Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Особиста гігієна учнів – шлях до збереження здоров'я

Про матеріал

Розробка виховного заходу «Особиста гігієна учнів – шлях до збереження здоров'я» для учнів 6 класу допоможе розширити знання учнів про особисту гігієну та про призначенням предметів особистої гігієни.

Перегляд файлу

Плужнянська санаторна школа

Хмельницької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК ЗДОРОВ’Я «ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНА УЧНІВ – ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я»

 

 

 

 

 

 

Розробив вихователь

Артенюк Г.С.

 

 

 

 

2019 рік

 

УРОК ЗДОРОВ’Я «ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНА УЧНІВ – ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я»

 

Мета:  

  •             розширювати знання учнів про особисту гігієну,  про призначенням предметів особистої гігієни;
  •             розвивати у учнів знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення;
  •             виховувати навички культури, турботу   про своє               здоров’я і здоров’я навколишніх             

Обладнання:  виставка засобів гігієни,  картки з висловами, сюжетні               картинки,               презентація

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина 

1. Вправа «Збери фразу»

На різних картках написані половинки відомих виразів, їх опускають у коробку. Кожен з учнів повинен витягнути наосліп картку, а потім кожен учасник повинен віднайти власника другої половинки виразу.

2.Зворотний зв’язок

 «Із даних висловів я зрозумів (зрозуміла), що на даному уроці ми будемо розширювати свої знання про….»

3.Мозковий штурм

Що ви знаєте про гігієну?

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і завдань уроку

Чи впливає дотримання особистої гігієни на збереження здоров’я?

Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, чому для збереження та зміцнення здоров’я треба бути чистим, охайним і дотримуватись особистої гігієни.

Про чистоту, хто всюди дбає, 

Завжди здоров’я добре має.

І настрій в того просто гарний,

І в світі він живе не марно.

2. Актуалізація опорних знань і умінь учнів

На адресу нашого класу прийшла посилка від Мийдодіра. Давайте подивимось, що ж він  нам надіслав. А ось портрет Мийдодіра (прикріпити ілюстрацію на дошці). А що ж це ще в посилці? Це цікаві загадки. Послухайте їх і відгадайте.

1). Я хлюпочу, я дзюркочу,

Чисто всіх помити хочу.

                                         (вода)

2). Гарне я і запашне,

Роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене

Вдень і на світанку

Кажуть, я даю красу,

І здоров'я, Й силу            

Чистоту у дім несу

Звуть мене всі...

     (мило)

3). Я м'якенька полотнинка

Випрана дбайливо

Не серветка, не хустинка,

Знаю своє діло.

Я до щічок, до голівки

Притулюсь ласкаво.

Я вберу усі краплинки

З тіла після ванни.

     (рушник)

4). Хто зі мною поведеться

Той здоровий буде.

Буде часто усміхатись

Білими зубами

Мене знає вся малеча,

І бабусі, й мами.

              (щітка)

5). Хто завжди правду каже

Яким є, таким покаже

І без слів про все розкаже?

     (дзеркало)

6). Резинка - Акулинка пішла гулять по спинці

Поки вона гуляла, спинка рожевою стала.

     (губка)

7). Густий і зубастий учепився

В чуб вихрастий

Розчешу я кучері,

 кучері накручені.

     (гребінець)

IV. Вивчення нового матеріалу

Вчитель. Щоб вирости здоровими і життєрадісними, працьовитими, здатними долати будь-які труднощі та перепони, вам необхідно знати вимоги гігієни  і дотримуватись їх.

 Що ж таке гігієна? 

(Гігієна – це наука про збереження і зміцнення здоров’я людини завдяки профілактичним заходам.)

 А що ж включають в себе профілактичні заходи? Ми з вами зараз почуємо з перших вуст, до нас завітали представники гігієни.

(виходять учні-представники гігієни)

Учень 1. Ранкова гімнастика.

Кожен ваш день, діти, має розпочинатися з мене – ранкової гімнастики, яка тому і називається зарядкою, що проганяє залишки сну і дає заряд жвавости на весь день.

            Кожен день по розпорядку

            Маєте робити ви зарядку,

            Для здоров’я авжеж я – плюс,

            Намотай собі на вус.

Учень 2. Зубна Щітка

Щоб здорові зубки мати,

Слід про них щоденно дбати:

Чистить, ротик полоскати

І твердого не кусати.

Доброго дня! Я – Зубна Щітка, та якою ви кожного дня чистите зубки. Мене знали ще до нашої ери. Довгий час я була лише у багатих. Замість зубного порошку використовували попіл із горілих рогів оленів. Прості люди протирали зуби крейдою і настоєм м’яти. На даний час існує великий вибір, як щіток так і зубної пасти. Ось на цій виставці представлені деякі з них. (представлення зубної пасти і щіток)

Учень 3. Мило

Щоб нічого не боліло,

Полюбити треба мило!

Часто й чисто руки мити

Та охайному ходити.

Всім відомо, що змити бруд можна тільки водою та милом. Мило – це річ, без якої ніколи не миють і не перуть. Його вважають найбільшим ворогом бруду. А яке ж мило краще миє: те, що мало піниться, чи те, що дає багато піни?  Добре миє мило з великою піною. Якщо ви уважно роздивитеся піну, то побачите, що вона складається із маленьких мильних бульок, у яких є оболонка, зроблена з води. Ці міхурці і збирають бруд, а ваші руки стають чистими. А ось представлені різні види мила, які використовують в різних моментах життя. (опис видів мила та його призначення).

Учень 4. Гребінець

Друзі! Чи знаєте ви, що коли люди не будуть користуватися гребінцем, то їхнє волосся буде кошлатим, почне швидко сіктися,  а людина з нерозчесаним волоссям завжди виглядає  неохайною, навіть тоді, коли вона буде одягнена у святковий одяг. Гребінець люди знають дуже давно. Вони бувають найрізноманітніших форм і кольорів. Розчісуючи волосся, ми робимо масаж голови, від цього наше волосся стає красивим.  (виставка гребінців).

Учень 5. Чистий одяг та взуття

Щоб одяг був завжди чистенький,

Красивий, рівний і гладенький,

Його потрібно берегти.

Про це подбати мусиш ти!

Чистими та охайними рекомендується носити і одяг, і взуття. Людина одягає різноманітний одяг і взуття, бо без нього не можна обійтися нікому. Одяг, взуття, а особливо білизна – це предмети особистої гігієни. Вони індивідуальні для кожного, і обмінюватися ними не можна, тому що в кожної людини на шкірі безліч мікробів, які можуть спричинити захворювання шкіри в іншої людини.

Завжди стежте за собою, будьте охайними, чистими і одягайтеся відповідно до того, що зібрався робити. Бережіть свій одяг і взуття.

Учень 6. Здоровий сон. 

Наприкінці дня в людини з'являється від­чуття втоми. Для відновлення працездатності організму, І в першу чергу функції центральної нервової системи, важливе значення має сон. Він має бути глибоким і три­валим. Тривалість сну визначається віком і станом ор­ганізму. Так, сон дорослої людини має тривати 7—8 год на добу. Чим молодший організм, тим тривалішим має бути сон.

V. Фізкультхвилинка

Руки в сторони та вгору —

 На носочки піднялись.

 Підніми голівку вгору —

 Й на долоньки подивись.

 Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз — присіли, руки прямо.

 Встали — знову все так само.

 Повертаємося вправно,

 Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

 І сусіду усміхнулись.

VI. Закріплення знань і вмінь учнів

А тепер давайте підведемо підсумок.

  •                  Які основи дотримання гігієни ви запам'ятали?
  •                  Яких з них ви дотримуєтесь? Поставте собі оцінку за дванадцятибальною системою.

VІI. Підсумок уроку

Отже, ми з вами сьогодні ще раз переконались, що особиста гігієна є фактором збереження і зміцнення здоров'я людини, запобігання захворюванням, збільшення тривалості життя.

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку