Пам'ятка "Готуємось до школи"

Про матеріал

Поради щодо підготовки дитини до школи, які допоможуть визначити психологічно готова дитина до навчання, чи сформовані у неї мисленнєві операції, чи готова сприймати і слухати вчителя, чи готова до навчальних навантажень тощо.

Перегляд файлу

ГОТУЄМОСЬ ДО ШКОЛИ

 

Поради для батьків майбутніх першокласників

C:\Users\Admin\Desktop\shcool.png

       Вступ до школи — це новий і надзвичайно складний етап у житті 6–7 річних дітей та їх батьків. Перш за все необхідно знати, що прихід 6–7 річної дитини до школи збігається з психологічною кризою, пов’язаною з необхідністю навчання у школі і необхідністю взяти на свої маленькі плечі ряд обов’язків, які раніше виконували дорослі.

      Не так важливо, чи вміє дитина читати і писати! Важливим є те, чи психологічно готова дитина до навчання, чи сформовані у неї мисленнєві операції, чи готова сприймати і слухати вчителя, чи готова до навчальних навантажень.

Орієнтовний  перелік того, що необхідно дитині знати і вміти

на кінець дошкільного періоду.

  • Соціально-суспільні, побутові знання

Діти знають:

назву нашої країни та її столиці;

прапор, герб України;

назву рідного міста, адресу, прізвище, ім’я, по-батькові батьків;

дні тижня, їх послідовність;

назву поточного місяця.

Діти вміють розповідати про свою сім’ю;

називати і відрізняти різні частини доби і їх послідовність;

розуміти поняття «вчора», «сьогодні», «завтра», називати місяці року.

 

  • Знання про природу

Діти мають уявлення:

про сезонні зміни в природі;

про свійських та диких тварин;

про перелітних та зимуючих птахів;

про залежність змін у живій природі від змін у неживій природі;

про умови, необхідні для росту рослин;

про лісові ягоди і гриби;

про овочі і фрукти;

про дерева, кущі, квіти.

  • Мисленнєві операції

Діти вміють:

порівнювати, класифікувати, групувати предмети;

називати матеріали, з яких виготовлені ці предмети;

розуміти значення узагальнюючих слів;

порівнювати довжини, висоту, ширину;

розрізняти форму предметів.

  • Моторика та координація

Діти вміють:

прямо та твердо ходити, бігати, стрибати;

точно ловити та кидати м’яча;

протягом певного часу носити не дуже легкі та великі предмети;

застібати ґудзики та зав’язувати шнурки;

проводити на папері прямі рівні лінії;

«бачити» рядок у зошиті та писати у ньому;

бачити клітинки та точно виконувати по них малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Виховання дитини – це виховання себе на очах у дитини. Доки ми не зрозуміємо цієї істини, педагогічний процес не зрушить з місця.

Е.Лівінський,

психотерапевт

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
26 березня 2018
Переглядів
4005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку