Орієнтування в просторі та на площині. Повторення геометричних фігур.

Про матеріал
Урок математика для першого класу з використанням LEGO DUPLO. Мета: закріпити уявлення дітей про форму, колір, розмір. Розвивати мислення, уяву, дрібну моторику рук. Виховувати самостійність, наполегливість, зосередженість
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики для 1 класу

Тема. Орієнтування в просторі та на площині. Повторення  геометричних фігур.

Мета: Формувати елементарні математичні уявлення. Закріпити уявлення дітей про форму, колір, розмір. Розвивати мислення, уяву, дрібну моторику рук. Виховувати самостійність, наполегливість, зосередженість.

Обладнання: набір цеглинок LEGO  DUPLO

                                                                 Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Орієнтування в просторі.

- Підніміть догори праву руку; ліву. Доторкніться лівим ліктем парти, потім правим.

- Встаньте і поверніться праворуч, потім ліворуч.

- Назвіть предмети, які є у нашому класі праворуч, ліворуч.

2. Орієнтування на площині.

Робота в парі.

Учитель контролює виконання.

- Із конверта візьміть одне яблуко. Перемістіть його у правий верхній кут парти; у лівий верхній кут; у правий нижній; у лівий нижній.

- Покладіть яблуко на середину парти. Візьміть одну тарілочку.

- Покладіть її зліва від яблука, потім справа від яблука.

- Перемістіть її вгору над яблуком; вниз під яблуком.

3. Веселі башти

Хід вправи

  •  Гра проводиться з підгрупою дітей (4-6 осіб)
  •  Діти сідають на килим, перед ними цеглинки LEGO DUPLO
  •  Діти правою, а потім лівою рукою дістають цеглинки з сухого басейна та називають їх кольори
  •  З  обраних цеглинок діти  будують башти і описують їх

Завдання і запитання (ускладнення, розширення):

  • З яких деталей складається башта ?
  • Якого кольору цеглинки ?
  • Скільки цеглинок у кожного з вас ?
  • У кого цеглинок більше (менше) ?
  • У кого башта нижча (вища) ?
  • Побудуйте башти однакові за розміром.
  • Побудуйте башти з однакових за кольором цеглинок.
  • Розташуйте LEGO-чоловічків біля (на, за, праворуч, ліворуч) башти.
  • Доберіть LEGO-чоловічка в одязі такого ж кольору,  як колір башти.

Обведіть башти за контуром та розфарбуйте олівцями певного кольору.

4. Фізкультхвилинка

5. Робота в зошиті.

Написання ліній, крапок у куточках клітинок.

6. Вправа. Веселі геометричні фігурки DUPLO

Хід вправи

Кожна дитина має пластинку та набір цеглинок необхідних для виконання завдання;

Вихователь показує дітям картинку із зображенням геометричної фігурки, діти будують, намагаючись відтворити якомога точніше фігуру, такого ж кольору як на картинці

Запитання для дітей:

  • Якого кольору ви використовували цеглинки будуючи, трикутник (ромб, квадрат, прямокутник)? Це така ж цеглинка, яку тримає вихователь?
  • Скільки цеглинок ви використали будуючи цю фігурку?
  • Чим ваші цеглинки схожі, а чим відрізняються?
  • Що потрібно зробити для того, щоб з квадрата зробити прямокутник?
  • Опішить свою фігуру?
  • Скільки фігурок ви збудували?

6.Зорова вправа.

Ця цікава Варвара.

Гляне вліво, гляне вправо.

Вгору очі підіймає,

На підлозі щось шукає.

Ви погляньте лиш, малята,

Наче дзиґа оченята.

Гляне прямо – не моргне,

Научила і мене.

ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

1. Ігрова вправа «Відгадай».

- Назвіть предмети у класі, які знаходяться справа від дошки; зліва; внизу; вгорі.

IV. Підсумок уроку.     (Рефлексія. (- Що нового дізналися на уроці?- Чого навчилися?))

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. БІГУН СВІТЛАНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
2884
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку