Педагогічна рада на тему: «Педагогічна майстерність педагога »

Про матеріал
Педагогічна рада на тему:«Педагогічна майстерність педагога » Форма проведення: учительська кав’ярня
Перегляд файлу

Педагогічна рада на тему:

«Педагогічна майстерність педагога »

Форма проведення: учительська кав’ярня

                 Ведучий. - Шановні,колеги! Дозвольте щиро вас вітати в нашій «Учительській кав’ярні». Минуло вже більше трьох століть з того часу, як особливий смак кави, який безпомилково можна впізнати, завоював Західну Європу та став характерною рисою її культури та цивілізації. Пити каву перетворилося на ритуал, й на початку XIX століття з’явилися перші  «кавові зібрання», які незабаром стали культурними салонами. Люди насолоджувалися кавою та жваво обговорювали мистецтво, літературу, філософію, музику та живопис. Так зародилася нова можливість для порівняння, стимул невимушено спілкуватися та обмірковувати. Відвідувачів певної кав’ярні як правило, об’єднували певні спільні інтереси, здебільшого професійні. Полюбляють каву і вчителі. Різними бувають вони. І неодмінною якістю кожного з нас є величезний потяг до спілкування, до передачі знань.Ми хочемо , щоб стало традицією в нашій школі проводити кав’ярні,   спілкуватися за філіжанкою кави, у дружньому колі однодумців.

  •             Сьогодні ми проводимо педагогічну кав’ярню для вчителів, які атестуються на тему:«Педагогічна майстерність педагога». Епіграф педагогічної ради: «Школа — це майстерня, де формуються думки підростаючого покоління» Анрі Барбюс.                                                           - Символом учительської кав’ярні є грошове дерево. Ми переконані, що кожен з нас – подарунок світові в цілому та нашій школі, зокрема. Але так влаштована людина, що чути про себе приємні слова їй незручно, а тим більше ще й робити собі компліменти. Тому ми будемо говорити собі компліменти. Якщо не ми,  то хто.
  •                   Постійно працюємо, працюємо і хоч сьогодні скажемо собі компліменти продовжуючи речення «Я – Вчитель з великої літери тому що…»

 (Вправа на  створення невимушеної, дружньої атмосфери на педраді: продовжити речення «Я – вчитель з   Великої літери тому що…»

  • Дякую. Ми об’єдналися в чотири групи підтримки наших педагогів , які сьогодні будуть демонструвати  свою педагогічну майстерність

        Ведучий. Усі ми – діти Всесвіту, але живемо історією та сьогоденням своєї Батьківщини, краю, родини, живемо в суспільстві і є його часточкою. Свій перший суспільний досвід отримуємо в сім’ї, поповнюємо і розвиваємо в школі. Учитель щодня веде уроки, відкриваючи нові світи, формуючи нові погляди. Школу робить школою учитель. Учителі різні — адже вони виростають з учнів. Художник навчається змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант навчається етюдам. Журналіст та письменник засвоюють прийоми письмової мови.Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, засвоює прийоми - тільки це педагогічні фарби, етюди, прийоми...

  • Майстерність — це фах з печаткою досконалості. Майстрів не так багато. Але існує багато сильних фахівців.

-  Тому просимо , наших колег, майстрів своєї справи  ознайомити нас  із своїми педагогічними «секретами» щодо досвіду своєї роботи:

1. Виступ учителя математики Приблуди О.І.

2. Виступ учителя української мови та літератури Єрмакової С.М.

3. Виступ учителя історії та правознавства Гордієнка О.М.

4. Виступ учителя музичного мистецтва та художньої культури Клименка О.С.

Ведучий. - Ось і познайомились ми зі звітом наших колег, а тепер вони пройдуть невеличкі тести.

                                  Тест для справжнього вчителя

1.     Вранці ви прийшли до школи й раптом виявили, що забули одягнути:

а) окуляри;

б) перуку;

в) спідницю.

Ваші дії:

а) проведу урок як завжди;

б) дам дітям контрольну — нехай пишуть;

в) зателефоную Батьківській трійці — нехай все принесуть.

 2. До вас на урок раптово завітали директор, його заступник, завгосп , сторож і дві технічки. Ваші дії:

а)  не прийду сама;

б) перевірю в них змінне взуття;

в) буду пояснювати нову тему — все одно ніхто нічого не зрозуміє.

 3. Подруга запросила вас разом сходити на лікарняний:

а) захворію сам;

б) заложу подругу;

в) нікуди не піду — все одно ніхто не повірить.

 4. У дитинстві вам завжди бракувало:

а) грошей;

б) грошей;

в) мені їх і зараз бракує!

 5. У вас раптом викрали машину. Ну, і хто ви після цього:

а)  міліонер;

б) гроза викрадачів;

в) сирота я бідолашна?

 (У цьому питанні у пунктах «а» і «б» можна називати прізвища вчителів, які мають машину).

 6.  Узагалі у вас все дуже добре, але зранку, ідучи на роботу, ви постійно запізнюєтеся. Ви:

а) будете  їздити на роботу на велосипеді;

б) купите будинок ближче до школи;

в) будете бігти?

 7. Після трьох місяців користування новим кремом ви раптово виявили, що він для взуття. Ваші дії:

а) прикинетесь валянком;

б) прикинетесь мулаткою;

в) прикинетесь якнайкрутішою?

 8. У вас раптово з’явився власний лімузин, чотириповерхова дача й мільйон доларів. Ваші дії:

а)  як завжди, усе віддам дітям;

б) піду похвалюся до податкової;

в)  який приємний сон, але мені до школи пора!

 Якщо на запитання цього тесту ви відповіли правильно і без вагань, то ви справжній учитель, і зміна професії вам не загрожує.

      Ведучий. - Шановні колеги!  Який образ у вас найчастіше асоціюється зі словом «школа»? ( Вправа «Інтерв’ю»)

- Так, дійсно, школа: це вулик, велика родина, де кожен зайнятий своєю дуже відповідальною справою, дім, у якому затишно й приємно проводити час, команда однодумців або різнобарв’я , розмаїття думок та поглядів,          врешті – решт, для кожного з нас це життя.

- Зараз просимо ваших однодумців розповісти про вас як про колег та вчителів, які своїми здобутками відомі не тільки в нашій школі , а й на увесь район ( Виступи ШМО)

1. Виступ про учителя математики Приблуди О.І.

1. Вчитель математики – улюблений педагог

З хвилюванням і радістю біжать учні до вас на урок

Оціните, підкажете і поясните знову –

Ось так вона народжується, до вчення любов!

Привітати  дозвольте вас зараз,

Добра, здоров'я, радості бажає вам наш колектив.

2. Шановна , Ольга Іванівна!

Дякуємо Вам від душі

За доброту і за терпіння!

Бажаємо радощів великих,

В роботі Вашої натхнення,

Старанних учнів,

Зошитів самих акуратних,

І в класі кожен день квітів,

І більше приємних свят!

2. Виступ про учителя української мови та літератури Єрмакової С.М.

1. Шановна , Світлана Миколаївна !

Від колег прийміть привітання,

Ви цінетесь, вас поважає кожен клас,

І на уроці кожну мить

Їм цікаво, як і щогодини!

Будьте здорові, бажаємо терпіння!

Вивчайте нове, вчіть дітей,

Українська мова та література – це як творіння,

Дарує безліч фантазія і ідей!

Нехай виходить у Вас все в житті особистому,

Нехай непохитною залишається ваша вся родина,

Нехай діти вчаться завжди лише на «відмінно»,

Нехай виходить у Вас все і завжди!

3. Виступ про учителя історії та правознавства Гордієнка О.М.

1. Шановний , Олександр Майович!

Від пращурів до наших днів, 
З усіх минулих вже віків
Історики події всі вивчають
І учнів учити заставлять. 
Хто і коли, кого завоював, 
Права й свободи мужньо захищав, 
Кому вдалося збудувать державу
Хто ніс крізь біль народну справу. 
Хто зрадив принципам людської доброти, 
Хто піднімав з руїн світи. 
Ніхто навік не буде позабутий. 
Прийміть вітання найкращі наші
І побажання в цей атестаційний день,
Щоб від життя була завжди лиш радість,
А ще – любов і шана від людей.
Бажаємо Вам багато літ прожити,
Душею й серцем молодіти,
Щоб щастя й радість Вас не минали,
Щоб Ви постійно гарний настрій мали.
Щоб злагода, мир панували у хаті,
Були Ви здорові, достатком багаті.
Хай шлях Ваш буде світлим,
А все життя, мов той кришталь -
Прекрасним, ніжним, чистим.
Тож не старійте і не знайте
В житті ні смутку, а ні бід,
Живіть щасливо до Ста літ !

2. Дати знає назубок,

Краще за всіх веде урок,

З ним легко і цікаво,

Кращий він, нам всім відомо,

Без підручників готовий,

Розповісти учням про ворогів,

Про війну і про кадетів,

Про заморські ракети,

Люблять вони  його предмет,

Він на все проллє їм світло,

Щасливий будь і будь здоров,

Вік не знай ти лікарів.

Ми бажаємо Вам везіння.

У житті , щоб свято було  завжди.

Радості, щедрот, терпіння

І здоров'я на роки!

4.Виступ про учителя музичного мистецтва та художньої культури Клименка О.С.

1.Шановний , Олег Сергійович!

 Ще один предмет у школі
Не залишить нас байдужим, 
Та на нього треба, друзі, 
Слух і горло мати дуже. 
Бах, Бетховен і Сальєрі, 
Пісні давні і прем 'єри. 
Є в нас тенори й альти, 
Та до Баскова — рости..

Шановні вчителі!

За Вашу скромність, чесність, благородство,

За простоту душі – від нас усіх – уклін.

Хай рік від року легше Вам живеться

І щастям повниться Ваш дім.

Нехай вас доля береже від всякого недуга,

Від злого язика, від заздрісного друга,

А Господь, бо це у його власті,

Дарує здоров’я, многая літа і багато щастя!

 

Ведучий

           Усяким людям всякі дари:

Одному ясний ум, що не знаходить пари,

Другому - рій крилатих дум,

 Що мов орли летять за хмари,

Ще іншим руки золоті, що очі бачать руки вміють.

Який же дар дістали ті,

Що так дітей учити вміють?

Мені здається в скарбі тім

Любові найбільше дісталось їм.

 Перед класом.

Переді мною очі ...парами

Допитливі, розгублені, сумні,

 Є затуманені і є захмарені,

А ці всміхаються мені.

Знайти б оте чарівне слово,

Щоб ним серця заполонить.

 Що не кажіть, але для цього

На світі варто жить!

Ведучий.- Ми вам пропонуємо  таку надзвичайно ліричну формулу успіху, написану за традиціями хоку:

«Збери зерна мудрості,

Розчисти джерело знань,

Зачерпни з криниці досвіду,

Полий квіти творчості,

Придбай тонну творчості,

Півтонни сумлінності,

Центнер наполегливості,

Два – цілеспрямованості.

Три – кмітливості,

 Чотири –принциповості, П’ять – фантазій,

І багато – багато чуйності».

       Ведучий . Оскільки ж ми залишаємось педагогами завжди і всюди, обійти педагогічної тематики не змогли і сьогодні. Крім того, і про улюблені вами методи не забули. Отже, згадаємо метод незакінченого речення. А якщо воно незакінчене, то, звичайно, потрібно його закінчити. Правила розминки: почергово ви будете діставати  фрази, які потрібно влучно, тобто з гумором, продовжити. На обдумування - 30 секунд. Отож, якщо готові, то розпочинаємо.

1. Перевірка в школі, як...

2. Відкритий урок     це для вчителя...

3. Директор у школі ...

 4. Перерва для вчителя ...

     Ведучий. - Зараз до слова просимо адміністрацію школи.(Виступи адміністрації)

- Для того щоб вас цінували наші  колеги та учні ви повинні залишатися вічно молодими , тому презентуємо вам «Рецепт вічної молодості»

  •       Дотримання педагогічної дієти
  •       Багато читати
  •       Мало спати
  •       Серце дітям віддавати
  •       Батькам вміло догоджати
  •       Керівництво вислухати, але   в голову не брати
  •       З колегами в мирі жити і ніколи не тужити
  •       Грошей не рахувати, а на державу працювати
  •       У рівних пропорціях Віри, Надії, Любові .
  •       Ніжності   й ласки на цій же основі
  •       Нервовий клубочок оцтом залити
  •       Скромністю й совістю все прикрасити
  •       Усе це забальзамувати
  •       Тоді гарантію на вічну молодість будете мати.

     Ведучий. -  А зараз ми з  вами перевіримо , що насправді думають учителі, які атестуються , про учнів та школу.

Питання:

  •                     Чи є у вас улюбленці в класі?
  •                     Дерев'яна лінійка – ваше улюблене знаряддя праці?
  •                     Вдарите ви учня, який заснув на уроці?
  •                    Як часто ви спізнюєтеся на уроки?
  •                     Користуються ваші учні шпаргалками?
  •                    Погрожуєте ті чи ви дітям указкою?
  •                    У дитинстві ваших батьків часто викликали в школу?
  •                     Розповідаєте ви анекдоти Під час уроку?

Відповіді:

  •                     Ні! Ні за які пряники!
  •                   Можливо. Я над цим серйозно подумаю.
  •                   Не дочекаєтеся!
  •                   Під настрій.
  •                   Чому б і ні? Всім можна, а мені ні?
  •                   Давно про це мрію!
  •                     Ще чого!
  •    І в думках не було.

-   Ми   презентуємо   вам  український віночок з унікальним антистресовим ефектом. Кожен з вас вибере  побажаннями собі сам і вони обовязково збудуться.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 травня 2020
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку