До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок - квест з літературного читання для 2 класу на тему "Казка двері відчиняє"

Про матеріал

Підсумковий урок з літературного читання за розділом "Казки", проведений у нестандартній формі, як урок-квест.

Перегляд файлу

Урок-квест з літературного читання

«Казка двері відчиняє»

2 клас

 

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів за розділом «Казки», розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, уяву. Виховувати в учнів інтерес та любов до книги, розвивати бажання читати і знати більше казок.

Місце проведення : класна кімната.

Хід гри

І. Вступне слово вчителя. Сьогодні ми вирушаємо в подорож по Країні Казок. Казка – це чарівна, захоплююча країна, де добро завжди перемагає зло. Сподіваюсь, що подорож буде цікавою, адже ми будемо не просто грати, а підведемо підсумок тих знань, що ви отримали під час вивчення розділу «Казки». І це буде не проста подорож, а квест. Квест – це командна гра. Усі члени команди працюють дружно, злагоджено, допомагають один одному, разом виконують цікаві завдання і водночас поповнюють свої знання, вчаться працювати в команді.

ІІ. Учениця.  Казок країна чарівна,-

                   У гості нас чека вона.

                   Ото ж часу не гаймо,

                   У подорож рушаймо!

 Учень.    Увага! Увага! Наш казковий експрес вирушає в подорож по Країні Казок. У мандрівці на нас чекатимуть цікаві зустрічі, пригоди. Щоб проїхати всю країну, нам потрібно пригадати все, ми знаємо та вміємо, бути уважними та спостережливими.

ІІІ. Вчитель. Пам’ятайте, що під час подорожі - квесту ви повинні дотримуватися 3 важливих правил: взаєморозуміння, взаємопідтримка, взаємодопомога!

 

Умови та правила гри

  1. У грі беруть участь 3 команди по 6 учасників.
  2. Кожна команда отримує Квест – карту, на якій позначено 5 станцій.
  3. Учасники зобов’язані  пройти усі 5 станцій.
  4. На кожній станції будуть різні завдання. Після кожного виконаного завдання команда отримує пелюсточку, яку наклеює  до Квітки – семицвітки. Це означає, що станцію успішно пройдено.
  5. Команда, яка найшвидше збере Квітку – семицвітку буде переможницею і отримає винагороду.

ІV. Представлення команд

1 команда «Колобок»

Вовка зовсім не боявся,            

І ведмедю не дістався,
Та лисиці на зубок
Все ж потрапив Колобок .

 

2 команда «Мальвіни»

          Дівчинка Мальвіна - подруга Буратіно.

          Всі правила ми  добре знаєм

          Навіть друзів поучаєм. 

 

3 команда «Незнайки»

           Дуже любим жартувати,

           Любу вигадку сказати.

           Вмієм гарно малювати

           І на Місяць мандрувати

V. Конкурс капітанів

Перш, ніж розпочати подорож, капітани повинні розшукати Квест- карти, виконавши зашифровані завдання. (Капітани отримують лист, у якому ребус зі словом-відгадкою «Вікно», на вікні класної кімнати листівка із загадкою:

«Чотири братці під одним дахом живуть» (Стіл). На столі знаходять слідуючу картку з ребусом, відгадка, до якого слово «Шафа» У шафі, в яскравій коробці знаходять Квест - карти).

Вчитель оголошує, що капітани добре справились із першим завданням і приклеює кожній команді по дві пелюстки на Квітки – семицвітки за представлення команд та конкурс капітанів.

VI. Знайомство зі станціями та казковими героями, які  там чекають команди, щоб задати їм свої завдання.

- Діти, відгадайте, які казкові герої зустрічатимуть вас на кожній станції!

(Казкові герої –учні паралельного класу у відповідних костюмах загадують про себе загадки командам )

1 станція «Кінотеатр».

 

      Був у татка хлопчик гарний,

      Незвичайний, деревяний

      Мене дівчинка Мальвіна

      Називала… (Буратіно)

 

2 станція «Виправ помилку»

 

     Старенька бабуся у лісі жила,

     Гостинці для неї онучка несла,

     Та вовк по дорозі цю дівчинку стрів.

     Як казка ця зветься, хто б відповів? (Червона Шапочка)

 

           3 станція «Казкова майстерня»

 

     Хто на гусячих крилятах
     Прилетів до мами й тата?
     Був міцний, бо їв кулешик.
     Це відомий всім …(Телесик)   

 

         4 станція «Казкова хатинка»

       У цій хатинці живе бабуся, яка дуже любить розповідати діткам казки. Вона перевірить, чи добре ви пам’ятаєте  казки, які чули чи читали самі.

 

         5 станція «Бюро знахідок»

 

VII. Вирушаємо в подорож!

 Команди, тримаючи один одного за пояс вирушають у подорож «паровозиком», виконують завдання та рухаються від станції до станції.

 

ЗАВДАННЯ ДО СТАНЦІЙ

  1. «Кінотеатр»

Буратіно демонструє на комп’ютері уривки та ілюстрації різноманітних казок. Діти повинні відгадати, з якої це казки.

  1. «Виправ помилку»

Команди отримують картки з уривками відомих казок, в яких допущені помилки. Учасники команди виправляють помилки, вписуючи правильні слова.

1. Жила – була на світі дівчинка. Звали її Зелена Шапочка.

Покликала її тітонька і попросила:

  - Піди до дідуся і віднеси йому футбольний м’яч і кеди.

  - Добре! – сказала Жовта Кепочка, взяла відеречко і поскакала.

 

 

  2.  Жила-була Коза. І було у неї дев’ять гарненьких кошенят.

 Одного разу пішла вона до магазину і наказала своїм пухнастим курчатам:

  -Любі дітки, піду я на ставок та наловлю рибки. А ви   відчиняйте всім двері!

 

 

 3. Жили-були Півник і троє їжачків. Одного разу знайшов Півник монету та й загукав:

   -Гей, Вруть! Гей, Керть! Скачіть сюди, я гривню знайшов.

  Прибігли зайчики та й кажуть:

   - Молодець, Курочка.

 

 

  1. «Казкова майстерня»

Телесик задає завдання виготовити аплікації до казки  із поданих заготовок  та відгадати цю казку.

  1. «Казкова хатинка»

Бабуся загадує казкові загадки:

БАБУСИНІ КАЗКИ

 

Сидить дівчина в корзині

 На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась

До ведмедя не призналась? («Маша і ведмідь»)

 

Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

 Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)

 

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

 Вовк — не наша мати. («Вовк і семеро козенят»)

 

Я — бичок- третячок

 Солом’яний мій  бочок.

Із соломи дід зробив,

 Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок)

Він звірят усіх лікує,

Від ангіни їх рятує.

Вилікує він за Мить

 Все, що в звірів заболить. (Айболит)

 

Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )

В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )

Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)

Кого зробив дід із соломи? (Бичка)

Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )

Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)

 Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)

Яка тварина вкрала курочку(Лисичка)

 Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)

 Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза? (Червоні чоботи)

 

 

  1. «Бюро знахідок»

Попелюшка дістає із торбинки загублені речі, діти відгадують, героєві якої казки потрібно їх повернути.

Орієнтовний перелік предметів

  • дзеркало («Білосніжка і семеро гномів»)
  • колосок  («Півник і двоє мишенят»)
  • рукавичка («Рукавичка»)
  • пірїна («Кривенька качечка»)
  • шкаралуна від горіха («Дюймовочка»)
  • сито («Як дівчина короля перехитрила»)
  • глечик («Жбан меду»)
  • голка («Міньба»)

Виконавши всі завдання, команди шикуються для підведення підсумків та нагородження. Показують присутнім свої Квітки – семицвітки, команда –переможець отримує казкову грамоту і на завершення кожній команді казкові герої вручають  в’язку бубликів. Як з кінцівки казки –«Вам казку, а нам – бубликів в’язку!»

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Чоботар Таміла Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Prytkova Diana
    Цікаві завдання.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шабат Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Афанасенкова ГАЛИНА
    А как себе можно сохранить?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Груба Людмила Іванівна
    Креативний урок! Чекаємо нових!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
4 січня
Переглядів
3567
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку