Освітня технологія – метод ейдетики

Про матеріал

Освітня технологіяметод ейдетики

Перегляд файлу

Нова освітня технологіяметод ейдетики

Сьогодні перед багатьма вчителями постає думка: яким  методам  і  прийомам  надати  перевагу?  Що робити,  аби  кожному  учневі  було  легко  і  цікаво здобувати  знання?  Зараз  пропонується  багато методик і одна з них – «Школа Ейдетики».

 

Ейдетикою  психологи  називають  вчення про  суб’єктивні  наочні  образи,  які

спостерігаються в дітей та  підлітків у відповідній фазі їхнього розвитку.

Ейдетизм    відображення  у  всіх  деталях образів  предметів,  не  діючих   в  даний  момент  на аналізатори. Ейдетичні образи відрізняються    від звичайних  тим,  що   людина  нібито  продовжує сприймати предмет в його відсутності.

Деякі методи ейдетики:

Метод  «Абревіатури»   (вивчення   віршів  за допомогою  логічних скорочень)

Метод  логічних  скорочень    це  метод  зручного скорочення  слів,  який  є  елементом  скорочитання. Слово скорочується таким чином, щоб за деякими його  буквами  можна  було  здогадатися  про  його значення. Творчий процес відбувається тоді, коли

діти  починають  здогадуватися  про  зміст  слова  по скороченому запису цього слова, записуючи його в пам’яті на рефлекторному рівні.

Наприклад:


У рябого кошеняти,

Завелися грошенята.

Скік мале у магазин

Тай купило апельсин.

Розкусило, - там водиця.

-  Апельсин цей не годиться!

І побігло в магазин:

«Дайте з салом апельсин.»

 

У ряб. к - ти

Зав-ся  гр – та

Ск. м. у маг-н

Та й куп. ап-н.

Роз-ло, там в-ця,

Ап-н цей не год-ся!

І п-ло в маг-н:

«Д-тезс-мап-н.»

 

Метод «Оживлення»

За  допомогою  цього методу дитина вчиться швидко створювати уявні картинки віршів, вона начебто стає співучасником подій,  про   які   йде  мова.   Метод  ґрунтується  на  розвитку  природних

можливостей дитини до фантазування, розвиненій

уяві,  образному  мислені.   Розвиток здібностей  до  візуалізації  поширює  межі  пам’яті, створює   безмежні  можливості   використання образної пам’яті.

Вивчаючи вірш за допомогою цього методу,

потрібно лише уявити всі події, що відбуваються у

вірші, з  точки зору діючої особи, використовуючи

предмети,  що  знаходяться  навколо  людини  як

підказку.

«Римований мультик»

При вивчені вірша дітям пропоную заплющити очі

та уявити відповідну картину.

Гриб у лісі заблудився,

Бо від мух листком накрився,

А горобчик пролітав,

Він листок  з грибочка зняв.

Г. Чубач

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
4 січня
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку