12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Ознака паралельності прямої і площини.

Про матеріал
Сформувати: -уявлення про випадки взаємного розміщення прямої і площини у просторі; -розуміння означення прямої, паралельної площині. Працювати над засвоєнням змісту й доведення ознаки паралельності прямої площині. Навчитися використовувати означення та ознаку паралельності прямої і площини для доведення їх паралельності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розміщення прямої та площини. Ознака паралельності прямої та площини. Маріупольський професійний ліцей сфери послуг. Предмет: Геометрія. Сиротенко С. М.., Викладач математики

Номер слайду 2

Мета уроку. Сформувати:уявлення про випадки взаємного розміщення прямої і площини у просторі;розуміння означення прямої, паралельної площині. Працювати над засвоєнням змісту й доведення ознаки паралельності прямої площині. Навчитися використовувати означення та ознаку паралельності прямої і площини для доведення їх паралельності.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Формування первинних умінь. Виконання усних вправ. Дано куб ABCDA1 B1 C1 D1. Назвіть: а) ребра, паралельні площині BCC1;б) площини граней, паралельні ребру АВ. Яким граням паралелепіпеда паралельна пряма АВ; B1 C1 ; DD1 Відрізок АВ і площина α не мають спільних точок. Чи правильно, що:а) відрізок АВ паралельний площині α;б) пряма АВ паралельна площині α?

Номер слайду 13

Виконання письмових вправ

Номер слайду 14

Дано. АВСD – трапеція, α || ВС || АDАВ ∩ α = М, СD ∩ α = NAD = 7 см, BC = 3 см, AM = BMЗнайти МN. Розв’язання Оскільки α || ВС || АD то МN || АD. За умовою AM = BM, тоді за теоремою Фалеса. СN = ND. Отже, NM – середня лінія трапеції АВСD. Відповідь 5 см.

Номер слайду 15

Інтерактивна гра: «Незакінчене речення»1. Основні поняття стереометрії: точка, пряма і …. .2. Твердження, які доводять, називають…. 3. Якщо пряма і площина мають тільки одну спільну точку то вони …..4. Якщо через пряму проходять дві різні площини, то площини …. .5. Якщо дві точки прямої належать площині, то і вся пряма цій площині ….6. Через будь-які три точки, які не лежать на одній прямій, можна провести площину і до того ж тільки …..7. Дві прямі, які не лежать в одній площині, називають….. .8. Через дві прямі, що перетинаються провести ….. .9. Дві прямі лежать в одній площині і не перетинаються називають….

Номер слайду 16

Інтерактивна гра: «Незакінчене речення»10. Площину однозначно визначають пряма і точка, що не лежить на цій…..11. Якщо одна пряма лежить у деякій площині , а друга перетинає цю площину в точці, що не належить першій прямій, то такі дві прямі … .12. Через будь-яку точку простору, яка не лежить на даній прямій, можна провести пряму, паралельну даній і до того ж тільки …..13. Дві прямі, паралельні третій паралельні ….. .14. Скільки площин можна провести через три точки, що лежать на одній площині…. .15. Колії залізничної дороги між собою…..16. Середніх ліній в трикутнику можна провести…три.

Номер слайду 17

VІІІ. Домашнє завдання. На сайті МПЛСП - http://mplsp.com.ua/

pptx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку