Освітній проєкт «Школа лідерської майстерності»

Про матеріал
Органи учнівського самоврядування – це місце професійного зростання майбутнього лідера, людини нової генерації. Учнівське самоврядування Київщини має бути уособленням демократичної атмосфери в закладах освіти, формою самодіяльної організації дитячого життя, важливим чинником самовиховання особистості, формувати лідерів нової формації, компетентних, відповідальних особистостей, здатних мислити неординарно, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення. Мета проєкту полягає у підвищенні рівня громадянської свідомості, вихованні патріотизму в дітей та учнівської молоді області, формування активної громадянської позиції шляхом залучення їх до дієвої участі в демократичному управлінні.
Перегляд файлу

Обласний освітній проєкт

«Школа лідерської майстерності»

 

Автор:

Людмила Шевченко,

заступник директора

з навчально-методичної роботи 

КЗ КОР «Центр творчості

дітей та юнацтва Київщини»

 

І Опис проєкту

 

Дитячий лідерський рух сьогодні – це погляд у майбутнє. Адже, він є одним із важливих та дієвих інститутів соціалізації особистості, який дає дитині можливість реалізувати власні інтереси, ініціативи, забезпечує здатність самостійного прийняття рішень, спроможність розвивати й удосконалювати свої здібності – це те, що вирізняє лідерів із-поміж великої кількості людей. І цей багаж компотентностей стане платформою для успішного дорослого життя.

Органи учнівського самоврядування – це місце професійного зростання майбутнього лідера, людини нової генерації. Учнівське самоврядування Київщини має бути уособленням демократичної атмосфери в закладах освіти, формою самодіяльної організації дитячого життя, важливим чинником самовиховання особистості, формувати лідерів нової формації, компетентних, відповідальних особистостей, здатних мислити неординарно, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення.

Виховання сучасного громадянина й патріота своєї держави вимагає нових форм та методів роботи з учнівською молоддю, тому проєктом передбачено залучення лідерів органів учнівського самоврядування міст, районів, територіальних громад Київщини до розробки та реалізації соціальних, організаційних, змішаних, творчих, інформаційних, управлінських проєктів та їх участь у прийнятті важливих  рішень; втілення дітьми-лідерами в практику набутих знань для подальшої успішної роботи, продовження реалізації себе як управлінця.

 

ІІ Мета, цілі та завдання проєкту

 

Мета проєкту полягає у підвищенні рівня громадянської свідомості,

вихованні патріотизму в дітей та учнівської молоді області, формування активної громадянської позиції шляхом залучення їх до дієвої участі в демократичному управлінні.

 

Цілі та завдання проекту:

 

  • розвиток соціальної активності, громадянської компетентності та лідерських якостей в учнівської молоді;
  • формування HR-лідера нової генерації;
  • пошук та використання нових організаційних форм роботи в дитячому середовищі;
  • формування правової культури особистості дитини-лідера;
  •  налагодження механізмів діалогу між дітьми та органами державної влади, громадськими організаціями та іншими соціальними інституціями.

 

ІІІ Очікувані результати проєкту:

 

  • виховання соціально активного громадянина;
  • створення в області дієвої моделі функціонування органів учнівського самоврядування;
  • удосконалення напрямів роботи  через організацію діяльності органів учнівського самоврядування;
  • формування комунікативних навичок командної та проєктної роботи, спілкування без кордонів, налагодження  партнерських відносин.

 

ІV Команда проєкту:

 

  • департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації;
  • Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»;
  • обласна рада дітей Київщини;
  • місцеві органи управління освітою;
  • регіональні органи учнівського самоврядування.

 

V Цільова аудиторія: лідери органів учнівського самоврядування закладів освіти Київської області.

 

VI Ключові заходи проєкту

  • Створення умов для життєвого самовизначення, інтелектуального,

морального, фізичного розвитку дітей та учнівської молоді Київщини.

  • Реалізація творчого потенціалу дітей-лідерів як у власних інтересах, так і в інтересах закладів освіти, територіальної громади.
  • Упровадження у практику навчально-оздоровчих зборів лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді.
  • Сприяння розвитку волонтерського руху серед учнівської молоді, залученню її до посильної соціальної допомоги.
  • Забезпечення функціонування та діяльності різних моделей учнівського самоврядування у закладах освіти регіонів області як осередків громадського самоврядування, що забезпечують захист прав і інтересів учнів, їхню участь в управлінні навчальним закладом.
  • Підвищення ролі органів учнівського самоврядування у різних соціальних процесах та вирішенні пріоритетних завдань шляхом залучення до громадських справ.
  • Проведення виборів до обласної ради дітей Київщини, органів учнівського самоврядування.
  • Створення та організація діяльності рад дітей у територіальних громадах.
  • Розробка та реалізація обласною радою дітей Київщини програм у сферах культури, дозвілля та волонтерської діяльності; екології, спорту та здорового способу життя; преси та інформаційного забезпечення; партнерства та зв’язків з громад кістю; освіти та захисту прав дітей.
  • Проведення обласних зборів лідерів органів учнівського самоврядування.
  • Організація роботи Школи лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді Київської області.
  • Організація навчання scrum-майстрів із числа лідерів обласної ради дітей Київщини для результативної реалізації проектів, організації ефективної командної роботи.
  • Використання діджиталізація у реалізації дитячих лідерських стартапів.
  • Розширення партнерських відносин та забезпечення виконання угод про співпрацю між органами місцевого самоврядування, виконавчої влади та громадськими організаціями.

 

VIІ Управління проєктом та проєктні ризики

 

СИЛЬНІ СТОРОНИ

СЛАБКІ СТОРОНИ

  • Багаторічний досвід функціонування обласної ради дітей Київщини.

 

  • Підтримка дитячого лідерського руху на Київщині департаментом освіти і науки Київської обласної держаної адміністрації.

 

  • Бажання дітей самостійного приймати рішення, розвивати й удосконалювати свої здібності.

 

  • Наявність партнерів, які готові співпрацювати з органами учнівського самоврядування.

 

  • Конструктивна участь дитячих лідерських організацій у соціально-культурному  житті області.

 

  • Недостатнє фінансування на проведення заходів з лідерами органів учнівського самоврядування області.

 

  • Відсутність в регіонах області координаторів органів учнівського самоврядування, зокрема у новостворених об’єднаних територіальних громадах.

 

  • Часта заміна координаторів органів учнівського самоврядування.

 

  • Відсутність демократичної атмосфери у дитячих колективах.

 

  • Відсутність нових організаційних форм роботи в дитячому середовищі.

 

  • Недостатнє ресурсне забезпечення.

МОЖЛИВОСТІ

ЗАГРОЗИ

  • Залучення різних соціальних інституцій до реалізації проєкту.

 

 

  • Використання діджіталізації у реалізації стартапів.

 

  • Розширення кола партнерів, які підтримують діяльність дитячих лідерських організацій.

 

  • Спілкування дітей-лідерів з успішними людьми, які вже чітко визначились із своєю професійною діяльністю і обрали сучасні професії.

 

  • Можливість презентувати та реалізувати проєкт-ідеі.

 

 

 

  • Відсутність інформації про діяльність дитячих лідерських організацій.

 

  • Пасивність координаторів органів учнівського самоврядування щодо залучення дітей-лідерів до різних соціальних проєктів та ініціатив.

 

  • Небажання органів місцевого самоврядування новостворених об’єднаних територіальних громад підтримувати дитячі лідерські  ініціативи.

 

  • Відсутність власного простору для належного функціонування регіонального органу учнівського самоврядування, можливості наочного спілкування дітей-лідерів.

 

docx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку