Основні завданняІнклюзивно-ресурсного центру. Виконала. Рябчич Лариса Миколаївна
Номер слайду 2
Основні завдання та функції ІРЦ1. Проведення комплексної оцінки для визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодоосвітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини
Номер слайду 3
2. Ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на оброблення персональних даних3. Ведення реєстру закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого- педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами
Номер слайду 4
4. Участь педагогічних працівників ІРЦ в командах психолого- педагогічного супроводу дитини з ООП у закладах дошкільної,загальної середньої освіти, а також психолого-педагогічнихкомісіях спеціальних закладах загальної середньої освіти длямоніторингу динаміки розвитку дитини не рідше ніж двічі на рік5. Надання консультацій, методичної допомоги та взаємодія зпедагогічними працівниками закладів дошкільних, загальноїсередньої, професійної освіти, з батьками з питань організаціїінклюзивного навчання, особливостей надання психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП
Номер слайду 5
8. Надання психолого-педагогічних та корекційно- розвиткових послуг дітям з ООП, які не відвідують заклади освіти та не отримують відповідних психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг9. Моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП шляхом взаємодії з їх батьками та закладами освіти, в яких вони навчаються
Номер слайду 6
10. Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання своєчасної допомоги дітям з ООПпочинаючи з раннього віку, в разі потреби із залученнямвідповідних спеціалістів
Номер слайду 7
11. Ведення документації ІРЦ, передбаченої статутом, нормативними документами 12. Підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ
Номер слайду 8
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини проводиться фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:
Номер слайду 9
Оцінка фізичного розвитку дитини (вчителем- реабілітологом)Оцінка мовленнєвого розвитку дитини(вчителем-логопедом)Оцінка когнітивної сфери дитини(практичним психологом)Оцінка навчальної діяльності дитини (вчителем-дефектологом)Оцінка емоційно-вольової сфери дитини (практичним психологом)
Номер слайду 10
6. Консультування батьків стосовно мережі закладів дошкільної,загальної середньої, професійно-технічної освіти та зарахуваннядітей до цих закладів7. Організація інформаційно-просвітницької діяльностішляхом проведення конференцій, семінарів, засідань закруглим столом, тренінгів, майстер-класів з питаньорганізації надання психолого-педагогічних такорекційно-розвиткових послуг дітям з ООП