20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Пам’ятка: «Якщо ваша дитина працює над проектом»

Про матеріал

На допомогу батькам! Памятка: Якщо ваша дитина працює над проектом. Матеріал містить рекомендаціі для батьків щодо написання проектів з трудового навчання. Бажаю успіхів!

Перегляд файлу

Підготувала

вчитель трудового навчаня та технології

Штельмах С. Ю.

На допомогу батькам

Пам’ятка

 

 «Якщо ваша дитина працює над проектом»

 

   Виконання проекту з трудового навчання – важка праця як для учня, так і для батьків.

   Робота над проектом – це самостійна діяльність учня, але задача батьків – знати суть проектної діяльності, її етапів, вимог до процесу і результату виконання, щоб бути готовим до співпраці із своєю дитиною, якщо вона звернеться по допомогу.

 

Пам’ятайте:  ви відіграєте роль джерела інформації – такими як книги, фільми, мережа Інтернет. Але право вибору джерела інформації надається дитині!

Алгоритм роботи над проектом:

 

 

ПРОБЛЕМА      =>      МЕТА     =>      РЕЗУЛЬТАТ

 

 

Після того, як виявлена проблема і поставлена мета необхідно:

 

  1. Встановити наявність ресурсів та визначити яких ресурсів не вистачає (що є для виконання – інформація, вміння, а чого поки що немає, але потрібно мати: знайти інформацію, навчитись виконувати певні операції, види робіт).
  2. Поставити задачі (що потрібно зробити, щоб досягти мети).
  3. Намітити етапи роботи (розділити всю роботу на частини).
  4. Обрати способи вирішення завдань на кожному етапі.
  5. Визначити строки виконання роботи (поетапно і в цілому).

 

Для виконання проекту необхідно пройти 4 етапи:

 

IV. Заключний.

ІІІ. Технологічний;

ІІ. Конструкторський;

І. Організаційно – підготовчий;

 

   Результатом роботи над проектом є – виріб (виготовлений власноруч), який може слугувати для власних потреб дитини, рідних, друзів, школи або громади, а також письмовий звіт виконаний за шаблоном та презентація виробу (публічний виступ).


Для виступу можна використати такі ключові вирази:

 

Я розпочав роботу з того, що……………………………………………….

Потім я приступив до……………………………………………………….

Я закінчив роботу тим, що……………………………………………………

Під час виконання проекту я стикнувся з такими проблемами як……….

Я відхилився від плану (вказати коли був порушений план роботи)……

План роботи був порушений, тому що……………………………………..

Під час виконання проекту найбільш цікавим виявилось…………………

Труднощі виникли під час виконання………………………………………..

Мені вдалося досягти мети, тому що……………………………………….

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ

 

1. Під час вибору моделей аналогів необхідно допомогти дитині знайти якомога більше ідей, записати або замалювати їх на аркуші паперу.

ПАМЯТАЙТЕ! Ідеї повинні бути різноманітними. Чим більше ідей, тим більший вибір.

2. Допомогти вибрати найкращу ідею, обґрунтувати вибір, допомогти правильно сформулювати мету проекту.

3. У ході роботи над проектом батьки допомагають спланувати роботу над проектом, враховуючи зайнятість дитини та розклад занять а також  час на відпочинок.

4. Особливу увагу приділити проміжному контролю на виготовлення виробу.

5. Важливим є допомога у пошуку інформації та доборі матеріалів та інструментів (у дитини не достатньо досвіду і знань про тканини, нитки та способи їх обробки).

6. При підготовці до презентації необхідно прослухати виступ, щоб зняти хвилювання у дитини та підтримати її.

7. Батьки дають поради, які допоможуть скоректувати діяльність дитини у наступному проекті.

8. Обговорюють з дитиною, що вона може зробити самостійно, без їх допомоги.

Таким чином у ході роботи над проектом батьки можуть виступати в кількох ролях. Вони консультують, відслідковують виконання плану, вирішують оперативні питання, допомагають в попередній оцінці проекту, приймають участь у підготовці презентації, забезпечують відповідний режим роботи та відпочинку дитини.

  Спільна робота вчителя, учнів та батьків є цінним інструментом, що дозволяє скласти для кожного учня свій маршрут і підібрати оптимальний варіант для виконання роботи.

  Працюючи разом з дітьми над виконанням проектів, батьки більше часу проводять з дітьми, стають ближче до них, краще розуміють проблеми своїх дітей.

  Діти у свій час пізнають багато нового, поповнюють дефіцит уваги та спілкування з дорослими, в них формуються навики проектної діяльності та взаєморозуміння.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коломієць Олена
    Така чудова пам'ятка корисна не тільки батькам, а й вчителям ! Обов'язково скористаюсь вашою розробкою, ДЯКУЮ !!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 липня 2018
Переглядів
256
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку