Поряд з астрономією, фізикою, хімією, технічними науками, де математика є «старожилом» вона дедалі більше проникає в такі галузі, як економіка, медицина, біологія, лінгвістика, суспільствознавство та інформаційні технології. Математика в нашому житті присутня не тільки в процесі освоєння професії і реалізації отриманих знань. Так чи інакше ми використовуємо цари. Світ математики оточує нас від самого народження. Адже все, що ми бачимо навколо нас: будинок (паралелепіпед), колесо (коло), вікно (прямокутник), обчислення вартості товару, кількості будівельних матеріалів, оцінка життєвих ситуацій так чи інакше пов’язані з математикою. цю наук практично в кожен момент часу. Саме тому математики починають навчати досить рано. Вирішуючи прості і складні завдання, дитина не просто вчиться складати, віднімати і множити. Вона повільно, з азів осягає пристрій сучасного світу. І мова тут йде не про технічний прогрес або умінні перевіряти здачу в магазині. Математика формує деякі особливості мислення і впливає на ставлення до світу. Але в умовах поширеної комп’ютеризації падає інтерес дітей до знань, особливо до тих котрі вимагають логічної праці. І тому свій проект ми назвали «Ось чому вона цариця, бо велика помічниця».
Мета проекту – є зацікавити учнів математикою, поглибити і розширити знання та практичні навички учнів, побачити зв”язок математики з життям, розвиває в учнів уміння бачити цікаве, розвиває у них творчі здібності, уяву. Учні займаються пошуком різноманітної інформації, досліджують - збирають матеріал для відповіді на ключове питання. Виховати в них свідоме ставлення до предмету,розвивати творчу уяву, ініціативу, сприяти дослідницькій діяльності учнів. Ключовим питанням є Розвиток математичної компетентності учнів в умовах проектної діяльностіНавчальні цілі:проаналізувати, що і для чого вивчає математика;відмітити важливість вивчення математичних дисциплін;проаналізувати зв'язок математики в з іншими дисциплінами та сферами діяльності людини. Очікувані результати:навчаться працювати в групі;закріплять базові знання з математики;закріплять вміння працювати з комп8ютерними програмами;дослідять, як математика впливає на суспільне життя;
Математика -- одна з найдревніших наук. Перші математичні уявлення і поняття людина формувала в глибокій давнині, розв'язуючи найпростіші задачі практичного характеру. Ускладнювалися форми трудової діяльності, і перед людиною поставали складніші задачі, для розв'язування яких вона формувала нові математичні поняття, створювала математичні теорії. Отже, математика розвивалася під впливом двох головних стимулів: потреб практичної діяльності людини і логіки розвитку самої математики.І тому першу сорінку діти посвятили деяким фактам з історії математики
Ніколи ще математика не була настільки всеосяжною і такою потрібною людям наукою, як сьогодні. Вона розвивається зараз так стрімко, що гадати про те, що буде, мабуть, марно. Одне можна сказати напевно: завтра математика стане ще могутнішою, ще важливішою і потрібнішою людям, ніж сьогодні.