Урок розвитку зв'язного мовлення у 7 класі "Щире слово, добре діло душу й серце обігріло"

Про матеріал
Урок розрахований на учнів 7 класу з метою підготувати їх до написання навчального твору-роздуму на задану тему
Перегляд файлу

Тема.                         Твір-роздум на тему «Щире слово, добре діло душу й серце обігріло»

 

Мета. Навчати складати зв’язану розповідь на задану тему.

Розвивати уміння і навички формувати і формулювати думки.

Прищеплювати любов до рідної мови, почуття доброго ставлення до оточуючих.

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.

Обладнання: картки з висловлюваннями про мову, прислів’ями та приказками, пам’ятка «Як бути добрим», проектор.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Метод «Мікрофон»

Шановне панство, сьогодні ми проводимо соціологічне опитування на тему: «Що таке добро?». Будь ласка, що з цього приводу думає ви?

 

ІІ. Оголошення теми уроку (слайд 1)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності (слайд 2)

Добра справа сама себе хвалить

Приказка

Як ви розумієте зміст приказки?

Ми обрали такий епіграф, адже мова на уроці піде про необхідність творити добро завжди і словом, і справою.

 

ІІІ. Підготовка до написання твору

  1. Слово вчителя

Український народ здавна прагнув виховувати дітей в атмосфері добра і взаєморозуміння, любові до ближнього, повазі до старшого. Тому і складено багато прислів’їв та приказок на цю тему (слайд 3).

А які прислів’я і приказки, які вам говорили батьки про добро, пам’ятаєте ви?

 

  1. Виразне читання і аналіз вірша Любов Забашти «Людина починається з добра» (слайд 4)

  1. Що, на думку поетеси, є основою для того, щоб людина була доброю? (Повинна бути оточена любов’ю, ласкою, повагою батьків)
  2. Яку людину автор вважає доброю? (Яка уміє співчувати, захистити)

 

  1. Складання пам’ятки «Як стати добрим» (слайд 5)

А що необхідно, на вашу думку, робити, щоб бути добрим? Давайте разом складемо пам’ятку.

 

  1. Висновок (слайд 6)

Отже, давайте підведемо підсумок нашої розмови:

 

ІV. Виконання творчої роботи, написання твору

 

V. Підведення підсумків уроку, оцінювання

Метод «Незакінчені речення»

Сьогодні на уроці я дізнався (-лась)...

Сьогодні на уроці я здобув (-ла) досвід…

 

VІ. Домашнє завдання. Пригадати фольклорні твори, у яких добро перемагає зло, зробити аналіз вчинків героїв.

docx
Додано
4 вересня
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку