Педагогічне кредо Ченцової Наталії Борисівни керівника колективу естрадного танцю "Ексклюзив""

Про матеріал
Педагогічне кредо Ченцової Наталії Борисівни керівника колективу естрадного танцю "Ексклюзив" ПНЗ "Будинок дитячої та юнацької творчості Заводського району" м. Запоріжжя. Моє життеве кредо : "У кожній людині є сонце. Тільки дайте йому світити". СО Творчисть з дитиною дає їй змогу розкрити свій потенціал, свої скриті здібності, дитина засяє, а це сприяє підвищиню її самооцінки, впевненості у тому що вона індивідуальна особистість. Вихованці нашого колективу ексклюзивні. Коли дитина це розуміє вона засяє найкращіми гранями своїх здібностей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему:«Моє педагогічне кредо»ПНЗ « Будинок дитячої та юнацької творчості Заводського району»Керівник колективу естрадного танцю «Ексклюзив. Ченцова Наталія Борисівна

Номер слайду 2

«У кожній людині сонце. Тільки дайте йому світити» - Сократ. Кожна дитина без винятку – обдарована. Головне – створити умови в яких вона зможе розкрити свої таланти. Наш спільний з вихованцями колективу «Ексклюзив» проект «СО Творчість» дає гарні результати.

Номер слайду 3

Мій основний педагогічний принцип. Моє завдання як керівника гуртка створити умови в яких дитина зможе себе проявити як творча особистість. Психолог І. Мороз у праці «Обдарованість дитини» писав: «Немає необдарованих дітей, є дорослі, які не займаються розвитком дитини, адже будь-яка здатність потребує розвитку». Дитині дуже важливо відчувати себе значущою та успішною в колективі. Для того щоб вона відчувала себе потрібною, розуміла свою значимість в житті ансамблю, їй необхідна допомога педагога та батьків. Підчас СО Творчості з дитиною випробуємо і запроваджуємо сучасні методики виявлення, навчання та виховання гуртківців та надаю соціально-педагогічну підтримку. Активно залучаю вихованців до проектів, челенджів, флешмобів, творчої діяльності, участі у конкурсах, фестивалях, тощо

Номер слайду 4

Дитиноцентризм. Щоб розкрити яскраву індивідуальність і сприяти розвитку творчих здібностей вихованців колективу «Ексклюзив», я використовую особистісно - орієнтований підхід проект «СО Творчість», в основі якого лежить виявлення індивідуальних творчих здібностей кожної дитини.  Це дає змогу кожному гуртківцю займати своє особливе місце в житті нашого дружнього колективу та привносити своє бачення, свої ідеї. Таким чином ніхто не відчуває себе відстороненим, а навпаки усі задіяні в творчому процесі. Унаслідок цього з ранніх років у дітей формується свідоме прагнення до самовдосконалення, самоаналізу, набуття відповідних умінь і навичок щодо творчого розв'язання проблем, тобто поступово здійснюється становлення тих властивостей і якостей, які є складовими обдарованості особистості.

Номер слайду 5

Сотворчість як форма реалізації особистісно – орієнтованого підходу. Задля того аби кожна дитина мала змогу розкрити свій творчий потенціал я практикую постановки в малих формах: соло та дует. При постановці соло враховуються:Індивідуальний стиль вихованця. Артистичні здібностіМузичні вподобанняІдеї та пропозиції гуртківця. Дизайн костюму, зачіски, make-up. Створений таким чином індивідуальний образ є уособленням дитини як творчої особистості із урахуванням всіх її вподобань. Також доцільним є постановки танцювальних спектаклів, проектів, перформансів, в яких кожен вихованець задіян із урахуванням його особистісних обдарувань.

Номер слайду 6

Висновок. Мотивація та зацікавленісті це маяк до подальшого розвитку в дорозі до визнання досягнень. Практична участь, різноманітність завдань сприяє підвищенню рівня самооцінки вихованця, розкриваються нахили та таланти, реалізуються індивідуальні здібності, це сприяє самореалізації та розвитку творчих здібностей. Переживання успіху викликає позитивне ставлення до творчої діяльності, сприяє набуттю певного життєвого досвіду, навичок самостійної діяльності і поведінки. Найсильніший вплив на розвиток здібностей, в тому числі й хорегорафічних, мають психологічні фактори – сильна воля і наполегливість, активность. Треба поважати бажання дитини працювати самостійно. Оточення (керівник, батьки, колектив) є важливим фактор впливу. Спільний інтерес, масові заходи, емоційно-безпечна атмосфера сприяють згуртованності колективу. Необхідною умовою розвитку обдарованості є рефлексія всіх компонентів творчих здібностей.

pptx
Додано
14 травня 2021
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку