. р. КТП уклали згідно з листом МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році». Відповідає такій програмі:
Українська мова : програма. 10–11 класи. Академічний рівень. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 12.07.2018)
НЕ ПІДХОДИТЬ ДЛЯ 2019 – 2020 н. р. через зміни в програмі.
Українська мова
11 клас
академічний рівень
70 год.
(2 год. на тиждень)
Програма. Українська мова : програма. 10–11 класи. Академічний рівень. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 12.07.2018)
КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».
Підручник. Українська мова : підруч. для 11 кл. ЗНЗ з навчанням естетичний укр. мовою : академ. рівень, профіл. рівень / С. О. Караман та ін. К. : Освіта, 2011. 416 с.
|
Усього годин |
Перевірка мовн. теми |
Дикт. |
Письм. переказ |
Письм. твір |
Діалог |
Усн. переказ |
Усн. твір |
Зош. |
ТО |
Рік |
70 |
4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
9 |
6 |
І сем. |
32 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
4 |
3 |
ІІ сем. |
38 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
5 |
3 |
Календарно-тематичне планування на 2018 − 2019 н. р.
І − ІІ семестри
№ з / п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||
Повторення вивченого в 10 класі |
|||
1 |
Стилістика як розділ науки про мову. Фонетичні, лексичні, фразеологічні, словотворчі засоби стилістики. |
|
|
2 |
Норма літературної мови як основне поняття правильності мовлення, її варіативність. |
|
|
3 РМ |
РМ Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (висловлення власного ставлення до подій, героїв, їхніх вчинків). |
|
|
4 РМ |
РМ Створення власних висловлювань. Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог-обмін думками, враженнями (офіційна і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної теми. |
|
|
Стилістика мови. Культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики |
|||
5 |
Стилістичне забарвлення граматичних понять і граматичних форм. Поняття роду, числа. |
|
|
6 |
Власні і загальні назви. Велика буква і лапки у власних назвах. |
|
|
7 |
Ступені порівняння. Стягнені і нестягнені форми. Написання складних прикметників. |
|
|
8 |
Займенники й контекст. Синоніміка займенникових форм: неозначених, заперечних, означальних; вказівних займенників і прикметників; пропуск особових займенників; зайве вживання займенників. Правопис займенників. |
|
|
9 КП1 РМ ТО1 (9 ф) |
РМ Контрольний стислий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, персонажів, їхніх учинків та ін.). |
|
|
10 |
Не і ні з різними частинами мови. |
|
|
11 |
Написання -н- у прикметниках, дієприкметниках, займенниках, прислівниках; -нн- у прикметниках, прислівниках. |
|
|
12 |
Стилістичні аспекти дієслівних категорій. |
|
|
13 |
Синоніміка дієприкметників: дієприкметникових зворотів і підрядних означальних речень. |
|
|
14 |
Синоніміка дієприслівників: дієприслівниковий зворот і підрядні речення обставинні. |
|
|
15 |
Пунктограма при відокремлених другорядних членах речення. |
|
|
16 ЧМН РМ |
РМ Навчальне читання мовчки текстів діалогічного й монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Тренувальні вправи. |
|
|
17 КР1 |
КР № 1. «Морфологічні засоби стилістики»: тестування, виконання завдань. |
|
|
18 КТ1 РМ ТО2 (9 ф) |
РМ Контрольний письмовий твір (стаття на морально-етичну тему в публіцистичному стилі). |
|
|
Стилістика простих речень |
|||
19 |
Види простих речень і відтінки їх значень. |
|
|
20 |
Синоніміка двоскладних та односкладних речень. |
|
|
21 |
Синоніміка неозначено-особових, узагальнено-особових і безособових речень. |
|
|
22 |
Синоніміка означено-особових і безособових речень. |
|
|
23 |
Синоніміка мовних засобів вираження присудка. |
|
|
24 |
Синоніміка мовних засобів вираження другорядних членів речення. Інверсія замість прямого порядку слів. |
|
|
25 |
Синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів речення. |
|
|
26 |
Вираження різноманітних смислових значень за допомогою звертань, вставних слів і вставних конструкцій, їх емоційно-експресивний характер. |
|
|
27 |
Пунктограми у простому реченні. |
|
|
28 |
Тренувальні вправи. |
|
|
29 КД1 |
Контрольний диктант № 1. |
|
|
30 КР2 |
КР № 2. «Просте речення»: тестування, виконання завдань. |
|
|
31 РМ |
РМ Види запису почутого і прочитаного: докладний і короткий плани. |
|
|
32 РМ ТО3 (14 ф) |
РМ Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і по мобільному телефону (sms). Основні вимоги до культури спілкування по телефону і в Інтернеті. |
|
|
ІІ семестр |
|||
Стилістика складних речень |
|||
33 РМ |
РМ Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільну або морально-етичну тему, його композиція (вступ, основна частина, завершення). |
|
говоріння |
34 РМ |
РМ Основні способи виступу (читання тексту, відтворення його по пам’яті з читанням окремих фрагментів, вільна імпровізація, інтерпретація, відповіді на запитання, ведення полеміки). |
|
|
35 |
Смислові відношення між частинами складних речень. |
|
|
36 |
Смислові відношення між частинами складних речень. Тренувальні вправи. |
|
|
37 |
Синоніміка складносурядних і складнопідрядних речень. |
|
|
38 |
Синоніміка складних безсполучникових і складносурядних речень. |
|
|
39 |
Синоніміка складнопідрядних і простих речень з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотами. |
|
|
40 |
Синоніміка сполучників і сполучних слів, що з’єднують складні сполучникові речення. |
|
|
41 |
Пунктограми в складному реченні. |
|
|
42 |
Пунктограми в складному реченні. Тренувальні вправи. |
|
|
43 РМ |
РМ Види запису почутого і прочитаного: докладний запис, конспект, тези. |
|
|
44 РМ ТО4 (12 ф) |
РМ Бібліографія. Реферат на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), особливості його побудови і мовне оформлення. |
|
|
Стилістика речень з різними способами вираження чужого мовлення |
|||
45 |
Пряма і непряма мова, її призначення й граматично-смислові особливості. |
|
|
46 |
Стилістичні особливості авторських слів при прямій мові. Синоніміка речень з прямою мовою, реплік у діалозі й непрямій мові. |
|
|
47 |
Пунктограми при прямій мові та діалозі. |
|
|
48 АН РМ |
РМ Навчальне аудіювання (слухання − розуміння) текстів діалогічного й монологічного характеру різних стилів, типів, жанрів мовлення. Тренувальні вправи. |
|
|
49 КР3 |
КР № 3. «Стилістика складних речень. Стилістика речень з різними способами вираження чужого мовлення»: тестування, виконання завдань. |
|
|
50 РМ |
РМ Навчальний письмовий переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх вчинків та ін.). |
|
|
Стилістика мовлення (функціональна). Культура мовлення |
|||
51 |
Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Мовлення розмовне і книжне, їх співвідношення й особливості. Поняття стилю мовлення: позамовні ознаки (сфера спілкування, умови і мета спілкування) й мовні. |
|
|
52 |
Стилі мовлення: розмовний, науковий, офіційно-діловий, художній і публіцистичний, їх підстилі. Зміст і структура текстів кожного зі стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри. |
|
|
53 |
Мовлення правильне й комунікативно доцільне. Вимоги до гарного мовлення (змістовність, логічність, багатство і різноманітність, точність, виразність, доречність), їх основні ознаки (практично). |
|
|
54 РМ |
РМ Правила мовленнєвої поведінки в спілкуванні: етичні мовленнєві формули (вітання, звертання, залучення слухачів до полеміки, відповіді на запитання; вдячність, вибачення, обіцянка, відмова, заперечення тощо). |
|
|
55 РМ |
РМ Доручення. Розписка. |
|
|
56, 57 КП2 РМ ТО5 (13 ф) |
РМ Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх вчинків та ін.). |
|
|
Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови |
|||
58 |
Лексикологія і фразеологія. |
|
|
59 |
Морфологічна будова слова. |
|
|
60 |
Написання слів з найуживанішими орфограмами. |
|
|
61 РМ |
РМ Ділові папери. Офіційний лист. Протокол (складний). Витяг із протоколу. |
|
|
62 |
Частини мови. |
|
|
63 |
Слово, словосполучення, речення. |
|
|
64 |
Просте речення. Члени речення. |
|
|
65 |
Складне речення. Система розділових знаків. |
|
|
66 |
Текст, його будова. |
|
|
67 КД2 |
Контрольний диктант № 2. |
|
|
68 КР4 |
КР № 4. «Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови»: тестування, виконання завдань. |
|
|
69 |
РМ Доповідь на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією. |
|
говоріння |
70 ТО6 (13 ф) |
Підсумковий урок. |
|
|
Учитель − Поліна Володимирівна Мокрушина
Перевірено
___вересня ЗДНВР С. А. Колєснікова