Формування компетентностей: Предметна(математична) компетентність:сформувати поняття паралельного проектування; домогтися засвоєння властивостей паралельного проектування; сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають використання поняття та властивостей паралельного проектування. Ключові компетентності:спілкування державною мовою: вживати в мовлення математичну термінологію;уміння вчитися впродовж життя: визначати мету, застосовувати потрібні знання Тип уроку: засвоєння нових знань
Хід уроку: Організаційний етап. Формування теми, мети і завдань уроку. Робота над новим матеріалом(теоретична частина)Закріплення вмінь і відпрацювання навичок за допомогою практичних завдань протягом уроку. Задача на побудову зображення правильного шестикутника. Підбиття підсумків уроку. Домашнє завдання