Особливості проведення уроків фізичного виховання в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
У зв’язку з поширенням COVID-19 українські школи перейшли на дистанційне або домашнє навчання. Віртуальні класи, теле- і відеоуроки, онлайн-конференції, вайбер-групи – ось ті формати навчання усіх шкільних предметів, включаючи і фізкультуру.
Перегляд файлу

«Особливості проведення уроків фізичного виховання в умовах дистанційного навчання»

     У зв’язку з поширенням COVID-19 українські школи перейшли на дистанційне або домашнє навчання. Віртуальні класи, теле- і відеоуроки, онлайн-конференції, вайбер-групи – ось ті формати навчання усіх шкільних предметів, включаючи і фізкультуру.

     Дистанційне навчання для учнів з фізичної культури це досить складне завдання, тому що виконання фізичних вправ самостійно потребує неабияких психологічних та фізичних зусиль учнів. На мою думку «виграють» ті учні, які систематично отримували від своїх вчителів фізичної культури домашні завдання та старанно їх виконували. Заняття фізичною культурою не лише поліпшують спортивну форму, але й піднімають настрій та допомагають позбавитися поганих думок. «Не такий страшний сам страх по факту, як думки про цей страх, людей з’їдають думки, поки вже прийде та хвороба – людина вже себе з’їсть, імунітет на нулі і не буде боротися із хворобою, тому пам’ятайте, що ендорфіни, позитивні емоції – це те, що зміцнює наш імунітет», каже Інна Кукуленко-Лук’янець, доктор педагогічних наук.

   Вчителі фізичної культури організували дистанційну роботу в умовах карантину за такими критеріями:

1. Особистий приклад вчителя!!!

2. План роботи вчителя фізкультури на період карантину.

3. Знання учнями правил самостійних занять фізичними вправами.

4. Правила самоконтролю під час виконання практичних завдань.

5. Виконання фізичних вправ протягом дня (ранкова руханка, фізкультурні паузи під час роботи за комп’ютером, смартфоном тощо).

6. Робота з батьками щодо організації дистанційної роботи з фізичної культури. 7. Виконання фізичних вправ тільки за умови гарного самопочуття, дотримуючись усіх вимог карантинних заходів.

8. Врахування місця проживання учнів (квартира, будинок, наявність власного подвір’я тощо).

9. Використання нестандартного обладнання для занять в домашніх умовах.

10. Забезпечити зворотній зв’язок з учнями та батьками.

11. Пропонувати учням цікаві практичні та теоретичні завдання.

Також дуже важливо на період карантину виконувати руховий режим дня це:

1. Ранкова гімнастика.

2. Фізкульт хвилинка після навчання.

3. Фізичні вправи для розвитку фізичних якостей.

      Учні вже призвичаїлися до нового формату навчання, хоча ставлення, природно, різниться. Хтось задоволений ним і волів би навчатися так і після завершення карантину, а хтось сумує за школою, однокласниками, вчителями, живим спілкуванням, активним способом життя. «Карантинне» навчання дається взнаки дитячому організму: сидячи перед комп’ютером чи телевізором за уроками, учні ведуть малоактивний спосіб життя без звичних фізичних навантажень.

     Важливою частиною дистанційного навчання стала фізкультура. Вона зобов’язує школярів все-таки виконувати комплекс вправ «на оцінку», пропонує помірні навантаження на різні групи м’язів. Зрештою, потребу встати з-за столу, розім’ятися, пострибати, поприсідати відчуває зараз будь-яка людина, перебуваючи довгий час вдома.

На сайті дистанційного навчання нашого центру є завдання з фізичної культури.

Висновок: дистанційне-навчання – це нова форма освіти, націлена не тільки на формування знань, навичок і вмінь у певній галузі, але і на формування особистих якостей школярів: дисциплінованості, самостійності, відповідальності, співпраці.

Під час дистанційного навчання, на карантині, не потрібно забувати про такий предмет як фізична культура та виховання. Саме цей предмет, за рахунок правильно підібраних фізичних вправ, допоможе дитині зміцнити імунітет.

      Учні отримують комплекси вправ, які повинні виконувати самостійно, дотримуючись правил техніки безпеки, за відсутності поганого самопочуття

(висока температура, тиск та інше). Форм контролю за виконанням завдань вчителі не розробляли. Залишили це на сумління вихованців, адже спорт вимагає насамперед системного підходу. «Хто як займався, буде видно після карантину».

 

docx
Додав(-ла)
Воловик Іра
Пов’язані теми
Фізична культура, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
2929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку