Урок №10
Дата 12.11.2019
Основи здоров’я 6 клас
Тема: Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою.
Мета: освоїти особливості власної гігієни; розглянути складові особистої гігієни; вивчити як правильно доглядати за шкірою; виховувати концепцію конструктивного екологічного лідерства та догляд за власним здоров’ям.
Тип уроку: заняття з основами тренінгу.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання. Перевірка присутніх та готовності до уроку.
ІІ. Актуалізація та мотивація навчання
«Знайомство»
Кожен з учнів говорить своє ім’я і - якби я був настроєм я б був ?
Так ми з вами трішки дізналися один про одного.
А тепер давайте з вами визначемо правила роботи в групі
Правила
«Асоціативний кущ»
Кожен говорить з чим у них асоціюється слово гігієна.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Слово учителя: Сьогодні на уроці ми розглянемо, що таке гігієна, і чому ми повинні слідкувати за власною гігієною. Отже давайте запишемо тему уроку. (запис теми у робочі зошити)
Особиста гігієна є фактором збереження і зміцнення здоров'я людини, запобігання захворюванням, збільшення тривалості життя. Поняття особистої гігієни включає такі питання: режим дня, харчування, догляд за шкірою тіла і порожниною рота, одягом, загартовування, фізична культура, особиста гігієна у праці і побуті тощо.
Тож давайте запишемо з вами визначення що таке особиста гігієна.
Особиста гігієна - це галузь гігієни, яка розробляє питання збереження та зміцнення здоров'я людини шляхом дотримання раціонального гігієнічного режиму в побуті, особистому житті та трудовій діяльності.
Інформаційна хвилинка
Ачи знаєте ви…
Мозковий штурм
Обговорення питань: 1. Які засоби гігієни ви знаєте?
2. Чому потрібно дотримуватися власної гігієни?
3. Які можуть бути наслідки?
Робота в групах
Клас ділиться на 4 групи на парта лежать набори картинок із зображеннями обличчя волосся і різними засобами гігієни.
Завдання: Назвати предмети і засоби гігієни, призначені для догляду…
З’ясувати з якими з них можна поділитися з другом а які є індивідуальними засобами гігієни.
З групи 2 учні презентує колаж і їхню відповідь на завдання.
Отже ми можемо сказати що існують індивідуальні засоби гігієни якими можемо користуватися лише ми.
Творче завдання «Один день із життя моїх рук»
Складання ситуацій, коли на руки могла потрапити інфекція.
Як попередити «хворобу брудних рук»?
IV. Узагальнення знань
Чому важливо дотримуватися правил особистої гігієни?
Кожен з учнів говорить власну думку.
V. Домашнє завдання
Опрацювати відповідний параграф та скласти «Пам’ятку правил особистої гігієни»