Орієнтовне КТП з укр. мови для 11 кл. (рівень стандарту) на 2019-2020 н.р.

Про матеріал
КТП уклали згідно з листом МОНУ від 01.07.2019 р. № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році». Відповідає такій програмі. Програма. Українська мова : програма для ЗНЗ з укр. мовою навч. 10 − 11 класи. Рівень стандарту (затверджена наказом МОНУ № 1407 від 23.10.2017 р.) / укл.: Н. Б. Голуб та ін. К., 2017. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (див. навчальні програми 10 − 11 кл., чинні з 1 вересня 2018 р.; дата звернення: 11.08.2019)
Перегляд файлу

Українська мова

11 клас

Рівень стандарту

70 год.

(2 год. на тиждень)

Програма. Українська мова : програма для ЗНЗ з укр. мовою навч. 10  11 класи. Рівень стандарту (затверджена наказом МОНУ № 1407 від 23.10.2017 р.) / укл.: Н. Б. Голуб та ін. К., 2017. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (див. навчальні програми 10  11 кл., чинні з 1 вересня 2018 р.; дата звернення: 11.08.2019)

КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 01.07.2019 р. № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».

Підручник.

 

Усього

годин

Перевірка мовн. теми

Дикт.

Письм.

переказ

Письм.

твір

Есе

Діалог

Усн.

переказ

Усн.

твір

Зош.

ТО

Рік

70

4

0

0

0

5

1

1

1

9

7

І сем.

32

2

0

0

0

2

1

1

0

4

3

ІІ сем.

38

2

0

0

0

3

0

0

1

5

4

 

Календарно-тематичне планування на 2019  2020 н. р.

І  ІІ семестри

з/п

Тема, зміст

навчального матеріалу

Рекомендовані види робіт

(мовленнєва змістова лінія)

Дата

Примітки

І семестр

Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості

1

Вступ. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість.

Дискусія на тему: «Чи потрібно бути мовно стійким?».

 

 

Практична риторика

2

ПР

Практична риторика. Засоби мовного вираження промови.

Розпізнавання тропів і риторичних фігур.

 

 

3

ПР

Практична риторика. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.

Зміна висловлення за допомогою тропів.

 

 

4

ПР

Практична риторика. Риторичні фігури (антитеза, градація).

Удосконалення тексту мовними засобами.

 

 

5

ПР

Практична риторика. Риторичні фігури (повторення, риторичне запитання).

Збагачення тексту й речень тропами й фігурами.

 

 

6

ПР

Практична риторика. Риторичні фігури (звернення, порівняння).

Написання висловлень із використанням тропів і фігур.

 

 

7

Тренувальні вправи.

 

 

 

8

КР1

Контрольна робота  1 «Тропи й риторичні фігури»: тестування, виконання завдань.

 

 

 

9

КЕ1

ТО1

(9 ф)

Контрольне есе про заповітну мрію.

 

 

 

Морфологічна норма

10

Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників.

 

 

 

11

Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників.

Складання діалогів у розмовному стилі із використанням прикметників, що містять суб’єктивну оцінку обговорюваних об’єктів.

 

 

12

Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий).

 

 

 

13

Прислівник. Ступені порівняння.

 

 

 

14

Прикметники, що перейшли в іменники.

Виписування з речень, тексту прикладів прикметників, що перейшли в іменники.

 

 

15

Числівник.

Складання й озвучення графіків чергувань, індивідуальних розкладів додаткових занять тощо із використанням числівників на позначення дат і часу.

 

 

16

Складні випадки узгодження й відмінювання числівника.

 

 

 

17

Дієслово, дієслівні форми.

 

 

 

18

Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін.

 

 

 

19

Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть).

 

 

 

20

Активні й пасивні дієприкметники.

Редагування текстів з метою виправлення помилково вжитих активних дієприкметників (виступаючий – доповідач, промовець; виступаючий (живіт) – випнутий; вируючий – розбурханий, рухаючий – той, що рухає і под.).

 

 

21

Тренувальні вправи.

 

 

 

22

КР2

Контрольна робота  2 «Морфологічна норма»: тестування, виконання завдань.

 

 

 

23

КЕ2

ТО2

(14 ф)

Контрольне есе про реальну чи віртуальну мандрівку до одного з семи чудес України.

 

 

 

Синтаксична норма

24

Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка.

 

 

 

25

Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці).

Складання речень з абревіатурами.

 

 

26

Складні випадки і варіанти синтаксичного керування. Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками. Словосполучення з прийменником по. Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за.

Колективне складання розповіді про уявну (віртуальну) мандрівку Україною.

 

 

27

Вживання похідних сполучників.

 

 

 

28

Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка.

 

 

 

29

Пасивні конструкції з дієсловами на –ся.

 

 

 

30

ТО3

(7 ф)

Синтаксичні конструкції з формою на

-но, -то.

 

 

 

31

Порядок слів у реченні. Односкладні речення.

 

 

 

32

Односкладні речення.

 

 

 

ІІ семестр

33

Неповні речення.

 

 

 

34

Прості ускладнені речення.

Ускладнення простих речень порівняльними зворотами і звертаннями.

 

 

35

Правила побудови складних речень.

Написання запрошення другові-іноземцеві на спортивний матч в Україні.

 

 

36

Логічні помилки в складних реченнях.

Виконання проекту «Синтаксичні непорозуміння».

 

 

37

Тренувальні вправи.

 

 

 

38

КР3

Контрольна робота № 3 «Синтаксична норма»: тестування, виконання завдань.

 

 

 

39

КЕ3

ТО4

(9 ф)

Контрольне есе на теми: «Зірки українського спорту», «Міцні сімейні стосунки як родинна цінність», «Дружба справжня й несправжня».

 

 

 

Пунктуаційна норма

40

Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні.

Редагування тексту.

 

 

41

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями.

Використання речень зі звертаннями з різною комунікативною метою.

 

 

42

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення.

Конструювання речень.

 

 

43

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями.

Використання речень зі звертаннями з різною комунікативною метою.

 

 

44

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками.

Переписування речень і розставлення розділових знаків.

 

 

45

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами.

 

 

 

46

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями.

 

 

 

47

Кома в складному реченні. Крапка з комою у складному реченні.

 

 

 

48

Двокрапка у складному реченні.

 

 

 

49

Тире у складному реченні.

 

 

 

50

Розділові знаки при прямій мові.

 

 

 

51

Тренувальні вправи.

Діалогування на тему «На добро відповідай добром, а на зло?», «Чому Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість», «дворушництво», «двозначність», «двомовність», «двоєдушність»?».

 

 

52

КР4

Контрольна робота № 4 «Пунктуаційна норма»: тестування, виконання завдань.

 

 

 

53

КЕ4

ТО5

(14 ф)

Контрольне есе на теми: «Ця музика спонукає до думок», «Читання робить нас кращими».

 

 

 

Стилістична норма

54

Стилістична норма. Стилістична помилка.

Редагування текстів різних стилів.

 

 

55

Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів, синонімів, антонімів і паронімів.

Уточнення значень слів і сфери вживання їх; розрізнення близьких за значенням слів.

 

 

56

Стилістичні особливості слів іншомовного походження.

 

 

 

57

Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика.

 

 

 

58

Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики.

 

 

 

59

Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів.

 

 

 

60

Стилістичні особливості засобів словотвору.

Визначення  стилістичного забарвлення словотворчих засобів.

 

 

61

Стилістичні особливості частин мови.

 

 

 

62

Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях.

Заміна в тексті речень стилістично доречними.

 

 

63

КЕ5

ТО6

(10 ф)

Контрольне есе на теми: «Скарби, що визначають сенс життя», «Наслідування чи ігнорування традицій», «Як не відцуратися свого».

 

 

 

Практична риторика[1]

64

ПР

Практична риторика. Інформаційні жанри (представлення, пояснення).

Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу для написання текстів різних жанрів.

 

 

65

ПР

Практична риторика. Інформаційні жанри (інструкція, повідомлення).

 

 

 

66

ПР

Практична риторика. Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування).

Написання текстів різних жанрів; удосконалення підготовлених текстів; виголошування підготовлених текстів.

 

 

67

ПР

Практична риторика. Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія).

 

 

68

ПР

Практична риторика. Оцінювальні жанри. Характеристика.

 

 

69

ПР

Практична риторика. Етикетні жанри (привітання, вибачення).

 

 

 

70

ТО7

(7 ф)

Підсумковий урок.

Аналіз і самоаналіз навчальної та комунікативної діяльності.

 

 

Учитель − Поліна Володимирівна Мокрушина

Перевірено

___вересня                                                                                     ЗДНВР С. КОЛЄСНІКОВА

Умовні позначки:

КТП − календарно-тематичне планування

ПР − урок практичної риторики

КР − контрольна робота

КЕ − контрольне есе

ТО − тематичне оцінювання

Кольори:

Жовтий − урок практичної риторики

Зелений − контрольні роботи

Рожевий − рекомендовані види робіт (мовленнєва змістова лінія)

 


[1] Поданий у програмі розподіл годин є орієнтовним. Згідно з принципом академічної свободи вчитель може на власний розсуд змінювати його з метою педагогічної доцільності. Саме тому вважаємо, що 7 годин достатньо для вивчення розділу «Практична риторика».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Піскунова Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шистко Лариса Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Столяр Мар'яна Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ланевська Ольга Йосипівна
    Дякую за матеріал! Творчого натхнення!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Столяренко Людмила Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
7467
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку