Паралелограм. Види паралелограмів

Про матеріал
Мета уроку. Систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички учнів про чотирикутники, їх властивості; формувати здатність самостійно аналізувати ситуацію, уміння використовувати набуті знання, розвивати процеси мислення (аналіз, синтез, аналогію, узагальнення); виховувати розуміння учнями важливості геометрії в щоденному житті, мовну культуру учнів та формувати в них різні групи компетенцій: а) уміння вчитися – індивідуальний досвід участі в роботі на уроці. Бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату, творчий підхід до вирішення проблеми; б) загальнокультурні (комунікаційні) – опанувати засоби культурного спілкування в ході обговорення питань уроку, розвивати вміння вести групову бесіду; в) соціально-трудові – усвідомлення власного внеску в спільну роботу, готовність робити вибір, уміння відстоювати свою точку зору, прояву ініціативи; г) інформаційні – уміння використовувати різноманітну інформацію, аналізувати, систематизувати та узагальнювати її, розширення кругозору. Тип уроку: узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Обладнання: таблиця «Чотирикутники», карточки із завданнями, шарнірна модель чотирикутника, креслярські інструменти, набори геометричних фігур, кольорова крейда. На дошці прикріплені аркуші з написом «Цей урок навчить мене»: ■ дізнатися про застосування чотирикутників у різних сферах життя; ■ використовувати набуті знання; ■ відтворювати, систематизувати та узагальнювати знання про чотирикутники;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Паралелограм. Види паралелограмів. Урок-семінар з геометрії

Номер слайду 2

Мета уроку: Систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички учнів про чотирикутники, їх властивості; формувати здатність самостійно аналізувати ситуацію, уміння використовувати набуті знання, розвивати процеси мислення (аналіз, синтез, аналогію, узагальнення); виховувати розуміння учнями важливості геометрії в щоденному житті, мовну культуру учнів та формувати в них різні групи компетенцій: а) уміння вчитися – індивідуальний досвід участі в роботі на уроці. Бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату, творчий підхід до вирішення проблеми; б) загальнокультурні (комунікаційні) – опанувати засоби культурного спілкування в ході обговорення питань уроку, розвивати вміння вести групову бесіду; в) соціально-трудові – усвідомлення власного внеску в спільну роботу, готовність робити вибір, уміння відстоювати свою точку зору, прояву ініціативи г) інформаційні – уміння використовувати різноманітну інформацію, аналізувати, систематизувати та узагальнювати її, розширення кругозору.

Номер слайду 3

Епіграф уроку «Знати – це означає, насамперед, уміти користуватися знаннями». В. О. Сухомлинський

Номер слайду 4

Цей урок навчить мене■ дізнатися про застосування чотирикутників у різних сферах життя; ■ використовувати набуті знання;■ відтворювати, систематизувати та узагальнювати знання про чотирикутники; ■ робити логічні висновки;■ розв’язувати задачі: геометричні, практичні, пошукові;■ обмінюватися думками; ■ працювати в парах; ■ аналізувати, порівнювати, доводити, висловлювати оцінні судження.

Номер слайду 5

Девіз уроку Дивись – думай – роби висновки!

Номер слайду 6

Попарно хоч і рівні сторони мої, І паралельні – я , однак, в печалі, Бо не завжди рівні мої діагоналі. паралелограм

Номер слайду 7

У мене рівні дві діагоналі,Та не рівні сторони мої. прямокутник

Номер слайду 8

Він означає моє чарівне: паралелограм , у якого всі сторони рівні. ромб

Номер слайду 9

Я вам назву властивості мої: Попарно паралельні сторони моїІ зв’язані всі долею одною –Усі чотири рівні між собою,Нічого я від вас не приховаю –Діагоналі також рівні маю. квадрат

Номер слайду 10

Діагоналі ромба рівні (ні) У ромба всі кути рівні (ні) У паралелограма всі сторони рівні (ні) У прямокутнику всі кути рівні (так) Діагоналі паралелограма рівні (ні) У ромба сума кутів, прилеглих до однієї сторони дорівнює 180º (так)Сума протилежних кутів паралелограма дорівнює 180º (ні) Квадрат – це ромб із рівними кутами (так) Ромб – це прямокутник із рівними сторонами (ні) Діагональ прямокутника ділить його на два рівних трикутники (так)Так або ні

Номер слайду 11

Заповнити пропущені знаки та сформулювати відповідні властивості: Якщо АВСD паралелограм, то:< А < С < В < D AB CD, BC ADAO OC, OB OD< A < B = 180°AB CD, BC ADАВСDOЯкщо АВСD прямокутник , то: АВСDO< А < С < В < D AB CD, BC ADAO OC, OB OD AС BD AB CD, BC AD Якщо MNKZ ромб , то: MNZKOMN NK KZ ZM

Номер слайду 12

Задачі за готовим малюнком

Номер слайду 13

Задачі за готовим малюнком

Номер слайду 14

Задачі за готовим малюнком

Номер слайду 15

Тестові завдання

Номер слайду 16

Тестові завдання

Номер слайду 17

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}123456 АБВГВаріант 1 Варіант 2{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}123456 АБВГПеревір себе

Номер слайду 18

Робота з підручником№ 51 або 65 (с.

Номер слайду 19

Навчальний проект «Чотирикутники навколо нас

Номер слайду 20

«Квадратні» дива природи

Номер слайду 21

Чотирикутники і мистецтво

Номер слайду 22

Чотирикутники і мистецтво

Номер слайду 23

Про походження цифр

Номер слайду 24

Квітнуть наші вишиванки, ніби райдуги співанки

Номер слайду 25

Знаки писанок логічні, кольорові символічні

Номер слайду 26

Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялися думками, то кожен з них став вдвоє багатшим. Адже обидва стали тепер розумнішими». Ця притча проста, але зміст її глибокий. Обмінюючись думками, ідеями, досвідом, знаннями, люди нічого не втрачають, а багато чого набувають — нових знань.

Номер слайду 27

Повторити § 1-6, розв’язати задачу № 174 Пошукове завдання. Знайти відношення сторін предметів прямокутної форми та порівняти з числом 1,62. Зробити висновки. Домашнє завдання

Номер слайду 28

Дякую за урок!

pptx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Презентації
Додано
29 грудня 2024
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку