Паперовий пейзаж. Прогулянка осіннім парком.

Про матеріал
Розробка уроку Дизайн та технології для учнів першого класу НУШ. Тип уроку: вивчення нового матеріалу, урок-милування. Матеріал уроку передбачає розвиток дрібної моторики пальців, формування естетичного смаку, любов до рідної природи, повагу до праці двірників, розвиток працьовитості учнів.
Перегляд файлу

Дизайн та технології .  Конспект уроку . Дата 20 листопада 2020 року

Вчитель початкових класів першої категорії КЗ «Лисичанська ЗШ І-ІІІ ст. № 8», Корбан Людмила Андріївна

Назва  уроку : Тихо осінь ходить гаєм

Тема уроку : Аплікація з кольорового паперу та картону. Створення аплікації «Осінній пейзаж»

Мета уроку : - формування естетичного сприйняття     осінньої пори ; вміння працювати з папером ,картоном ; вирізати ножицями по контуру шаблона ;

-розвивати художній смак ;самостійність при виборі фону роботи та вміння створювати паперові пейзажі ;

-розвивати дрібну моторику руки ;розвивати навички роботи з ножицями ;

-виховувати любов до природи в будь-якій порі року ;плекати любов до української народної культури , рідного слова;спостережливість за сезонними змінами у природі

-виховувати працьовитість ; спроможність допомагати один одному ;

Методи і прийоми : бесіда ; пояснення ; демонстрація виконання роботи

Тип уроку : вивчення нового матеріалу ; урок- милування      Обладнання : ножиці, кольоровий картон та папір , клей .

Перебіг уроку                                      1.ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ

Дзвоник весело лунає, до роботи всіх скликає .

Дружно беремось за діло,труднощі поборем сміло .

2. Повідомлення теми і задач уроку.

W . Вступне слово учителя

C:\Users\Ludmila\Desktop\на урок\00c.jpg

 

-Я почала наш урок цими прекрасними рядками ,тому що підходить до свого кінця осіння пора . Сьогодні я хочу запросити усіх на прогулянку до осіннього парку. Скажіть будь ласка ,де ми з вами живимо : у місті чи у селі ? Правильно ! ми мешкаємо у місті . Як називається  наше місто ? ( Лисичанськ )  Правильно ! Наше місто не старе але вже і не молоде . Йому більше ніж 300 років. Усі містяни дуже люблять відпочивати , прогулюватися у парках і скверах. Люблять споглядати на природне явище – листопад ,збирати гарні букети з осіннього листя.

W . Повідомлення теми і задач уроку

Сьогодні на уроці ми з вами діти створимо свій осінній парк , і запрошуємо на прогулянку усіх наших гостей.

W . Перевірка готовності учнів до виконання роботи на уроці.

 

3. Робота над новим матеріалом

- демонстрація вже готової роботи ;

- обговорення деталей роботи ;

- вибір фону для аплікації ;

- повторення назв кольорів осіннього листя ;

Інформаційна робота по групам             

 Учитель  :  Перш ніж відправитись на прогулянку до осіннього парку прослухаємо синоптичний прогноз погоди .                               1                                                                                                                         Синоптики  - Сьогодні  20 листопада 2020 року , п,ятниця Температура повітря  - 7 градусів. На вулиці вже лежить сніг . Треба одягати теплі куртки ,капелюшки і рукавиці .

Рятувальники  : Перш ніж працювати з ножицями треба бути дуже обережним  . Ножиці можна передавати один одному кільцями , а не лезом ,  щоб не порізати пальчика . Клей не можна брати до рота , бо можна  отруїтися . Не розтинайте ножиці , щоб не отримати травму на уроці .

    По крокове виконання практичної роботи

1 крок  – Візьміть будь ласка коричневий папір , і з білої сторони обведіть свою долоньку простим олівцем . Обережно вирізаємо по контуру утворену деталь .

2 крок  – Обережно приклейте стовбур дерева на фоновий картон. І нехай трохи підсохне . Відкладіть його на край парти .

Учитель . Осіння пора для людини має велике значення  Недаремно про осінь нашим народом складено багато загадок ,приказів,легенд ,обрядів. Збиранням цієї  народної культурної спадщини займаються етнографи.   

Етнографи . Наш народ завжди з повагою відноситься до осені . про неї складено багата приказів ,прислів,ів, обрядів .  

                 - Осінь усьому рахунок веде

 - Осінь збирає ,а весна з,їдає                                  Осінь іде – за собою дощі веде

 - Листопадовий день ,що заячий хвіст

 

Учитель :  Восени треба бути дуже спостережливим. Осінні зміни у природі показують людям якою буде зима , а де-які , якою буде і весна ,а значить і врожай.

Науковці-дослідники :                                                    Багато жолудів на дубі на теплу зиму .

Пізній гриб- пізній сніг .

Пізній листопад – на сувору тривалу зиму.

Ясна осінь – зима холодна

Багато павутиння – буде суха і холодна зима .

Медики : Будьте дуже обережними збираючи гриби та ягоди . Серед них можуть бути отруйні. Не чіпайте незнайомі грибі та ягоди для запобігання отруєння !

Попереджаємо ! Осінь – це пора інфекційно – застудних захворювань . Одягайтеся відповідно     температурі та погоді на вулиці .

3 крок  Тепер намазуємо клеєм наш стовбур ,і починаємо приклеювати маленькі кольорові шматочки паперу на стовбур ,наче це листочки .    Учні починають  клеяти аплікацію , імітуючи шматочками кольорового паперу листя на дереві.        

4.Узагальнення виконаної роботи . Виставка дитячих робіт

Учитель : Малята ,подивіться , який у нас гарний вийшов осінній парк . Так і хочеться прогулятися в ньому .

5. Підсумок уроку . Релаксація . Діти сіли на килим ,взяли з собою « ЛЕГО»

Сьогодні ми з вами створили пречудовий гарний паперовий пейзаж . Обов,язково треба підбити підсумки уроку .

    С Е Н К А Н

Що ?                              Осінь

Яка ?                             Золота , щедра                                                      Що робить ?               Пригощає , збирає ,  фарбує

Речення                       Я люблю золоту осінь

Синонім                       Художник

Учитель ; Якщо вам сподобалась ваша робота підніміть червону  цеглинку ; якщо ви раді за свої однокласників – зелену ; якщо можете зробити роботу ще краще – жовту .       М О Л О Д Ц І !

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку